Gå til innhold

Han er sur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes denne gamle grisen du er sammen med er mer umoden enn en toåring så han er dumpemateriale. 

Ellers så var denne fotballfyren litt smårar men han prøvde nok bare å være hyggelig. Alltid lurt å ikke være for hyggelig med disse singelfedrene for de tar bare et smil som en invitasjon. 

Du er et voksent menneske og har barn, du skylder deg selv og barnet ditt en partner som er ok denne gamle mannen er en drittsekk.

Anonymkode: 64eee...f48

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Typen min er ganske sjalu og jeg gjorde det kun for å være åpen og ærlig. 
har ingenting å skjule..
 

Anonymkode: f89f0...a84

Da tier du stille om slike uvesentligheter.

Anonymkode: 4613a...14f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggi2 skrev (Akkurat nå):

Æsj for en gris. Gammel er han også. Hvorfor tror du at han er det beste du kan få? Det er bedre å være singel enn dette. Kos deg alene med barnet ditt og dump denne mannen.

Jeg har dårlig selvtilitt,  ble mobbet mye som barn… får mange komplimenter på at jeg er snill, omtenksom ( og litt mer overfladiske kompliment som «pen» osv) men det går liksom ikke inn.. vet at jeg fortjener mye bedre egentlig 😔

Anonymkode: f89f0...a84

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at det at typen din er sjalu og sur er det minste problemet dere imellom....

Anonymkode: 8b9a3...803

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har dårlig selvtilitt,  ble mobbet mye som barn… får mange komplimenter på at jeg er snill, omtenksom ( og litt mer overfladiske kompliment som «pen» osv) men det går liksom ikke inn.. vet at jeg fortjener mye bedre egentlig 😔

Anonymkode: f89f0...a84

Ja, du fortjener bedre, og du må ikke ha en mann for å være lykkelig. Og uansett så gjør han deg ikke lykkelig. Så du burde gå mens du enda kan ❤️

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Typen nekter å svare meg på telefon og meldinger 😔😔😔

 

ts

Anonymkode: f89f0...a84

Høres ut som søpla tar seg selv ut. 

Anonymkode: 8b9a3...803

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kjæresten min nekter meg også å legge ut bilder på instagram/facebook

snakker ned mine venner( kompiser) til meg..

han er dominerende i senga, kveler meg, spytter på meg 

Anonymkode: f89f0...a84

What! Dere har mye større problemer enn det du spurte om, ta deg på tak og kom deg vekk! 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du et barn å ta deg av? Hvorfor kaste bort tid på en gammal idiot i livet ditt som tydeligvis skaper uro i livet ditt.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har dårlig selvtilitt,  ble mobbet mye som barn… får mange komplimenter på at jeg er snill, omtenksom ( og litt mer overfladiske kompliment som «pen» osv) men det går liksom ikke inn.. vet at jeg fortjener mye bedre egentlig 😔

Anonymkode: f89f0...a84

 

Anonym90059005 skrev (1 minutt siden):

Har ikke du et barn å ta deg av? Hvorfor kaste bort tid på en gammal idiot i livet ditt som tydeligvis skaper uro i livet ditt.

Dette. Du har barn, TS. Du må ikke finne på å involvere deg mer med denne gamle mannen, det går virkelig ikke bra om han skal fortsette å være sjalu, spytte på deg og ta kvelertak på deg osv osv. Du kan ikke være sammen med en sånn mann. Du må tanke på både barnet ditt og deg selv her.

Hvis det er viktig for deg å være i et forhold så må du finne en annen. Allerbest er det å bare være alene en stund, finne igjen din egen verdig og bli glad i deg selv. Og være en god mor for barnet ditt. Det er du ikke når du er sammen med en mann du er redd for fordi han er sjalu og slem mot deg. Du sier at du sendte dette for å være ærlig med han, jeg tror du måtte være ærlig med han fordi du tenkte at dette kunne han få greie på uten at du sa det selv og da ville det bli enda verre.

Det beste her er jo faktisk at han er så sur på deg at han ikke svarer når du tar kontakt og ikke vil snakke med deg. Du ser det ikke selv, men dette er din utvei til å bli kvitt denne mannen. 

Jeg skjønner at han gjør det fordi det er et ledd i hans dominerende og "slemme" personlighet overfor deg. Han vet at du kommer krypende og så kan han spytte litt mer på deg og kvele deg litt til og nekte deg å være med venner og skremme deg enda litt mer. Han er så mye eldre enn deg, han vet at han kan gjøre hva han vil - han sier "hopp" og du spør bare hvor høyt du skal hoppe.

