Gå til innhold

Spotter etter bein/rumpe trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 26 år gammel, prektig og nylig fått vit jeg har pcos. Jeg har begynt å trene men hver gang jeg trener bein eller rumpe så spotter jeg friskt rød blod. Dette bekymrer meg. Jeg var hos gynekolog for 1 måned siden, jeg har tatt celleprøve og alt ser bra ut, utenat for mange follikler på eggstokkene, høy testosteron og høy langtid blodsukker. Noen som vet hva denne sportingen kan komme av? Er det små cyster som sprekker? Bør jeg slutte å trene rumpe/ bein og bare trene overkropp 

Anonymkode: 5a7e7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er 26 år gammel, prektig og nylig fått vit jeg har pcos. Jeg har begynt å trene men hver gang jeg trener bein eller rumpe så spotter jeg friskt rød blod. Dette bekymrer meg. Jeg var hos gynekolog for 1 måned siden, jeg har tatt celleprøve og alt ser bra ut, utenat for mange follikler på eggstokkene, høy testosteron og høy langtid blodsukker. Noen som vet hva denne sportingen kan komme av? Er det små cyster som sprekker? Bør jeg slutte å trene rumpe/ bein og bare trene overkropp 

Mente overvektig og ikke prektig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa gynekologen om det? 

Er ikke som det skal være ihvertfall, men jeg tror du burde snakke med fagfolk om dette og ikke oss på internett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeleneHS skrev (1 minutt siden):

Hva sa gynekologen om det? 

Er ikke som det skal være ihvertfall, men jeg tror du burde snakke med fagfolk om dette og ikke oss på internett.

Etter flere tester fikk jeg vite at jeg har pcos, men vet ikke om den sportingen kommer av det. Vil høre om andre har erfart det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...