Gå til innhold

Datet i over 1 år ,vurderer å ta kontakt med barnemor . Hva hadde dere gjort ? Usikker … d


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som en veldig tøff situasjon. Du har blitt sviktet av en du stolte 100% på. Du kan nok trenge noen å snakke med, som kan hjelpe deg å sette opplevelsen i perspektiv. Hvis du har råd til privat psykolog, ville jeg prøvd det. Nå trenger du å komme deg på beina igjen og se fremover.

Gode tanker❤️

Anonymkode: 36ec2...fbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som en veldig tøff situasjon. Du har blitt sviktet av en du stolte 100% på. Du kan nok trenge noen å snakke med, som kan hjelpe deg å sette opplevelsen i perspektiv. Hvis du har råd til privat psykolog, ville jeg prøvd det. Nå trenger du å komme deg på beina igjen og se fremover.

Gode tanker❤️

Anonymkode: 36ec2...fbd

Min tanke også, her kan du ha godt av litt hjelp. Han har ført deg bak lyset og det kan være ekstremt brutalt å takle. Det er ikke lett å bare gå videre når man har blitt så lurt. Du skal ikke kontakte barnemoren, men en psykolog kan nok være veldig hjelpende.
Denne fyren virker kanskje også som en sosiopat av noe slag, de kan være enormt på og så forsvinne helt og utvikler ikke nære bånd til folk slik vi vanlige gjør. Det kan være det kan hjelpe litt om du ser at han har slike usunne trekk.
Uansett er han en enorm drittsekk, tenk det er bra du kom deg unna i løpet av såpass kort tid!

Anonymkode: 3325d...f2f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du skriver stemmer på en prikk med min ex, bortsett fra alderen. Jeg hadde satt pris på om du tok kontakt hvis det var min ex. Jeg ville gjerne visst hvordan det egentlig står til der

Anonymkode: 37462...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare at jeg har forståelse for ar du i de følelsene du er i nå har lyst til å snakke med eksen, fordi du har sikkert lyst til å snakke med noen som forstår DEG (har jo opplevd samme mann) og som kjenner mannen. Jeg gjorde faktisk det samme selv, da jeg var ung og i desperat kjærlighetssorg, og fikk en fin samtale med eksen, som hadde også hatt kjærlighetssorg over samme gutt. Han var ingen drittsekk da, men en vinglepetter. Du er altså ikke alene om å være fristet til å snakke med "den berømte eksen". Men er enig med dem over at i din situasjon m barn osv er det ingen god ide.

Anonymkode: 495e4...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Alt du skriver stemmer på en prikk med min ex, bortsett fra alderen. Jeg hadde satt pris på om du tok kontakt hvis det var min ex. Jeg ville gjerne visst hvordan det egentlig står til der

Anonymkode: 37462...2a4

Hva var alder på din eks da ? 
 

Anonymkode: f047e...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Høres ut som en veldig tøff situasjon. Du har blitt sviktet av en du stolte 100% på. Du kan nok trenge noen å snakke med, som kan hjelpe deg å sette opplevelsen i perspektiv. Hvis du har råd til privat psykolog, ville jeg prøvd det. Nå trenger du å komme deg på beina igjen og se fremover.

Gode tanker❤️

Anonymkode: 36ec2...fbd

Takk for det .

Er en del uker siden nå og faktisk blitt to måneder . Så har kommet meg veldig allerede . Men tar tid. .

Jeg setter hele dette året i perspektiv og jeg angrer på at jeg ga denne mannen en ny sjanse . 
Jeg ønsker han utrolig nok alt godt tross alt og synes faktisk synd på han hvis det er slik som dette man møter noen emosjonelt . Jeg håper virkelig han ikke gjør dette mot en ny ! I såfall så håper jeg karma tar han ! 

 

Beina mine blir sterker og sterkere for hver dag nå . Men tårene kommer i puljer,merkelig hvordan denne opplevelsen satte spor ! Men er helt klart en lærdom ! 
 

