AnonymBruker Skrevet 1. juli #21 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg liker godt navnet Lydia. Hva synes dere? Assosiasjoner? Anonymkode: c2883...781 Nei. Mi heter Sophia elsker det navnet. Anonymkode: 643bd...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #22 Del Skrevet 1. juli Fint og greit navn, ja. Anonymkode: 90684...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 1. juli #23 Del Skrevet 1. juli Fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #24 Del Skrevet 1. juli Fint ☺️ Anonymkode: 917b1...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 1. juli #25 Del Skrevet 1. juli Fenger ikke meg dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #26 Del Skrevet 1. juli Lydia Nalen Anonymkode: 9d15a...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #27 Del Skrevet 1. juli Tenker på "lyd i 'a" ("det er lyd i henne") eller lydig. Synes ikke det er spesielt pent. Anonymkode: a063d...339 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 1. juli #28 Del Skrevet 1. juli Lydia er et navn er får når en er passert 60... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 1. juli #29 Del Skrevet 1. juli Det føles ikke rett om man har sett Handmaids Tale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 1. juli #30 Del Skrevet 1. juli Synes det er veldig fint! Et gammelt navn som nå så vidt begynner å komme tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #31 Del Skrevet 2. juli Helt ok. Datteren min har ei skjønn venninne som heter Lydia Anonymkode: 55332...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #32 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 11.43): Jeg liker godt navnet Lydia. Hva synes dere? Assosiasjoner? Anonymkode: c2883...781 Kjempe fint ingen Assosiasjoner da jeg ikke kjenner noen med navnet bortsett fra tv serier Anonymkode: 6e34e...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #33 Del Skrevet 17. juli Lydia Klamydia (beklager, vet det er barnslig, men du spurte). Anonymkode: 8cc4a...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå