Gå til innhold

Wolfgang Wee: 50 sexpartnere gjør en mann mer attraktiv enn 5 partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fremmed fugl skrev (1 minutt siden):

Det er samfunnet som eier problemet med at det ikke er attraktivt nok å få mange barn. 

Det er veldig sant. Selv om vi har enormt mange goder her så ser det ikke ut til å være tilstrekkelig nok 

Anonymkode: 1dfcf...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal man drive å diskutere hvor mange man har ligget med med en ny partner? Jeg forstår ikke poenget.

5 eller 50 er helt uinteressant, så lenge han holder seg til meg. Men en mann som må skryte av hvor mange han har ligget med- se det er totalt turnoff og grenseløst usexy i mitt hode. En slik fjomp blir raskt forbigått av meg. 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

case: To menn er like interessert i å treffe og ligge med damer. Den ene får til dette med 5 damer, den andre med 50. Enkel forskning vil da si at den andre er mer attraktiv.

Anonymkode: 17c7f...0ac

Da spørs det hvilken type attraktivitet det er. Mest sannsynlig, er dette av den skitne og overfladiske typen
hvor man ikke oppdager de kvalitetene og karaktertrekkene som faktisk teller for å ha et
funksjonelt og langvarig forhold

Anonymkode: ae791...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (14 minutter siden):

Hva er koblingen mellom å "si noe som er i strid med virkeligheten" og å "kontrollere" kvinners seksualitet?

Poenget er HVORFOR ønsker denne mannen, helt uten seriøs kildehenvisning eller lignende, å fremme dette synspunktet? HVORFOR ønsker han at rundbrennere blir mer populære for forhold? Jo. Fordi han ønsker at menn skal kunne pule rundt OG få forhold når det passer DEM.

Anonymkode: 19a07...7d4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At folk ikke klarer å se bak hva som sies forundrer meg. Det er jo ikke konseptet at mannen reklamerer med å ha ligget med 50 som er poenget i uttalelsen - poenget er jo at det er overveiende sannsynlig at en mann som har ligget med flere er attraktiv for flere kvinner. Folk blir smålige og lett provoserte her😂

 

case: To menn er like interessert i å treffe og ligge med damer. Den ene får til dette med 5 damer, den andre med 50. Enkel forskning vil da si at den andre er mer attraktiv.

Anonymkode: 17c7f...0ac

Ikke nødvendigvis. Om en kvinne har hatt sex med 100 menn er det ikke nødvendigvis fordi hun er så rasende attraktiv, men fordi hun kanskje ikke er så kresen.

Akkurat og på en prikk det samme kan sies om menn, så like er kvinner og menn. Hvis han har raska med seg den fulleste og mest slitne dama på bar × 50, er han ikke nødvendigvis så attraktiv, bare veldig ukritisk. 

Anonymkode: 1ad94...5bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Poenget er HVORFOR ønsker denne mannen, helt uten seriøs kildehenvisning eller lignende, å fremme dette synspunktet? HVORFOR ønsker han at rundbrennere blir mer populære for forhold? Jo. Fordi han ønsker at menn skal kunne pule rundt OG få forhold når det passer DEM.

Anonymkode: 19a07...7d4

Det fyren serverer er en faktapåstand.

Men du beskylder altså kvinner for å være så svake, viljeløse og dumme at de kan lures til å tro på usannheter om hva de selv ønsker?

Det var ikke småtterier… 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

At folk ikke klarer å se bak hva som sies forundrer meg. Det er jo ikke konseptet at mannen reklamerer med å ha ligget med 50 som er poenget i uttalelsen - poenget er jo at det er overveiende sannsynlig at en mann som har ligget med flere er attraktiv for flere kvinner. Folk blir smålige og lett provoserte her😂

 

case: To menn er like interessert i å treffe og ligge med damer. Den ene får til dette med 5 damer, den andre med 50. Enkel forskning vil da si at den andre er mer attraktiv.

Anonymkode: 17c7f...0ac

...og det samme går jo motsatt vei, også. En kvinne som har ligget med 50 vil også være mer attraktiv for menn, fordi det er ut fra de 50 bevist at mange menn syns hun er sexy.

Men, det er jo en litt annen setting enn den standard "slutshaming"-vinklingen, fordi i de to situasjonene vi her diskuterer, vet ikke den andre parten om ens antall i forkant - premisset der er jo at en eller annen dust uten sosiale antenner faktisk tar mot til seg og spør daten sin om dette og får et svar uten å bli dumpet på sekundet.

I praksis er det uansett helt likt mellom kjønnene, hvor det å i seg selv ha ligget med mange indikerer at man oppleves som attraktiv av mange, mens hvis man opplyser om antallet (fordi mannen/kvinnen spør/det fortelles uoppfordret), vil de som har en mening om at høyt antall er negativt trekke seg unna.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke nødvendigvis. Om en kvinne har hatt sex med 100 menn er det ikke nødvendigvis fordi hun er så rasende attraktiv, men fordi hun kanskje ikke er så kresen.

Akkurat og på en prikk det samme kan sies om menn, så like er kvinner og menn. Hvis han har raska med seg den fulleste og mest slitne dama på bar × 50, er han ikke nødvendigvis så attraktiv, bare veldig ukritisk. 

Anonymkode: 1ad94...5bc

I tillegg er disse mennene også ofte ganske kyniske. Disse fulle damene kan være helt i grenseland når det kommer til evnen til samtykke. På byen ser man enkelte menn nærmes bære damene hjem.  

I tillegg er det menn som later som de ser etter kjæreste og dater kun for å få sex. Det er kynisk det også. 

Anonymkode: 261fc...87f

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Poenget er HVORFOR ønsker denne mannen, helt uten seriøs kildehenvisning eller lignende, å fremme dette synspunktet? HVORFOR ønsker han at rundbrennere blir mer populære for forhold? Jo. Fordi han ønsker at menn skal kunne pule rundt OG få forhold når det passer DEM.

Anonymkode: 19a07...7d4

Ikke meg du siterer, men vil legge til at denne påstanden om at damer ønsker å etablere seg med rundbrennere også må sees i sammenheng med podcastens andre påstander om hvordan kvinner er og tenker. Om man løfter blikket og ikke ser denne episoden som enkeltstående men heller som en del av en trend i hans podcast, så er det lett å se hva Wee ønsker.

Edit: vil legge til at jeg er helt enig deg, men ønsker å utdype ditt poeng yttligere.

Endret av Alice123
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke dette fokuset på sexpartnere, i mine øyne er det noe utrolig tenåringsaktig og runkeringete over det. Sånn kåt gutt 21-år. Dere får holde på, dere som teller respekt eller noe som helst i det, for min del har det null å si. En mann med 50 0g en med 5 kan antagelig være akkurat like bra mann, herregud. Så ufattelig kleint at en podcastvert sitter og sier sånt, sier mest om ham.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (På 30.6.2024 den 19.59):

Menn med 50 partnere er turnoff  for min del

Meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er veldig sant. Selv om vi har enormt mange goder her så ser det ikke ut til å være tilstrekkelig nok 

Anonymkode: 1dfcf...76c

Vi må huske at mange av disse godene handler om:

- Å gi barn mulighet å få tilknytning til begge foreldre

- Å ha en størst mulig andel av befolkningen i jobb

Men ikke så mye handler om å gjøre det gynstig å få barn. 

Så kan vi diskutere om det faktisk er et problem hvis befolkningen i en periode kommer gå ned. Er ikke noe nytt i vår historie med slike perioder. Problemet idag er vi har et økonomisk system som er vekst og ikke balanse sentrisk, og at vi har gitt oss så høye forventninger på å leve lenge med offentlig støtte de siste par tiårene av livet.

Så er det en mørk bakgrunn til at enkelte er bekymret. Som er rasisme. Ideen om at hvite kommer å bli utkonkurrerte demografisk. Som ikke er uvesentlig i det som kom i HI. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ikke nødvendigvis. Om en kvinne har hatt sex med 100 menn er det ikke nødvendigvis fordi hun er så rasende attraktiv, men fordi hun kanskje ikke er så kresen.

Akkurat og på en prikk det samme kan sies om menn, så like er kvinner og menn. Hvis han har raska med seg den fulleste og mest slitne dama på bar × 50, er han ikke nødvendigvis så attraktiv, bare veldig ukritisk. 

Anonymkode: 1ad94...5bc

Hadde ikke kjæreste som russ og ny student. Flyttet langt hjemmefra til korridor på Pentagon ved NMBU. Havnet i et party gjeng der. Ønsket handlingsfrihet vedrørende jobb og reising etter ferdig siviløkonom studier. Ikke religiøs. 

Hadde samme kjæreste fra 9 klasse til hun var ferdig på NMBU. Bodde hjemme hos foreldrene i Drøbak. Liker ikke alkohol og litt kristen. 

Den første kan være mer "kresen" (hva det nå betyr) og samtidig ha en mye lengre CV når hun er 25.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alice123 skrev (6 timer siden):

Ikke meg du siterer, men vil legge til at denne påstanden om at damer ønsker å etablere seg med rundbrennere også må sees i sammenheng med podcastens andre påstander om hvordan kvinner er og tenker. Om man løfter blikket og ikke ser denne episoden som enkeltstående men heller som en del av en trend i hans podcast, så er det lett å se hva Wee ønsker.

Edit: vil legge til at jeg er helt enig deg, men ønsker å utdype ditt poeng yttligere.

Konseptet er som følger. 

Idag har vi fjernet ulike former av begrensinger vedrørende seksualitet. Vi har effektiv og sikker prevensjon, sikker abort, lite av sosial press mot tilfeldig sex, mulighet å behandle enn del kjønnssykdommer og forebygge med bruk av kondom. 

Dette gjør at (i følge disse folkene) at kvinner blir fanget i "kukkarusellen", der dere på omgang blir høvlet over av Alfa menn (som ikke eksisterer i virkeligheten), etter det så har dere blitt "ødelagte". Dere blir kravstore og lite lojale i forhold. En del av dere blir evige single da dere ikke kan akseptere å gå ned i "liga" når dere skal danne familie, andre blir utro i forhold. 

Alt dette er drevet av at deres biologi har programmert dere til dette. Konsekvensene er et samfunn som smuldrer opp med synkende befolkning. 

Løsningen er å snu samfunnet til mer sosialkonservativt når det gjelder sex og samliv. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri vært med en som hadde hatt 50 partnere før. For meg er sex noe man har med følelser inni bildet, og hadde en mann hatt 50 partnere, ser han enten på sex som en fritidssyssel, eller "får følelser" for alle for å få sex med de. Det første hadde vært No-go fordi det er så langt fra mitt syn på hva sex bør være, og det siste er no-go fordi jeg da ikke kunne stolt på at han faktisk hadde følelser for meg. 

Har ikke for vane å spørre om hvor mange de har vært med,  men man får jo fort en liten anelse om hvordan de tenker om sex og forhold osv

Anonymkode: 8b372...8cc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kunne aldri vært med en som hadde hatt 50 partnere før. For meg er sex noe man har med følelser inni bildet, og hadde en mann hatt 50 partnere, ser han enten på sex som en fritidssyssel, eller "får følelser" for alle for å få sex med de. Det første hadde vært No-go fordi det er så langt fra mitt syn på hva sex bør være, og det siste er no-go fordi jeg da ikke kunne stolt på at han faktisk hadde følelser for meg. 

Har ikke for vane å spørre om hvor mange de har vært med,  men man får jo fort en liten anelse om hvordan de tenker om sex og forhold osv

Anonymkode: 8b372...8cc

I tillegg så om det er snakk om noen i omgangskretsen så kan man jo vite eller ha hørt rykter om at vedkommende er en som sjekker opp alt og alle. 

Anonymkode: 261fc...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KallePils skrev (21 timer siden):

Det fyren serverer er en faktapåstand.

Men du beskylder altså kvinner for å være så svake, viljeløse og dumme at de kan lures til å tro på usannheter om hva de selv ønsker?

Det var ikke småtterier… 😂

Mottakeren av budskap er både kvinner og menn. Budskapet er at en ukontrollert kvinnelig seksualitet holder på å ødelegge samfunnet. 

Menn er ikke problemet, da vi er det sterke kjønnet og kan navigere kynisk mellom "korttids" og "langtidsmarkedet" pluss at det er kvinner som avviser menn dem ikke er tiltrukket av som i grunn og bunn er hele problemet. 

Ok, det henger ikke sammen men dem tror på ideen om billig sperm og dyre egg. Da sperm er billig trenger sperm ikke kontrolleres, men dyre egg må det. Det har dem lært seg av en botanist som gjorde en studie på banan fluer på 40-talet som ikke har kunnet blitt replikert, og som han ikke klarte å tolke riktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (5 timer siden):

Mottakeren av budskap er både kvinner og menn. Budskapet er at en ukontrollert kvinnelig seksualitet holder på å ødelegge samfunnet. 

Menn er ikke problemet, da vi er det sterke kjønnet og kan navigere kynisk mellom "korttids" og "langtidsmarkedet" pluss at det er kvinner som avviser menn dem ikke er tiltrukket av som i grunn og bunn er hele problemet. 

Ok, det henger ikke sammen men dem tror på ideen om billig sperm og dyre egg. Da sperm er billig trenger sperm ikke kontrolleres, men dyre egg må det. Det har dem lært seg av en botanist som gjorde en studie på banan fluer på 40-talet som ikke har kunnet blitt replikert, og som han ikke klarte å tolke riktig. 

Samfunnet driter jeg stort sett i, det får som fortjent hvis det ikke tar vare på seg selv.

Men her forvrenger du bare motpartens budskap. For påstanden er ikke at "ukontrollert kvinnelig seksualitet holder på å ødelegge samfunnet".

Påstanden er at vi er i ferd med å reversere tilbake til jeger-/samlersamfunnets dynamikk mellom kjønnene. Som ikke i seg selv er "galt" som sådanne, men som bare ikke er forenlig med samfunnet slik vi kjenner det i dag. 

For realiteten er nemlig at samfunnet i dag er basert på et veldig høyt produktivitetsnivå, som i sin tur bare kan opprettholdes gjennom forsørgerbehov.

Sagt litt enkelt, hvis Gunnar ikke lenger har kjerring og unger å forsørge er det ingen grunn til at Gunnar skal jobbe mer enn minimum for å overleve selv. Og det ser vi også at Gunnar har en tendens til å ikke gjøre.

Hvis vi skal tilbake dit hvor et flertall av menn i samfunnet havner i Gunnars situasjon, da kommer Norge til i bli et ganske annet samfunn å leve i. Det blir ikke dagens levestandard vi får nyte, for å si det forsiktig.

Bare se deg rundt: Hvor mye av det du ser rundt deg er produsert av kvinner? Hvor mye av det vedlikeholdes og repareres av kvinner? Hvor lyst har du egentlig til å at halvparten av alle menn skal miste incentivet for å bidra mer enn minimum for å overleve?

Hvis du tror dette ikke får konsekvenser, da er du dummere enn jeg tok deg for å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (3 minutter siden):

Samfunnet driter jeg stort sett i, det får som fortjent hvis det ikke tar vare på seg selv.

Men her forvrenger du bare motpartens budskap. For påstanden er ikke at "ukontrollert kvinnelig seksualitet holder på å ødelegge samfunnet".

Påstanden er at vi er i ferd med å reversere tilbake til jeger-/samlersamfunnets dynamikk mellom kjønnene. Som ikke i seg selv er "galt" som sådanne, men som bare ikke er forenlig med samfunnet slik vi kjenner det i dag. 

For realiteten er nemlig at samfunnet i dag er basert på et veldig høyt produktivitetsnivå, som i sin tur bare kan opprettholdes gjennom forsørgerbehov.

Sagt litt enkelt, hvis Gunnar ikke lenger har kjerring og unger å forsørge er det ingen grunn til at Gunnar skal jobbe mer enn minimum for å overleve selv. Og det ser vi også at Gunnar har en tendens til å ikke gjøre.

Hvis vi skal tilbake dit hvor et flertall av menn i samfunnet havner i Gunnars situasjon, da kommer Norge til i bli et ganske annet samfunn å leve i. Det blir ikke dagens levestandard vi får nyte, for å si det forsiktig.

Bare se deg rundt: Hvor mye av det du ser rundt deg er produsert av kvinner? Hvor mye av det vedlikeholdes og repareres av kvinner? Hvor lyst har du egentlig til å at halvparten av alle menn skal miste incentivet for å bidra mer enn minimum for å overleve?

Hvis du tror dette ikke får konsekvenser, da er du dummere enn jeg tok deg for å være.

Da får Gunnar slutte å ha forpliktelsesvegring og gjøre det på gamle måten - fri til dama han liker og gifte seg med henne, for SÅ å kjøpe hus og produsere unger. Dagens menn ønsker å være "likestilt" i den form at kjerringa også jobber og tjener penger, men husarbeid og lignende skal fortsatt være kvinneoppgave, og i tillegg skal ikke menn forplikte seg. Ingen forpliktelse = ingen sex eller barn. Sorry, gutter. 

Jeg vet for øvrig en god del om ting som produseres av kvinner. Kjenner personlig flere kvinnelige elektrikere, bilmekanikere, sjåfører, produksjonsmedarbeidere, bønder og så videre. At DU ikke kjenner andre enn bimboer fra TikTok, får være ditt problem.

Anonymkode: 19a07...7d4

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da får Gunnar slutte å ha forpliktelsesvegring og gjøre det på gamle måten - fri til dama han liker og gifte seg med henne, for SÅ å kjøpe hus og produsere unger. Dagens menn ønsker å være "likestilt" i den form at kjerringa også jobber og tjener penger, men husarbeid og lignende skal fortsatt være kvinneoppgave, og i tillegg skal ikke menn forplikte seg. Ingen forpliktelse = ingen sex eller barn. Sorry, gutter. 

Jeg vet for øvrig en god del om ting som produseres av kvinner. Kjenner personlig flere kvinnelige elektrikere, bilmekanikere, sjåfører, produksjonsmedarbeidere, bønder og så videre. At DU ikke kjenner andre enn bimboer fra TikTok, får være ditt problem.

Anonymkode: 19a07...7d4

Det er vel til og med de som hevder at kvinner skaper MER av verdi enn menn, bare at de tradisjonelle strukturene lar mannlige sjefer se ut som det er de som står for verdiskapinga..

Anonymkode: 1ad94...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...