Gå til innhold

Folk over 40, er dere egentlig interessert i sex lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dåsa mi døde i det øyeblikket jeg ble 40.  Ingen over 40 har sex. Det vet alle. 

Anonymkode: 2a7e1...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K44 her, og hvorfor i alle dager skal jeg være ferdig sex?? Mannen er riktignok 7 år yngre, men han har mindre behov enn meg. Men sexen har jo bare blitt bedre med årene og jeg kan ikke se for meg at jeg snart skal slutte å ha sex bare fordi jeg har passert 40.

Jeg skjønte ikke helt problemstillingen. Du nærmer deg 40 og er fremdeles seksuelt aktiv, dvs, du ønsker det i det minste. Tror du at du er den eneste? Tror du at flesteparten som har bikket 40 plutselig mister all lyst og interesse? Er det fordi du er redd du ikke skal finne noen?

 

Anonymkode: 4cecb...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 42 og har født tre barn på fire år. Siden jeg har gått gravid og/eller ammet stort sett kontinuerlig siden mars 2019, så sier det seg selv at lysten på og overskuddet til sex ikke er på topp. Men kvaliteten på sexen er absolutt god, det er tid og overskudd som er mangelvare. 

Anonymkode: e2846...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexmengden har blitt mindre siden jeg var i 20-30 årene ja, men nå er jeg mest opptatt av kvalitetssex eller å maksimere nytelsen. Og jeg har også blitt mindre egoist.. så nå er det snart 100% nytelse for kvinnens del. Jo jeg har blitt mere omsorgsfull, takknemlig og rørt, hjertet mitt gjør et hopp når jeg aner sex. Det er fordi jeg har muligheten til å glede noen. Så sexen ble mye deiligere, når sexen blir gitt med omsorg. Og ikke minst like deilig, er jo føle at man har vært god med noen❣️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Mannen og jeg har sex 7-10 ganger pr uke. Med ett barn på 8 og ett barn på 4.

Beste sexen jeg noen gang her hatt, et etter jeg fylte 40.

Hilsen dame 43.

Anonymkode: 3114a...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 40-45 "peaket" min sexlyst. Den perioden var jeg i forhold, men et par år singel og. Hadde masse sex, og hadde sex med yngre menn (som matchet min evinnelige sexlyst🤭). Jeg er 49 nå, og har fortsatt lyst. Men har roet seg litt 😅

Anonymkode: e4a3c...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lysten forsvant med småbarn og hormonell prevensjon noen år. Vil si fra barna var født til rundt skole alder. Etter det har lysten steget jevnt og nå som jeg er 40 har jeg like mye lyst som da jeg var 18.

Ville helst hatt sex daglig, men finner ingen mann med samme behovene og jeg vil ikke ha sex uten en relasjon så ganske fortvilende som singel for tiden😅 

Overlever greit uten sex. Var vondere å være i forhold å bli avvist. Det er avvisningen som svir, ikke mangelen på sex. 

K40

Anonymkode: 0b1c0...253

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet helt interesse for sex når jeg bikket 40. Har fortsatt ikke kommet tilbake så har lagt sexlivet på hylla. Mannen er rimelig misfornøyd.                  K46

Anonymkode: 154c0...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er like glad i sex, men appetitten er ikke like stor, om det gir mening. livet er mer hektisk, jeg har ikke tid/ork/lyst like ofte i hverdagen lenger.

Anonymkode: 1d412...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å so det sånn: hvis jeg går en dag uten sex så er jeg så absurd kåt neste dag når jeg ikke har pult på to dager at jeg vet knapt hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen 🙈🤷‍♂️🤣

er 46.

Anonymkode: dfcd6...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 50, og etter mer enn halve livet sammen fant mannen knappen for serieorgasmer. Hatt orgasmer og god sex fram til nå, men ser ut som om vi peaker nå når barna er ute av redet. Gleder meg til årene framover.

