Gå til innhold

Wolfgang Wee: 50 sexpartnere gjør en mann mer attraktiv enn 5 partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wolfgang Wee er ei fitte.

Anonymkode: eb22c...2a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neh!

Anonymkode: 2193b...219

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann med 50 tidligere partnere tenker jeg "ellers takk" om. Høres ikke ut som en pålitelig type. En mann med 5 tidligere partnere er perfekt for meg da jeg også har 5 tidligere partnere :)

Menn hører aldri på oss kvinner, de koker sammen egne teorier konstant for å tilfredsstille sitt patetiske ego. 

Anonymkode: 8b856...151

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bvp skrev (3 timer siden):

Jeg har bare sett Wolfgang Wee ett par ganger, så bare starten men kan man egentlig ta han seriøst?

Wolfgang Wee driver med kvakksalveri og tull på generell basis.

Endret av Alice123
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Påstanden er fra Wolfgang Wee i hans populære podkast.

Han var helt skråsikker på dette. Argumentet var at en mann med som har ligget med  50 partnere er godkjent av mange kvinner fra før. Derfor vil kvinnene foretrekke ham, om alt annet er likt.

Lignende ting er diskutert 1000 ganger på KG. men dette ble presentert som en sannhet på en podkast som titusenvis lytter til. Da er det litt interessant om det stemmer.

Jeg er mann. Jeg har mine egne tanker om dette som jeg kan avsløre senere.

Hva sier dere kvinner? Har han rett?

Anonymkode: ba715...c04

Jeg har aldri hatt for vane å spørre mine partnere om antall sexpartnere. Men jeg vet at mannen min hadde ligget med 6 stykker før meg, for vi har delt diverse historier 🤭 jeg ble overrasket over at det var så få, for han var en godt voksen mann da vi møttes. Men det spiller absolutt ingen rolle at han ikke var like løs som meg i sin ungdom. 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice123 skrev (34 minutter siden):

Wolfgang Wee driver med kvakksalveri og tull på generell basis.

Jeg fikk nok etter under 2 minutter iallfall, men han tjener sikkert bra på sprøytet sitt. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer absolutt ikke.

Jeg tenker at en sånn mann tar gjerne den fulleste dama i baren med seg hjem.

Han er absolutt  ikke å foretrekke når han har hatt seg med damer som har drukket seg fra all dømmekraft. Skikkelig turn off.  

 

 

Anonymkode: a7ab6...844

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som har hatt over 50 sexpartnere er risikosport. Ville ha foretrukket han med bare 5 der, altså. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolfgang bommer på mye, også dette.

Han har en ganske gammeldags måte å se kjønn på, og alt som er knyttet til kjønn. Og det er veldig tydelig at han ønsker å fremstå som en Alfa og omgi seg med likemenn.

Han har noen spinnville teorier om kvinner hvertfall, og som regel tar han feil. Når han har homofile gjester så kan de ofte mer om kvinner enn han kan. Som f.eks. Ola Svenneby. Ola tok rett om kvinner, Wolf tok feil. Kleint å høre på en mann som har så lite peiling men sterke meninger.

Anonymkode: 11f1e...6b9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er opp til vær enkelt. Sex er ikke forhold husk. 

Anonymkode: c965c...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolfgang har også sagt at det ikke er mulig for folk å ikke ønske seg barn på bakgrunn av at man mener at verden er grusom og at det bare vil bli verre. Wolf mener ganske bestemt at det bare er en frykt for å ikke klare oppgaven om å være en forelder. Selv vil han ha flere barn.

Det er ganske spesielt å ikke se hvor verden er på vei... å få barn i dag er ekstremt egoistisk.

Anonymkode: 11f1e...6b9

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren virker litt kort.

Anonymkode: 69a61...dad

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selvopplevd, men har hørt fra veldig mange menn at når de er i et forhold så viser plutselig masser av kvinner interesse for dem, mens det før var veldig laber interesse. Så teorien til Wolfgang Wee om å ha blitt "godkjent" av andre kvinner ser da absolutt ut til å holde. Og populariteten til serier om rundbrennere som paradise hotel, ol. blant kvinner støtter videre opp under teorien hans.

Anonymkode: 8d8e9...ee1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn hører aldri på oss kvinner, de koker sammen egne teorier konstant for å tilfredsstille sitt patetiske ego. 

Anonymkode: 8b856...151

Eller kanskje fordi det dere sier dere ønsker, og det dere praktiserer er to totalt forskjellige ting.

Anonymkode: 8d8e9...ee1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Wolfgang har også sagt at det ikke er mulig for folk å ikke ønske seg barn på bakgrunn av at man mener at verden er grusom og at det bare vil bli verre. Wolf mener ganske bestemt at det bare er en frykt for å ikke klare oppgaven om å være en forelder. Selv vil han ha flere barn.

Det er ganske spesielt å ikke se hvor verden er på vei... å få barn i dag er ekstremt egoistisk.

Anonymkode: 11f1e...6b9

På et punkt ble folk halshugd på gata og levde i alvorlig fattigdom, kvinner ble brent på bål, giftet vekk, svartedauen osv. De fikk barn allikevel, kunen kanskje ikke noe for det da men. Nå har vi jo prevensjon. 

