Ebbeliten Skrevet 3. juli #21 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 1.20): Opp til deg selv det. Jeg er i 30åra og jobber i butkk. Nedbetalt stor fin leilighet, fin ganske ny Audi uten lån, spart ca. 400 000 i fond. Aldri fått ei krone av noen. Men så ser ikke du meg gå rundt i Gucci da Anonymkode: 04370...895 Den må du lenger ut på landet med. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #22 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 15.26): Jeg føler det er vesentlig informasjon vi mangler her for at regnestykket skal gå opp. "Aldri fått ei krone av noen." Men muuuligens fått ei leilighet, eller en bil? Nedbetalt leilighet og bil uten lån... fordi ektemann eller samboer er den som eier leilighet og bil? "...jobber i butikk." Men enten som ekstrajobb i tillegg til noe mer innbringende, eller har jobbet med noe helt annet før? Anonymkode: 9ce84...289 Aldri fått noe av verdi heller nei, begge foreldrene mine er uføre (fra før jeg var født) og har såvidt nok til å forsørge seg selv. Første bil var en Renault til 6 000kr som jeg solgte for 13 000kr et par år senere, neste var en BMW til 115 000kr som jeg hadde lenge, begge kjøpt uten lån, i denne tiden leide jeg en liten kjellerleilighet, neste var den nesten ubrukte Audien som jeg kjøpte for et par år siden som ble kjøpt med litt lån, men betalte ned på ca 1,5 år. Leilighet fra 2014 og kjøpt for 1 800 000, tok opp egenkapitalslån + boliglån. Hadde ca. 16 500 utbetalt en vanlig måned på den tiden, lånet lå på 8 000kr i måneden. Ingen kausjonist. newman01 skrev (På 1.7.2024 den 18.40): «Jobber i butikk» som kjøpmann, tjener 2,2 mill i året kanskje? Skal vel godt gjøres å ha spart opp 600’000 i egenkapital, lagt 600’000 på bordet for en ganske ny Audi og betalt ned firemillionersleiligheten samtidig som man sparte opp 400’000 i fond før fylte 40 når man jobber i hva man normalt klassifiserer som et lavtlønnsyrke Nope, arbeider, 32 000 utbetalt på en normal måned, lavt forbruk, ingen gjeld. Leiligheten er verdt rett under 3mill per i dag, bilen er verdt ca. en kvart mill i dag tipper jeg. Planen er å pensjonere meg når jeg er 50, 13 år med sparing foran meg Ebbeliten skrev (31 minutter siden): Den må du lenger ut på landet med. 🤣 Må ingen plass, på landet bor jeg allerede Anonymkode: 04370...895 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #23 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri fått noe av verdi heller nei, begge foreldrene mine er uføre (fra før jeg var født) og har såvidt nok til å forsørge seg selv. Første bil var en Renault til 6 000kr som jeg solgte for 13 000kr et par år senere, neste var en BMW til 115 000kr som jeg hadde lenge, begge kjøpt uten lån, i denne tiden leide jeg en liten kjellerleilighet, neste var den nesten ubrukte Audien som jeg kjøpte for et par år siden som ble kjøpt med litt lån, men betalte ned på ca 1,5 år. Leilighet fra 2014 og kjøpt for 1 800 000, tok opp egenkapitalslån + boliglån. Hadde ca. 16 500 utbetalt en vanlig måned på den tiden, lånet lå på 8 000kr i måneden. Ingen kausjonist. Nope, arbeider, 32 000 utbetalt på en normal måned, lavt forbruk, ingen gjeld. Leiligheten er verdt rett under 3mill per i dag, bilen er verdt ca. en kvart mill i dag tipper jeg. Planen er å pensjonere meg når jeg er 50, 13 år med sparing foran meg Må ingen plass, på landet bor jeg allerede Anonymkode: 04370...895 Heier på sånne smarte og flinke folk som deg av hele mitt hjerte! Bra jobba 🤩 Men pass på, her på kvinneguiden vrir folk seg av sjalusi når de leser slikt som du skriver. Folk er patetiske og unner ikke andre en dritt. Anonymkode: 47f94...c1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #24 Del Skrevet 3. juli Ebbeliten skrev (3 timer siden): Den må du lenger ut på landet med. 🤣 Har det virkelig blitt slik at folk som eier og ikke har lån, lyver eller er fra en annen planet? Omg! Jeg eier også hus og 2 biler og jobber som lavtlønnet. Har lavt forbruk, gidder ikke utenlandsferier for det har aldri frista meg. Går sjelden ut og spiser og kjøper klær og sko brukt. Shopping er jeg ikke på og jeg handler god mat og lever bra. Jeg forsaker ingenting men fryder meg litt over å kunne være nesten gjeldfri takket være gode valg de siste 20 årene . Anonymkode: 182ce...709 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #25 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 11.42): Jeg bor veldig usentralt fordi det var det eneste jeg har råd til. Huset er ett oppussing objekt men har ikke råd til å pusse opp. Anonymkode: e7295...6cf Hvordan fikk du lov til å kjøpe enebolig med så begrenset inntekt? Enebolig er veldig dyrt å sitte med i lengden, for det er så mye vedlikehold som må gjøres. Anonymkode: 98889...a72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #26 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 21.45): Er 37 og nedbetalt bolig neste år 🙂 Så gjeldslave blir jeg nok aldri 😉 Anonymkode: 364ec...d5c Også kalt hvordan si at man bor på bygda uten å si at man bor på bygda. Anonymkode: f07eb...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 4. juli #27 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Også kalt hvordan si at man bor på bygda uten å si at man bor på bygda. Anonymkode: f07eb...c9a Også kalt å gjøre et klokt valg for seg selv og fremtiden. Bedre å leve i en nedbetalt bolig og få råd til hva man enn måtte ønske seg av ferier, turer, opplevelser, ting og tang, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå