Gå til innhold

Han er sur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Begynner å bli utrolig slitsomt å bli ghostet hver gang der er noe uenighet, han vet jeg alltid kommer krypende tilbake å be om unnskylding( for ting som overhodet ikke er min feil)  han ghoster meg når han har bedre ting å holde på med..han sa senest tidligere idag at han elsket meg men det tror jeg egentlig ikke han gjør…

han er litt spesiell fyr, veldig sosial akward fremstår som stødig og trygg men tror egentlig det er bare en image.. 

jeg må veie mine ord rundt han slik at jeg ikke sier noe som kan mistolkes ang andre folk/menn…

Anonymkode: f89f0...a84

Du veier dine ord, men enda klarer du å vise at en annen mann har booket hotellrom til deg? 

It takes two to tango...

Anonymkode: 407e7...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi skulle to egentlig London i neste uke på et ærend for min del, han har betalt hotell og flybilletter( totalt ca 15.000 kr) han vet hvor mye den turen betyr for meg så ditcher han meg like før bare for å være jævlig. Turen er betalt av han, men er på min mail( er egentlig ikke noe refusjon på turen eller hotellet) men mulig han kanskje kan mase seg til det av hotell/flyselskap( flere flyselskap pga flere mellomlandinger) 

egentlig lite gira på å oppi booking info til han, mulig han får å finne det til på egen hånd men da må han styre en del med det, er jeg en bitch? 

Anonymkode: f89f0...a84

Ikke vits å gjøre ham mer sint enn nødvendig. Han blir nok sur nok når han skjønner at han er dumpet (oppdater oss gjerne på reaksjonen hans😁

Anonymkode: b9e58...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jepp å dersom han får til å avbestille kjøper jeg ny billett.

Anonymkode: f89f0...a84

Da sender du han booking nr, så bestiller du en ny tur på egenhånd.

Anonymkode: b1217...e22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jepp å dersom han får til å avbestille kjøper jeg ny billett.

Anonymkode: f89f0...a84

Selv om han er en drittsekk så trenger ikke du å bli det. Han har betalt nesten 15 000 på en tur som ikke blir noe av, så da gir du han muligheten til å avbestille eller reise alene, du kan ikke ta den turen. Bestill din egen tur. 

Hvor mange mellomlandinger er det mellom Norge og London? Går det ikke fly direkte til London? 

 

 

Anonymkode: f1c86...c67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vel, det var aldri intensjonen….

noen kunne sikkert gjort det pga av det men jeg ville bare være ærlig samt så synes jeg det var spesielt å tilby seg dette…

Anonymkode: f89f0...a84

Ja du virker kjempeærlig. Særlig med tanke på London turen. 

Anonymkode: bc43b...d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok at du sendte den screenshotten fordi du er litt avhengig av dramaet og egentlig liker det litt. 

Anonymkode: b9e58...7af

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 21.08):

Skal det virkelig straffe seg for å være ærlig?? 
 

Anonymkode: f89f0...a84

Ja, i noen tilfeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg tror nok at du sendte den screenshotten fordi du er litt avhengig av dramaet og egentlig liker det litt. 

Anonymkode: b9e58...7af

Eller  ubevisst fordi hun ville framskynde et brudd? Og derfor skrev hun også på KG for å få input så hun ble sikker på at det er manne og ikke henne som er problemet?

Anonymkode: f1c86...c67

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...