Gå til innhold

23 år gammel jente som begynner å miste håpet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kjære deg... Du skriver det selv, du er ung, hallo. Det ordner seg på sikt, men det å stresse om det vil ikke hjelpe. Slapp av, nyt livet! 

Anonymkode: bc994...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Største tips jeg ville gitt som mann er i hvert fall å slutte å hoppe til køys før det har blitt litt mer seriøst.

Om en dame er lett på tråden så har jeg nada respekt for hun og kommer aldri til å ta hun seriøst, men pule hun gjør jeg gjerne.

Anonymkode: 28ada...9ab

Ta det med ro, en dame som går på et prestisjetungt, mannsdominert studie kommer ikke til å pule en fyr som ikke kan forskjellen mellom hun og henne.

Anonymkode: 7ad6b...4f1

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Største tips jeg ville gitt som mann er i hvert fall å slutte å hoppe til køys før det har blitt litt mer seriøst.

Om en dame er lett på tråden så har jeg nada respekt for hun og kommer aldri til å ta hun seriøst, men pule hun gjør jeg gjerne.

Anonymkode: 28ada...9ab

... Du tror det er mer tiltrekkende med en dyslektisk, billig fyr som antakeligvis er full av kjønnssykdommer? 

Anonymkode: 0aef2...289

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

I atorbyene er det vanskelig å være ung kvinne, da det er overvekt av kvinner der. Og de aller kjekkeste mennene høvler over hva som helst. 

Hvis du er på landet, så finner du deg fort en gifteklar håndverker i midten av tjueårene. Men i byene vil ingen menn forplikte seg før de nesten er middelaldrende.

Anonymkode: 0aef2...289

Det er sannt at det sikkert er en overvekt av de som ikke vil forplikte seg i storby og at psykologien med å befinne seg blandt en massiv menge mennesker gjør at ting blir vanskligere. Men bor på landet, har venner og familie i stor by og opplever det ikke så svart hvitt i vår krets. 

Er ugift og singel, men noterer håndverker som en mulighet 😅 Har aldri datet en av dem før. 

Anonymkode: bb618...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen i innlegget ditt bare at jeg er blitt 10 år eldre nå. 

Noen råd fra meg er å ikke se etter menn på byen. Dra for å ha det gøy, men ikke forvent å finne noe kjærlighet der. Menn på din alder vil i all hovedsak kun ligge. Derfor har du fått de erfaringene du har fra dating og byen. 

Ikke fil ned på kravene dine, jeg lover deg de er garantert ikke satt for høyt! Prøv å finne arrangementer, turer og annet gøy som ikke har alkohol som hovedsyssel. Prøv å bli kjent med nye mennesker og dra på fester hjemme, vors og vennemiddager. 

Flere av de viktigste vennskap- relasjoner lages nå de neste par årene for veldig mange. Det er ikke kun de romantiske relasjonene som betyr noe. Hvis du finner ditt livs kjærlighet så anse det som en bonus. Fokuser på å finne gode venner som vil deg godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel hele studietiden min (19-24 år). Datet litt her og der, men det ble aldri noe seriøst. Nå i ettertid er jeg glad for at jeg brukte masse tid på å ha det gøy med vennene mine. 

Jeg traff forresten min mann en uke ut i den første jobben min. Da var singeltiden slutt. 

Lykke til! Det kommer til å ordne seg for deg 

Anonymkode: 896b7...271

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei, dere.

Jeg er en jente på 23 år som har begynt å miste håpet på kjærligheten. Vet at jeg fremdeles er ung, men det er absolutt ingenting som skjer på den fronten og det har det heller aldri gjort. Har ALDRI hatt kjæreste, aldri hatt noe situationship eller noe sånt. Nærmeste jeg har kommet noe slags intimitet med det motsatte kjønn er gjennom meningsløse one night stands. Jeg har prøvd å dra på dates gjennom datingapper, men har funnet ut av at det ikke er noe for meg. Føler hele situasjonen blir så falsk, og klarer ikke å være meg selv. Liker heller ikke det forventningsaspektet rundt at det er en "date" om det gir mening. Har også prøvd å bli satt opp på blind dates av venner, uten hell. Samtidig føler jeg at det å dra på byen kun fører til ONS og ikke noe mer. Hva gjør jeg galt? Nå er jeg den siste i vennegjengen uten kjæreste, og det begynner å bli litt deprimerende...

Nå har jeg ett år igjen på studiet, og jeg hadde hele tiden en forventning om at det var på studiet det skulle skje... Er jo det alle sier! Her er det likesinnede mennesker, folk på egen alder med samme ambisjonsnivå og masse aktiviteter å være med på. Jeg er et ja-menneske, blir med på det meste, relativt ekstrovert og tar vare på eget utseende. Mine venner beskriver meg som morsom, snill og pen, og jeg går et anerkjent studie med gode fremtidsutsikter. Jeg er heller ikke særlig kresen, kanskje rundt gjennomsnittlig kresen. Skal også sies at jeg er en person som veldig lett/fort får følelser, men kanskje fort mister de også.