Mulig jeg svartmaler skikkelig her, men jeg har veldig på følelsen at dette er så alvorlig. Du må komme deg ut av dette her. Finn noen andre å være med. 

Anonymkode: f1c86...c67

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han mente at han kunne dele rom med faren til barnet ditt?

 

Typen din høres ikke ut som noe å samle på, men du virker jo litt rar du også, så kanskje dere passer sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kissmequick skrev (1 minutt siden):

Kanskje han mente at han kunne dele rom med faren til barnet ditt?

 

Typen din høres ikke ut som noe å samle på, men du virker jo litt rar du også, så kanskje dere passer sammen.

Takk 😔

Anonymkode: f89f0...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjæresten min nekter meg også å legge ut bilder på instagram/facebook

snakker ned mine venner( kompiser) til meg..

han er dominerende i senga, kveler meg, spytter på meg 

Anonymkode: f89f0...a84

Jaha. Og dette syntes du ikke er en større problemstilling enn at han er sur pga ei mld?

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli utrolig slitsomt å bli ghostet hver gang der er noe uenighet, han vet jeg alltid kommer krypende tilbake å be om unnskylding( for ting som overhodet ikke er min feil)  han ghoster meg når han har bedre ting å holde på med..han sa senest tidligere idag at han elsket meg men det tror jeg egentlig ikke han gjør…

han er litt spesiell fyr, veldig sosial akward fremstår som stødig og trygg men tror egentlig det er bare en image.. 

jeg må veie mine ord rundt han slik at jeg ikke sier noe som kan mistolkes ang andre folk/menn…

Anonymkode: f89f0...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Begynner å bli utrolig slitsomt å bli ghostet hver gang der er noe uenighet, han vet jeg alltid kommer krypende tilbake å be om unnskylding( for ting som overhodet ikke er min feil)  han ghoster meg når han har bedre ting å holde på med..han sa senest tidligere idag at han elsket meg men det tror jeg egentlig ikke han gjør…

han er litt spesiell fyr, veldig sosial akward fremstår som stødig og trygg men tror egentlig det er bare en image.. 

jeg må veie mine ord rundt han slik at jeg ikke sier noe som kan mistolkes ang andre folk/menn…

Anonymkode: f89f0...a84

Du må ta litt ansvar for dine egne handlinger, det er du som velger å komme krypende tilbake til han. Du er ikke et viljeløst vesen.

Anonymkode: b1217...e22

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må ta litt ansvar for dine egne handlinger, det er du som velger å komme krypende tilbake til han. Du er ikke et viljeløst vesen.

Anonymkode: b1217...e22

Ja jeg vet der er jeg som blir svak å gjør dumme valg gang på gang..

 

tror ikke jeg kommer til å fortsette forholdet, vært mye av og på.

det skal gå kun etter hans pipe eller ingenting…. Tror egentlig det går under kategorien «psykisk vold» 

Anonymkode: f89f0...a84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder ...

Anonymkode: 7a4ed...bea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja jeg vet der er jeg som blir svak å gjør dumme valg gang på gang..

 

tror ikke jeg kommer til å fortsette forholdet, vært mye av og på.

det skal gå kun etter hans pipe eller ingenting…. Tror egentlig det går under kategorien «psykisk vold» 

Anonymkode: f89f0...a84

Hva vil du egentlig med tråden her?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (5 minutter siden):

Hva vil du egentlig med tråden her?

Godt spørsmål….
Må bare få inn i skallen at han ikke er noe å samle på. 
og det har jeg egentlig igjen fått bekreftet.

han er en tosk av en ego og har egentlig alltid vært det…over 50 år er han, kommer aldri til å endre seg 

Anonymkode: f89f0...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet han bare blir verre?

Det er i starten man viser seg fra sin beste side.

Om du har så dårlig selvtillit, burde du jo hvertfall finne deg en som drar deg opp, og ikke ned.

Du sender han en melding og sier at ferien er avlyst, livet er for kort til å brukes på barnslige menn.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Godt spørsmål….
Må bare få inn i skallen at han ikke er noe å samle på. 
og det har jeg egentlig igjen fått bekreftet.

han er en tosk av en ego og har egentlig alltid vært det…over 50 år er han, kommer aldri til å endre seg 

Anonymkode: f89f0...a84

Han er ikke noe å samle på. 

Avlys ferien og si adios til denne mannen. 

Nei, han kommer ikke til å endre seg. Når det er så ille i begynnelsen av et forhold så blir det garantert bare verre. 

Anonymkode: f1c86...c67

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...