Gå til innhold

Wolfgang Wee: 50 sexpartnere gjør en mann mer attraktiv enn 5 partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

500 damer?? Ja da føler man seg jo unik og ikke bare ei som nok ei rekka som står i kø.  🙄

Anonymkode: 40e5f...871

Ble en null for mye 😅, men uansett....

Anonymkode: 40e5f...871

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bvp skrev (14 timer siden):

Jeg har bare sett Wolfgang Wee ett par ganger, så bare starten men kan man egentlig ta han seriøst?

Nei det kan man ikke. Wolfgang Wee er underholdning, ikke noe som må tas seriøst. 

Anonymkode: 5a448...481

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg som har ligget med fem, og kompisen som har ligget med 50, går ut på byen en kveld, så er jo sjansen mye høyere for at han har med seg dame hjem. Ikke fordi noen har opplyst tallet, men fordi han tydeligvis har evner og egenskaper som er tiltrekkende. 

Det er vel aldri tallet i seg selv som er en faktor? 

Anonymkode: 446fb...bf5

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Påstanden er fra Wolfgang Wee i hans populære podkast.

Han var helt skråsikker på dette. Argumentet var at en mann med som har ligget med  50 partnere er godkjent av mange kvinner fra før. Derfor vil kvinnene foretrekke ham, om alt annet er likt.

Lignende ting er diskutert 1000 ganger på KG. men dette ble presentert som en sannhet på en podkast som titusenvis lytter til. Da er det litt interessant om det stemmer.

Jeg er mann. Jeg har mine egne tanker om dette som jeg kan avsløre senere.

Hva sier dere kvinner? Har han rett?

Anonymkode: ba715...c04

Nei, for dette er unormalt mange, og ingen liker noe som er avvikende.

Hvertfall er dette det vi blir presentert i en tilsvarende tråd om kvinners liggeantall.

Sannheten her er vel som hos de fleste menn, at man i utgangspunktet gir fullstendig faen i det hvis personen er en god match - siden hva en har gjort av seksuelle krumspring før ikke påvirker hva en vil i livet nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei det kan man ikke. Wolfgang Wee er underholdning, ikke noe som må tas seriøst. 

Anonymkode: 5a448...481

Der er jeg ikke helt enig. Den forrige episode jeg hørte var med Dag O. Hessen for eksempel. Det spesielle er at han lar forskere, journalister og politikere snakke ut og virkelig gå i dybden. Gjerne i 2-3 timer. Det er ofte folk med enorm kunnskap.

Episoden med påstanden her var med Svenneby og jeg synes det var interessant å høre så mye åpenhjertig både fra politikk og det homofile miljøet. Det er ting man ikke hører andre steder.

Problemet er at Wolfgangs egne meninger er trollete og bygger på sviktende grunnlag. Han blander inn rare kostholdsråd og trollete kvinnesyn. Han burde vurdere å snakke litt mindre selv. 

Anonymkode: ba715...c04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann og kan bekrefte. Er godt imellom 50-100 og har null problem å få dame ute på byen, jobb, sosialt. 

Hun jeg er med nå er på godt under 20, og hun er KJEDELIG og har lyst sånn 3x i måneden.  

Anonymkode: e462c...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er mann og kan bekrefte. Er godt imellom 50-100 og har null problem å få dame ute på byen, jobb, sosialt. 

Hun jeg er med nå er på godt under 20, og hun er KJEDELIG og har lyst sånn 3x i måneden.  

Anonymkode: e462c...b8f

?

Du høres bare ut som en ekkel mann.

Anonymkode: 87448...f4b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting å skjule og kan fint diskutere slik.
Men om det er dette som avgjør hvor ønsket en er, så velger jeg å forbli uattraktiv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er mann og kan bekrefte. Er godt imellom 50-100 og har null problem å få dame ute på byen, jobb, sosialt. 

Hun jeg er med nå er på godt under 20, og hun er KJEDELIG og har lyst sånn 3x i måneden.  

Anonymkode: e462c...b8f

Har hun i det hele tatt lyst de 3 gangene? Noen sinne lurt på om hun i det hele tatt liker deg? Stakkars jente 😔 Akkurat nå er du traumene hennes 

Anonymkode: c965c...6fe

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis jeg som har ligget med fem, og kompisen som har ligget med 50, går ut på byen en kveld, så er jo sjansen mye høyere for at han har med seg dame hjem. Ikke fordi noen har opplyst tallet, men fordi han tydeligvis har evner og egenskaper som er tiltrekkende. 

Det er vel aldri tallet i seg selv som er en faktor? 

Anonymkode: 446fb...bf5

Ikke om det er et aktivt valg å ha 5. Det er mulig å avslå eller unngå folk som viser interesse for deg. Noen har kjærester, noen er bare ikke interisert i sex mer enn de er i personen de har sex med.

Å noen har mange for bekreftelse, eller det er noe som var litt vanlig da jeg var yngre blandt oss jenter. Mange ganger lå noen med noen bare for å være hun som fikk oppmerksomheten istede for veninnen som hadde den først, ikke så mye om hvordan han var. 

Anonymkode: c965c...6fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

?

Du høres bare ut som en ekkel mann.

Anonymkode: 87448...f4b

Syns han høres ut som en enkel mann.  

Anonymkode: a7ab6...844

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er mann og kan bekrefte. Er godt imellom 50-100 og har null problem å få dame ute på byen, jobb, sosialt. 

Hun jeg er med nå er på godt under 20, og hun er KJEDELIG og har lyst sånn 3x i måneden.  

Anonymkode: e462c...b8f

Og du er godt over 40 da eller? Er vel en god grunn til at hun ikke har så lyst på deg kan jeg tenke meg. 

Anonymkode: a7ab6...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv, men for meg er en mann hatt mange partnere, og mye tilfeldig sex, veldig lite attraktiv. For å være ærlig synes jeg det er ganske ekkelt. Det vitner om manglende evne til trofasthet og å kunne forplikte seg. 

Men på den andre siden så vil en som har ligget rundt, og lett fått napp, neppe synes at jeg heller som middelaldrende kvinne, overvektig og funksjonshemmet (og muligens demiseksuell) er særlig attraktiv, så det går vel opp i opp. 😀

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/30/2024 at 11:12 PM, Alice123 said:

Wolfgang Wee driver med kvakksalveri og tull på generell basis.

Det var jeg ikke klar over. Men overrasker meg ikke. Det han prøver på er jo å være en slags Oprah Winfrey/Joe Rogan og de også tjener jo pengene sine på kvakksalveri.   

Anonymkode: 261fc...87f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis jeg som har ligget med fem, og kompisen som har ligget med 50, går ut på byen en kveld, så er jo sjansen mye høyere for at han har med seg dame hjem. Ikke fordi noen har opplyst tallet, men fordi han tydeligvis har evner og egenskaper som er tiltrekkende. 

Det er vel aldri tallet i seg selv som er en faktor? 

Anonymkode: 446fb...bf5

Det handler jo ikke kun om å være attraktiv for å få med seg en dame hjem. To andre faktorer er at man faktisk vil ha med seg en dame hjem og at man ikke er kravstor for hvem man tar med seg hjem. Har selv kompiser som har hatt med seg drøssevis av damer hjem fra byen. Vil ikke si at disse mennene er noe mer attraktive enn meg, men på byen er de ofte villig til å gå fra dama til dame og sjekke dem opp. Noe jeg ikke er villig til fordi jeg ikke liker å sjekke opp damer og jeg liker ikke å være på utesteder I tillegg er de villig til å ligge med damer jeg aldri ville ligget med. Har vært tilfeller hvor damer har sjekket opp meg og jeg har takket nei og det endte med at kompisene hadde sex med dem. De var andrevalget til damene. 

Synes det å telle antall man har ligget med ikke sier så mye om man er tiltrekkende. Vil heller si at de som har ligget med mange damer har hatt større ønske om å ligge med mange damer enn de som har ligget med få damer. 

Finnes selvsagt noen som ikke får ligget med damer selv om de har enormt lyst.  Men gjennomsnittsmannen vil jeg tro kunne ligget med langt flere damer om han faktisk ønsket. 

Anonymkode: 261fc...87f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det handler jo ikke kun om å være attraktiv for å få med seg en dame hjem. To andre faktorer er at man faktisk vil ha med seg en dame hjem og at man ikke er kravstor for hvem man tar med seg hjem. Har selv kompiser som har hatt med seg drøssevis av damer hjem fra byen. Vil ikke si at disse mennene er noe mer attraktive enn meg, men på byen er de ofte villig til å gå fra dama til dame og sjekke dem opp. Noe jeg ikke er villig til fordi jeg ikke liker å sjekke opp damer og jeg liker ikke å være på utesteder I tillegg er de villig til å ligge med damer jeg aldri ville ligget med. Har vært tilfeller hvor damer har sjekket opp meg og jeg har takket nei og det endte med at kompisene hadde sex med dem. De var andrevalget til damene. 

Synes det å telle antall man har ligget med ikke sier så mye om man er tiltrekkende. Vil heller si at de som har ligget med mange damer har hatt større ønske om å ligge med mange damer enn de som har ligget med få damer. 

Finnes selvsagt noen som ikke får ligget med damer selv om de har enormt lyst.  Men gjennomsnittsmannen vil jeg tro kunne ligget med langt flere damer om han faktisk ønsket. 

Anonymkode: 261fc...87f

Nettopp! En mann som ikke ønsker tilfeldig sex kan være omsvermet av damer på byen, og vil likevel dra hjem alene, eventuelt avtale en date med ei dame han har truffet. Det at han drar hjem alene, sier ingenting om hvor tiltrekkende mannen er. På samme måte kan en annen, lite tiltrekkende mann, prøve seg på absolutt alt, og få med seg en forfyllet dame klokka to på natten, etter å ha blitt avvist av 30 andre damer. Det betyr ikke at han er attraktiv. Det betyr at han er interessert i tilfeldig sex, og at han har gjort en stor innsats for å få med seg et hull hjem. For en mann som prøver seg på alle damer i baren er ikke ute etter ei dame, men et hull å tømme seg i.

Anonymkode: 19a07...7d4

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det stemmer. Både erfart og lest.

Jo flerre kvinner som vil ha deg jo mer populær er du. BæææÆæææ

Anonymkode: ad2b4...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/1/2024 at 11:24 AM, AnonymBruker said:

Der er jeg ikke helt enig. Den forrige episode jeg hørte var med Dag O. Hessen for eksempel. Det spesielle er at han lar forskere, journalister og politikere snakke ut og virkelig gå i dybden. Gjerne i 2-3 timer. Det er ofte folk med enorm kunnskap.

Episoden med påstanden her var med Svenneby og jeg synes det var interessant å høre så mye åpenhjertig både fra politikk og det homofile miljøet. Det er ting man ikke hører andre steder.

Problemet er at Wolfgangs egne meninger er trollete og bygger på sviktende grunnlag. Han blander inn rare kostholdsråd og trollete kvinnesyn. Han burde vurdere å snakke litt mindre selv. 

Anonymkode: ba715...c04

Vil si det kun er deler av problemet.

Det andre problemet er dette med at han lar gjestene få "snakke ut" og som du settes om et pluss. Det at han lar dem "snakke ut"  handler ikke bare om at de får si hva de mener, men også at de ikke får noen kritiske spørsmål.  Det er drøssevis av ganger at gjestene hans kommer med rent vås og han bare jatter med.  Men det er jo gjerne det man må gjøre for at gjestene skal komme. Gjestene har sjeldent lyst på kritiske spørsmål. I tillegg krever det selvsagt langt mindre innsats fra Wolfgang å bare jatte med på det gjestene sier enn å komme forberedt til intervjuene og dermed kunne stile kritiske spørsmål. 

Dette er forresten ikke kun kritikk av Wolfgang, men hele bransjen med podcast-intervjuer/talk shows. Gjestene kommer for å reklamere for seg selv og produktene de selger og ville aldri møtt opp om de kunne fått spørsmål som satte dem i dårlig lys eller førte til at de fikk mindre salg. 

Anonymkode: 261fc...87f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nettopp! En mann som ikke ønsker tilfeldig sex kan være omsvermet av damer på byen, og vil likevel dra hjem alene, eventuelt avtale en date med ei dame han har truffet. Det at han drar hjem alene, sier ingenting om hvor tiltrekkende mannen er. På samme måte kan en annen, lite tiltrekkende mann, prøve seg på absolutt alt, og få med seg en forfyllet dame klokka to på natten, etter å ha blitt avvist av 30 andre damer. Det betyr ikke at han er attraktiv. Det betyr at han er interessert i tilfeldig sex, og at han har gjort en stor innsats for å få med seg et hull hjem. For en mann som prøver seg på alle damer i baren er ikke ute etter ei dame, men et hull å tømme seg i.

Anonymkode: 19a07...7d4

Og ikke minst hvordan er det sosiale livet som singel. Tror jeg var på byen tre ganger som singel student (teller ikke med dugnader i baren på studentkroa). Hadde mer enn nok med det litt tullete prosjektet som jeg startet etter forsvaret med å se hvor god fysikk som jeg kunde bygge (tok vel 15 timer i uken), fag, og være sammen med mine litt sære venner som ikke var typene som var på fest.

En av de tre gangene så hadde jeg nok endet opp å få meg kjæreste hvis det ikke virket litt for komplisert med å bo i ulike land (sommerjobbet i det som da var utlandet) etter å ha blitt sjekket opp av en nydelig dame uten å egentlig skjønne det innen hun kom tilbake nydusjet og naken inn på sitt kjøkken der jeg trodde vi bare skulle fortsette den hyggelige samtalen om livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er ikke sammen med 50 damer. Han har enten dumpet eller blitt dumpa av et enormt antall mennesker. Enten er han ekstremt kresen eller "bruk og kast" på damefronten, eller så er det damene som rømmer fra han. Vet ikke hva som er verst. 

Anonymkode: 037ea...812

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...