Noen som har noen tips eller støttende ord?💔

Anonymkode: ea8f1...53d

Føler med deg. Jeg er 35 år gammel og har  heller ennå ikke funnet noen. Du er altså ikke alene. Men husk at du skal ikke la deg gå inn i et forhold bare fordi andre har funnet seg en kjæreste. Du må finne en som er snill mot deg, har gode verdier, er til å stole på og som det kjennes riktig for å bli sammen med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha tilfeldig sex med mindre du faktisk ønsker nettopp det. Ikke bruk tilfeldig sex som et forsøk på å få kjæreste, for det fungerer som regel aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei, dere.

Jeg er en jente på 23 år som har begynt å miste håpet på kjærligheten. Vet at jeg fremdeles er ung, men det er absolutt ingenting som skjer på den fronten og det har det heller aldri gjort. Har ALDRI hatt kjæreste, aldri hatt noe situationship eller noe sånt. Nærmeste jeg har kommet noe slags intimitet med det motsatte kjønn er gjennom meningsløse one night stands. Jeg har prøvd å dra på dates gjennom datingapper, men har funnet ut av at det ikke er noe for meg. Føler hele situasjonen blir så falsk, og klarer ikke å være meg selv. Liker heller ikke det forventningsaspektet rundt at det er en "date" om det gir mening. Har også prøvd å bli satt opp på blind dates av venner, uten hell. Samtidig føler jeg at det å dra på byen kun fører til ONS og ikke noe mer. Hva gjør jeg galt? Nå er jeg den siste i vennegjengen uten kjæreste, og det begynner å bli litt deprimerende...

Nå har jeg ett år igjen på studiet, og jeg hadde hele tiden en forventning om at det var på studiet det skulle skje... Er jo det alle sier! Her er det likesinnede mennesker, folk på egen alder med samme ambisjonsnivå og masse aktiviteter å være med på. Jeg er et ja-menneske, blir med på det meste, relativt ekstrovert og tar vare på eget utseende. Mine venner beskriver meg som morsom, snill og pen, og jeg går et anerkjent studie med gode fremtidsutsikter. Jeg er heller ikke særlig kresen, kanskje rundt gjennomsnittlig kresen. Skal også sies at jeg er en person som veldig lett/fort får følelser, men kanskje fort mister de også.

Noen som har noen tips eller støttende ord?💔

Anonymkode: ea8f1...53d

Ja slutt å bli sjarmert til sengs av fuckboysa. Isteden for at du lar de mest pågående guttene velge deg velger du selv en som ikke er like frampå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (9 minutter siden):

Ja slutt å bli sjarmert til sengs av fuckboysa. Isteden for at du lar de mest pågående guttene velge deg velger du selv en som ikke er like frampå.

Enig dette. Du studerer jo! Observer folkene rundt deg! Er det virkelig ingen interessante gutter der? I så fall - ta kontakt!

Jeg har alltid tenkt at det er enklere for ekstroverte å finne kjæreste, men kanskje er det ikke det. Hvis man er sosial og har gjort seg til «kompis» med alle. Er man mer reservert, så kan man alltids tre ut av skyggen å overraske selv personer man har gått i klasse med i flere år.

Anonymkode: f0cde...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Dere er så uvitende til realiteten. 

Anonymkode: bb618...4d9

Mener du at realiteten er at vakre kvinner tidlig i 20-åra IKKE er attraktive? Det er menn på 45 som er det hotteste?

Anonymkode: 7c181...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 23 år, ganske ung.

Jeg ville begynt praktisere selvkjærlighet. Gjør det du elsker, følg hjertet, så vil du lettere møte på den rette.

Agnetesh på instagram hadde å et sommerflørt prosjekt, og etter det sommerflørt prosjektet møtte hun en potensiell kjæreste hun er sammen med. Du kan å finne mye inspirasjon i andre som har kjæreste. Spør om hvordan de møttes og mye sånt. Lykke til :D

Anonymkode: 0025c...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å være 38 og i samme situasjon.

Du har så god tid på deg. Ingen fra min barneskole klasse fikk barn før de var 24. De aller fleste etter 30.

I dag er vi 38 og litt over halvparten har barn. De færreste har forhold som har vart siden tidlig 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mener du at realiteten er at vakre kvinner tidlig i 20-åra IKKE er attraktive? Det er menn på 45 som er det hotteste?

Anonymkode: 7c181...578

Vakkre ja, men det var ikke vakkre kvinner som ble nevnt. Det var kvinner på 23 punktum. Slik generalisering er sårende for kvinner, fordi de begynner å lure om det er noe galt med dem om de ikke har store mengder menn etter seg eller ikke har super lett for å få kjæreste. 

Jeg har vært 23, hadde kjæreste og fikk en melding av en fyr som sa jeg var en skjønnhet etter noe sosialt. Det var den køen, nå trengte jeg ikke noe kø. Men jeg har spurt andre kvinner hva de opplever, å mange sier de ikke har opplevd noen unormal respons fra menn, slik mange påstår. Du undervurderer også hva menn syns, 23 er ikke spesielt når de også er 23.

Anonymkode: bb618...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en bra mann bør avstå fra andre damer for deg… fordi?

Er dette et spørsmål du engang har stilt deg selv?

Anonymkode: 03d74...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...