Gå til innhold

Hvilke farger passer til lysegrått?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fikk en kjempefin lysegrå cardigan i gave, problemet er bare at jeg vet ikke hvilke farger som passer til lysegrått?

Den er kjempefin til jeans, men jeg synes jeg blit litt "grå" om jeg har noe svart eller hvitt inni cardigan..

Forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns blått er kjempefint til lystgrått. En litt varm blåfarge. Eller så kan olivengrønn være fint syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse rosa... alt pastell egentlig. Mange muligheter. Kald rød også, og lilla..... Grønn... Maaaaaange farger. Bare gå i butikken og kjøøøøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargene du velger bør være kalde siden grått ikke har en eneste varm tone i seg.

Kalde og varme farger går dårlig overens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse rosa... alt pastell egentlig. Mange muligheter. Kald rød også, og lilla..... Grønn... Maaaaaange farger. Bare gå i butikken og kjøøøøp!

Fargene du velger bør være kalde siden grått ikke har en eneste varm tone i seg.

Kalde og varme farger går dårlig overens....

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fargene du velger bør være kalde siden grått ikke har en eneste varm tone i seg.

Kalde og varme farger går dårlig overens....

Ikke enig!

Lys grå er en nøytral farge, og du kan bruke hvilke farger du vil, gjene klare/ sterke farger.

Lys grå med et ørlite skjær av blått i seg vil være kald, lysgrå med et ørlite skjær gul vil være varm. osv

Endret av hæxa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargene du velger bør være kalde siden grått ikke har en eneste varm tone i seg.

Kalde og varme farger går dårlig overens....

:enig_anim:

Unggå limegrønt, knæsjrosa osv.. Det ser bare fjernt ut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_anim:

Unggå limegrønt, knæsjrosa osv.. Det ser bare fjernt ut.. :)

Ehm.. Ikke for å være kverulant, men cerise (knæsj rosa) er en kald farge...

Tror du bare skal ta detdu selv synes passer jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å oppklare denne varm vs. kald-greia: Grått kan være både varmt og kaldt. De fleste gråfarger er imidlertid veldig nøytrale, og passer derfor ofte sammen med både kalde og varme farger. Hvis jeg skulle styrt unna noe sammen med grått måtte det blitt gult, orange og sterk grønn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...