Takk for tilbakemeldingen ♥️♥️


 

 

Anonymkode: f047e...84c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjip situasjon, skjønner godt at du er lei deg. 
Men jeg er enig med de andre, barnemor har ikke noe med dette å gjøre. Bekymringen din hår jo ikke ut på omsorgssvikt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min tanke også, her kan du ha godt av litt hjelp. Han har ført deg bak lyset og det kan være ekstremt brutalt å takle. Det er ikke lett å bare gå videre når man har blitt så lurt. Du skal ikke kontakte barnemoren, men en psykolog kan nok være veldig hjelpende.
Denne fyren virker kanskje også som en sosiopat av noe slag, de kan være enormt på og så forsvinne helt og utvikler ikke nære bånd til folk slik vi vanlige gjør. Det kan være det kan hjelpe litt om du ser at han har slike usunne trekk.
Uansett er han en enorm drittsekk, tenk det er bra du kom deg unna i løpet av såpass kort tid!

Anonymkode: 3325d...f2f

Takk for svar ! Lest masse om div diagnose nå og mye stemmer . Liker ikke å sette diagnoser men velger og kalde denne relasjonen toxic .… Jo mer jeg får denne relasjonen på avstand jo me ser jeg alt klarere og på en annen måte . Men skulle såklart ønske jeg visste og ikke minst få bevis på hvem han har vært med på disse «alene» turene sine . Hvem han chatter med osv osv .

Han visste jeg kun var ute etter noe seriøst og uke noe tull . Var klokke klar der. .

Men han … 

Takk for svar ♥️

Anonymkode: f047e...84c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (3 minutter siden):

Veldig kjip situasjon, skjønner godt at du er lei deg. 
Men jeg er enig med de andre, barnemor har ikke noe med dette å gjøre. Bekymringen din hår jo ikke ut på omsorgssvikt? 

Kontakter ikke barnemor nå. 

ikke bekymret for omsorgssvikt i det hele tatt . Han virker som en fantastisk pappa .

Anonymkode: f047e...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg vil bare at jeg har forståelse for ar du i de følelsene du er i nå har lyst til å snakke med eksen, fordi du har sikkert lyst til å snakke med noen som forstår DEG (har jo opplevd samme mann) og som kjenner mannen. Jeg gjorde faktisk det samme selv, da jeg var ung og i desperat kjærlighetssorg, og fikk en fin samtale med eksen, som hadde også hatt kjærlighetssorg over samme gutt. Han var ingen drittsekk da, men en vinglepetter. Du er altså ikke alene om å være fristet til å snakke med "den berømte eksen". Men er enig med dem over at i din situasjon m barn osv er det ingen god ide.

Anonymkode: 495e4...756

Riktig ! Det var tanken . 
 

Men lar det ligge . Fikk mange gode innspill her inne ! ♥️

 

Takk for svar ! 

Anonymkode: f047e...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Beina mine blir sterker og sterkere for hver dag nå . Men tårene kommer i puljer,merkelig hvordan denne opplevelsen satte spor ! Men er helt klart en lærdom ! 

Anonymkode: f047e...84c

Synes ikke det er merkelig i det hele tatt at denne opplevelsen har satt spor! Jeg er ikke psykolog, men tror en psykolog ville sagt det samme. Men det høres ut som du er en person som vil komme klokere ut av en sånn opplevelse.

Gi deg selv litt egenomsorg når tårene kommer. Det blir forhåpentligvis lengre og lengre mellom hver gang.

Anonymkode: 36ec2...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 0.00):

Synes ikke det er merkelig i det hele tatt at denne opplevelsen har satt spor! Jeg er ikke psykolog, men tror en psykolog ville sagt det samme. Men det høres ut som du er en person som vil komme klokere ut av en sånn opplevelse.

Gi deg selv litt egenomsorg når tårene kommer. Det blir forhåpentligvis lengre og lengre mellom hver gang.

Anonymkode: 36ec2...fbd

Takk ♥️🫶

Anonymkode: f047e...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...