Jeg er enig i at verden ikke trenger flere mennesker, men å få barn er en del av vår art, som det er en del av alle andre arter. Jeg syns ikke det er dumt av noen å ønske barn, så fremt de ikke er alvorlige dopmissbrukere osv. 

Men vi bør ikke tvinge de som ikke vil ha barn til å få, eller de som ikke burde. Å heller ikke mase om at folk må få så mange. De som har sånn 17 barn, det er langt over fornuften da, stakkars barna også. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke selvopplevd, men har hørt fra veldig mange menn at når de er i et forhold så viser plutselig masser av kvinner interesse for dem, mens det før var veldig laber interesse. Så teorien til Wolfgang Wee om å ha blitt "godkjent" av andre kvinner ser da absolutt ut til å holde. Og populariteten til serier om rundbrennere som paradise hotel, ol. blant kvinner støtter videre opp under teorien hans.

Anonymkode: 8d8e9...ee1

Men han snakket om å ha ligget med, ikke om en mann i forhold. Da kan liksogodt han med 5 være den med oppmerksomheten rettet mot seg, også fordi han virker trygg. 
Paradise hotel er for mange bare underhodlning, ikke at alle som ser har tenkt å leve på akkurat samme måte eller liker dem de ser på, mange elsker å se fordi de elsker å dømme også. Jeg har sett paradise før da jeg var yngre, og er ikke målgruppen i det hele tatt, men er jo registrert som en seer. Bare tilfeldig, ikke min kopp te. 

Anonymkode: c965c...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller kanskje fordi det dere sier dere ønsker, og det dere praktiserer er to totalt forskjellige ting.

Anonymkode: 8d8e9...ee1

Eller kanskje folk er mer komplekse enn du tror? Et menneske er istand til å like mer enn en ting, og vi er i stadig endring. Det er ikke alltid vi heller kjenner oss selv eller kan forutse fremtiden, men det bør ikke stoppe deg fra å lytte til å la folk få snakke for seg på generell basis. Det gjør deg meget usosial og red flag. 
Det er også mange kvinner i verden og vi er ikke den samme personen. Så jeg håper ikke du er en sånn som hørte Thea si at hun vil ha en som er rolig og fornuftig, for å så bli sinnt fordi Karianne du traff på et vors tenner på en fyr som driver med ekstremsport og ødelegger en stol. 

Anonymkode: c965c...6fe

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Påstanden er fra Wolfgang Wee i hans populære podkast.

Han var helt skråsikker på dette. Argumentet var at en mann med som har ligget med  50 partnere er godkjent av mange kvinner fra før. Derfor vil kvinnene foretrekke ham, om alt annet er likt.

Lignende ting er diskutert 1000 ganger på KG. men dette ble presentert som en sannhet på en podkast som titusenvis lytter til. Da er det litt interessant om det stemmer.

Jeg er mann. Jeg har mine egne tanker om dette som jeg kan avsløre senere.

Hva sier dere kvinner? Har han rett?

Anonymkode: ba715...c04

Med 50 + tidligere partnere så får en vel ofte - gratis med på kjøpet - herpes, hpv, og et eller flere barn mannen ser annenhver helg. At folk ikke finner det skremmende, de bryr seg overhodet ikke om partneren har hatt 50-100 partnere, når man f.eks. kan ha hiv i 10-15 år uten et eneste symptom er helt drøyt. Hiv status får man ikke svar på via en klamydiaprøve for å si det sånn.

Noe sier meg at en normalt oppegående dame ikke foretrekker en slik mann eller tenker slik, MEN damer som er av samme nevnte type med nevnte logikk, de vil selvfølgelig foretrekke en sånn kar.  De type damer er kanskje snart i flertall. Er jo knapt en norsk kvinnelig kjendis som ikke har vært ute å fortalt om herpesen og hpv-en sin, og x antall skilsmisser. Sånn sett kan det hende at Wolfg har rett. Det er flere damer som har pult 50 stk enn 5, så naturligvis foretrekker de en mann av samme "standard".

 

Anonymkode: acb8a...781

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er alderen på den mannen W.Wee sikter til? Snakker han om seg selv? 
Det spiller jo liten rolle fra 5 til 150, også fra 2 til 50. I mange år har det vært vanlig å være mer «fri» seksuelt både for kvinner og menn, så det er naturlig at en stor del, men ikke alle, har en viss bodycount. I tillegg lever vi i et opplyst samfunn med helsevesen lett tilgjengelig, så det å bruke kondom og å teste seg jevnlig for alt på lista er grei prosedyre. Det som er mer suspekt er hvordan menn og kvinner stiller krav til lav bodycount, men høy grad av erfaring og selvsikkerhet. Det vil aldri kunne gå opp når jeg regner på det, og tenker de fleste skjønner det, men heller vil leve i sin illusjon eller hallusinasjon om hvordan verden er og skal være. Nå er dessuten menn mer dømmende til kvinner på dette området, men de klarer ikke å se at det ikke er nok jomfruer på jorda til dem, og ingen av dem vil ha en desperat mann på 42 som skal rekke å få avkom bare fordi egoet sprenger termometeret. 

Anonymkode: 163b4...eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 damer?? Ja da føler man seg jo unik og ikke bare ei som nok ei rekka som står i kø.  🙄

Anonymkode: 40e5f...871

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...