AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Del Skrevet 30. juni Sitat vy.no: Sitat Når ektepar eller registrerte partnere (ikke samboere) reiser sammen får begge honnørrabatt så lenge den ene i forholdet oppfyller betingelsene som honnørreisende. Om jeg og mannen min skal ta toget, hvordan dokumentere at vi er gift? Greit nok at vi har samme adresse men vi har ikke samme etternavn.... Anonymkode: eae80...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Del Skrevet 1. juli Jeg har aldri blitt bedt om dokumentasjon, men har bilde av vigselsattest på telefon. Anonymkode: 813e1...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Del Skrevet 1. juli NSB, eller Vy da fremmer religion! Må være gift for at begge skal få rabatt du liksom, hva er galt med å være samboer? Vy driver med snikkristning! Anonymkode: 4c5c6...edd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vy driver med snikkristning! 😅 🤣 😂 😂 😂 Anonymkode: 57798...f90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Del Skrevet 1. juli Har aldri blitt bedt om dokumentasjon på hverken at vi er gift eller at jeg har honnør. Anonymkode: fca94...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Del Skrevet 1. juli Dette var en merkelig regel jeg ikke kjente til, hvorfor skal en ung og sprek få honnørrabatt fordi vedkommende er gift med en pensjonist eller ufør? Anonymkode: 12e83...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette var en merkelig regel jeg ikke kjente til, hvorfor skal en ung og sprek få honnørrabatt fordi vedkommende er gift med en pensjonist eller ufør? Anonymkode: 12e83...b3f Følgeperson, sånn har det alltid vært. Anonymkode: 57798...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå