Gå til innhold

Gå tur med hund

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men hvordan gjør du det når det er snø og vinter i skogen? 

Anonymkode: f2e91...648

Her bruker vi truger og blir og laget trugge løyper her, i tilleg blir noen skogsveier her brøytet pga høgst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ekkelt å gå på grusveier med hund siden bilene kjører så fort. I tillegg er det ofte svinger og trær og bakker som gjør det enda vanskeligere. Pluss at det ikke er gatelys. Føler at hodelykt ikke er bra nok lys til at bilene stopper fordi de bare suser forbi. Er det sånn hos dere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er dere ikke mørkeredde ?

Nei aldri vært. I måneskinn om vinteren er det utrolig fint. Her jeg bor er ingen gatelys.  Så fint å se stjerner og månen, og er vi kjempeherlig ser vi og nordlyse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har brukt mye tid i skogen med hund som sporer elg. Og vi har hatt noen fantastiske møter, men aldri vært i en skummel situasjon. I ni av ti situasjoner stikker elgen når den ser oss. I den siste stikker vi når vi tar igjen elgen og ser den 😉

Ellers går jeg aller helst i skogen uten lykt også i mørket. Hvis det ikke er noe måne, kan jeg bruke lykt. Truger brukes på vinteren for å tråkke spor. 

Langs bilvei er det alt av reflekser på meg og hund pluss sterk hodelykt. 

Anonymkode: 2dac4...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke mørkredd så har ikke noe problem med det. Men må du absolutt gå når det er mørkt, snakker du isåfall om vinterhalvåret da?

Anonymkode: bbcd4...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er ikke mørkredd så har ikke noe problem med det. Men må du absolutt gå når det er mørkt, snakker du isåfall om vinterhalvåret da?

Anonymkode: bbcd4...00b

Ja går alltid kveldstur. Gjelder vell f.o.m september t.o.m april så er ikke kun om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...