Gå til innhold

Wolfgang Wee: 50 sexpartnere gjør en mann mer attraktiv enn 5 partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 19.22):

Påstanden er fra Wolfgang Wee i hans populære podkast.

Han var helt skråsikker på dette. Argumentet var at en mann med som har ligget med  50 partnere er godkjent av mange kvinner fra før. Derfor vil kvinnene foretrekke ham, om alt annet er likt.

Lignende ting er diskutert 1000 ganger på KG. men dette ble presentert som en sannhet på en podkast som titusenvis lytter til. Da er det litt interessant om det stemmer.

Jeg er mann. Jeg har mine egne tanker om dette som jeg kan avsløre senere.

Hva sier dere kvinner? Har han rett?

Anonymkode: ba715...c04

Mann nummer 1: En mann som har ligget med mer enn 50 damer har sannsynligvis lært seg evnen til å tiltrekke seg damer.

Mann nummer 2: En mann i slutten av 30-årene som har hatt ett eller to lange forhold siden starten av 20-årene har lært seg evnen til å være i lange forhold igjennom tillit, omsorg og det å jobbe for forholdet.

Jeg er mann nummer 2 (bortsett fra at jeg er i midten av 40-årene). I 30-årene måtte jeg lære meg å formidle mine positive egenskaper og verdier, for å trekke meg de rette damene.

Drit i Wolfgang Wee! Hvem har du lyst til å være? Bare sånn at det er nevnt, så klarer du ikke å beholde seriøsiteten din om du skal ha mann nummer 1 som læremester.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hypotetisk spørsmål

 "Alt annet likt" eksisterer ikke.

En mann med 5 og en mann med 50 har ulike personligheter og derfor kan de to ikke sammenlignes som om "alt annet likt".

Anonymkode: 64d88...dd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri spurt, eller tenkt på å spørre, en mann om antall sex-partnere. Har heller aldri blitt spurt. 

For min del kan jeg ærlig si at det derfor ikke har noe å si hvor mange han har ligget med før, da jeg ikke vet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det var jeg ikke klar over. Men overrasker meg ikke. Det han prøver på er jo å være en slags Oprah Winfrey/Joe Rogan og de også tjener jo pengene sine på kvakksalveri.   

Anonymkode: 261fc...87f

Jeg syntes han minner veldig om Joe Rogan i at gjestene er en blanding av skikkelig flinke folk (forskere etc.) og kvakksalvere. Siden han blander sånn er det ikke alltid like lett å vite hvem som er konspirasjonsteoretikeren og hvem som er forskeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Alice123 said:

Jeg syntes han minner veldig om Joe Rogan i at gjestene er en blanding av skikkelig flinke folk (forskere etc.) og kvakksalvere. Siden han blander sånn er det ikke alltid like lett å vite hvem som er konspirasjonsteoretikeren og hvem som er forskeren.

Meg du siterte. Er enig med deg.  

Anonymkode: 261fc...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 19.22):

Påstanden er fra Wolfgang Wee i hans populære podkast.

Han var helt skråsikker på dette. Argumentet var at en mann med som har ligget med  50 partnere er godkjent av mange kvinner fra før. Derfor vil kvinnene foretrekke ham, om alt annet er likt.

Lignende ting er diskutert 1000 ganger på KG. men dette ble presentert som en sannhet på en podkast som titusenvis lytter til. Da er det litt interessant om det stemmer.

Jeg er mann. Jeg har mine egne tanker om dette som jeg kan avsløre senere.

Hva sier dere kvinner? Har han rett?

Anonymkode: ba715...c04

Bare å kjøre en studie, så får vi fasitsvaret.

Lite vits i at idioter sitter og "tror" om fakta.

Endret av KallePils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KallePils skrev (6 timer siden):

Bare å kjøre en studie, så får vi fasitsvaret.

Lite vits i at idioter sitter og "tror" om fakta.

Er allerede studie på dette, som motbeviser det han sier. Kvinner dømmer like strengt om ikke strengere enn menn når det gjelder antall sexpartnere.

Wolfgang kunne jo sjekket det før han var så skråsikker, men jeg forventer egentlig ikke det av ham. Tomme tønner romler mest.

Anonymkode: 69a61...dad

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er allerede studie på dette, som motbeviser det han sier. Kvinner dømmer like strengt om ikke strengere enn menn når det gjelder antall sexpartnere.

Wolfgang kunne jo sjekket det før han var så skråsikker, men jeg forventer egentlig ikke det av ham. Tomme tønner romler mest.

Anonymkode: 69a61...dad

Vel, da har vi jo i så fall svaret? 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (4 minutter siden):

Vel, da har vi jo i så fall svaret? 🤷‍♂️

Jepp.

Anonymkode: 69a61...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (7 timer siden):

Bare å kjøre en studie, så får vi fasitsvaret.

Lite vits i at idioter sitter og "tror" om fakta.

Den mest relevante studien som jeg kjenner til ble publisert i 2022. Kort sammenfattet, det å være "aktiv" med å ha mange partnere reduserer sannsynligheten å bli gift for begge kjønnene i perioden når man er "aktiv". Ellers samvarier ikke antall tidligere sexpartnere sannsynligheten å bli gift hos noe av kjønnene.

Vi kommer få se noen type tung randomisert studie som svarer på dette spørsmålet. 

Men til slutt handler dette om å spre myter om kvinners seksualitet som skal brukes til å kontrollere den. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (25 minutter siden):

Men til slutt handler dette om å spre myter om kvinners seksualitet som skal brukes til å kontrollere den. 

Hvordan "kontrollerer" man kvinners seksualitet ved å hevde at menn er mer attraktive for kvinner hvis de har en lengre seksuell CV?

Det virker da som en veldig omstendelig og arbeidskrevende metode for å oppnå veldig lite reell "kontroll".

Trenger vi gjøre absolutt alt til tulle-feminisme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (21 minutter siden):

Hvordan "kontrollerer" man kvinners seksualitet ved å hevde at menn er mer attraktive for kvinner hvis de har en lengre seksuell CV?

Det virker da som en veldig omstendelig og arbeidskrevende metode for å oppnå veldig lite reell "kontroll".

Trenger vi gjøre absolutt alt til tulle-feminisme?

Fordi det ikke stemmer med seriøs forskning. Alle incels som påstår at kvinner helst vil ha rundbrennere, mye eldre menn osv, gjør det fordi de er bitre. Forskning og statistikk har null og niks med feminisme å gjøre. Det er ren og skjær vitenskap. Det denne Wee påstår derimot, har ingenting med vitenskap å gjøre. Ergo prøver han å fortelle kvinner at de foretrekker noe de ikke gjør, slik at rundbrennere kan få enda flere hakk i sengestolpen/mulighet til å etablere seg når de endelig har pult fra seg og er klare for seriøst forhold, men ingen kvinner tar dem seriøst.

Anonymkode: 19a07...7d4

  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (48 minutter siden):

Hvordan "kontrollerer" man kvinners seksualitet ved å hevde at menn er mer attraktive for kvinner hvis de har en lengre seksuell CV?

Det virker da som en veldig omstendelig og arbeidskrevende metode for å oppnå veldig lite reell "kontroll".

Trenger vi gjøre absolutt alt til tulle-feminisme?

Har du ikke fått med deg dette? Sist var det Mads Larsen som var i VG med skrekkscennario om at dette vil få etnisk norsk befolkning å kollapse hvis man ikke gjør noe med problemet. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

Har du ikke fått med deg dette? Sist var det Mads Larsen som var i VG med skrekkscennario om at dette vil få etnisk norsk befolkning å kollapse hvis man ikke gjør noe med problemet. 

Og det er menn som "eier" problemet, så lenge det er flest menn som vil vente med barn, og menn som sier nei takk til barn nummer tre.

Anonymkode: 19a07...7d4

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk ikke klarer å se bak hva som sies forundrer meg. Det er jo ikke konseptet at mannen reklamerer med å ha ligget med 50 som er poenget i uttalelsen - poenget er jo at det er overveiende sannsynlig at en mann som har ligget med flere er attraktiv for flere kvinner. Folk blir smålige og lett provoserte her😂

 

case: To menn er like interessert i å treffe og ligge med damer. Den ene får til dette med 5 damer, den andre med 50. Enkel forskning vil da si at den andre er mer attraktiv.

Anonymkode: 17c7f...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (34 minutter siden):

Har du ikke fått med deg dette? Sist var det Mads Larsen som var i VG med skrekkscennario om at dette vil få etnisk norsk befolkning å kollapse hvis man ikke gjør noe med problemet. 

Det var ikke spørsmålet.

Hvordan "kontrollerer" man kvinners seksualitet ved å hevde at menn er mer attraktive for kvinner hvis de har en lengre seksuell CV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KallePils skrev (5 minutter siden):

Det var ikke spørsmålet.

Hvordan "kontrollerer" man kvinners seksualitet ved å hevde at menn er mer attraktive for kvinner hvis de har en lengre seksuell CV?

Ved å påstå noe som er i strid med virkeligheten. Nei, rundbrennere er ikke mer attraktive for FORHOLD hos kvinner enn seriøse menn. Alle statistikker viser dette. 

Anonymkode: 19a07...7d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ved å påstå noe som er i strid med virkeligheten. Nei, rundbrennere er ikke mer attraktive for FORHOLD hos kvinner enn seriøse menn. Alle statistikker viser dette. 

Anonymkode: 19a07...7d4

Hva er koblingen mellom å "si noe som er i strid med virkeligheten" og å "kontrollere" kvinners seksualitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Og det er menn som "eier" problemet, så lenge det er flest menn som vil vente med barn, og menn som sier nei takk til barn nummer tre.

Anonymkode: 19a07...7d4

Det er samfunnet som eier problemet med at det ikke er attraktivt nok å få mange barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med mange seksualpartnere er ikke noen jeg ville satset på for et forhold nei. Uten at jeg tenker på dem som dårlige mennesker. Men jeg har få sexpartnere selv fordi jeg føler ikke for å ha sex med noen jeg ikke elsker. Og en mann som ikke setter likhetstegn mellom kjærlighet og sex er ikke noe for meg. 

Anonymkode: 1dfcf...76c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...