Anonymkode: eaaf8...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Jeg er nesten 50 år gammel kvinne og sexlysten min er gjennom taket. Noen ganger tror jeg at mannen min er i fred siden sexlysten begynte å dø kraftig etter 35. Etter 43 trengte han det ikke lenger i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/2/2024 at 12:54 AM, AnonymBruker said:

K44 her, og hvorfor i alle dager skal jeg være ferdig sex?? Mannen er riktignok 7 år yngre, men han har mindre behov enn meg. Men sexen har jo bare blitt bedre med årene og jeg kan ikke se for meg at jeg snart skal slutte å ha sex bare fordi jeg har passert 40.

Jeg skjønte ikke helt problemstillingen. Du nærmer deg 40 og er fremdeles seksuelt aktiv, dvs, du ønsker det i det minste. Tror du at du er den eneste? Tror du at flesteparten som har bikket 40 plutselig mister all lyst og interesse? Er det fordi du er redd du ikke skal finne noen?

 

Anonymkode: 4cecb...58b

Har han mindre behov enn deg? Eller bare ikke noe behov for sex med deg?

Anonymkode: 54b40...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har han mindre behov enn deg? Eller bare ikke noe behov for sex med deg?

Anonymkode: 54b40...46e

Hva vil du oppnå med slike spørsmål, hentydninger? 

Han har fysiske plager, som prolaps i ryggen, samt litt andre ting, derav mindre behov, eller ikke mindre behov, men det går utover evnen til å klare det uten for mye smerter. Vi, som voksne, oppegående mennesker, som er flink til å bla kommunisere snakker om bla dette. Jeg tviler ikke et sekund på at han tenner på meg og har lyst på meg. Han forteller meg hver dag hvor mye han elsker meg, og at jeg er den eneste for han. Han har ingen interesse av å ligge med andre, da sexen mellom oss er den beste vi begge noen gang har opplevd. Og selv om sexen ikke alltid blir prioritert pga helsen hans, så er vi hver dag intime på alle andre måter. Vi klemmer og kysser, vi tafser og koser. Så selv om vi ikke alltid har sex x-antall ganger i uken, så vet jeg at det ikke er meg som er grunnen.

Så forsøket ditt på å få meg til å føle meg dårlig og usikker, feilet grundig. Det jeg lurer på er hva som driver slike som deg, hva får dere igjen for å prøve å gjøre andre, fremmede mennesker usikker?

Anonymkode: 4cecb...58b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 9.08):

Lysten forsvant med småbarn og hormonell prevensjon noen år. Vil si fra barna var født til rundt skole alder. Etter det har lysten steget jevnt og nå som jeg er 40 har jeg like mye lyst som da jeg var 18.

Ville helst hatt sex daglig, men finner ingen mann med samme behovene og jeg vil ikke ha sex uten en relasjon så ganske fortvilende som singel for tiden😅 

Overlever greit uten sex. Var vondere å være i forhold å bli avvist. Det er avvisningen som svir, ikke mangelen på sex. 

K40

Anonymkode: 0b1c0...253

Oh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe… slapp helt av. Sexlyst trenger ikke dabbe av. Bestevenn på geriatrisk forteller om sex blant senil demente. 

Jeg er rett under 50 og har høyere sexlyst enn når jeg var 20 og min faste elsker er helt lik meg i «drift» . 
Han er 53. Hadde vi bodde sammen hadde vi hatt sex 2 ganger daglig. 

Anonymkode: 7f278...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mr X skrev (På 30.6.2024 den 18.06):

Den beste sexen jeg har hatt er etter 40.

Kvinne 42 her. Har opplevd det samme etter et langt og trasig samliv.

Anonymkode: 72ea3...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, alltid hatt god sexlyst, den har ikke endret seg. 

Er gift, har sex alt fra 1-4 gr i uken. Noen ganger mindre pga mensen f.eks, eller mer om vi har ork og mulighet. Er småbarnsforeldre til en på 1,3 og tenåringsforeldre til ei på 13. (som jeg har fra før) 

Sex i starten av forholdet var type 3 ganger om dagen, det orker ingen av oss nå, men elsker å ha sex med mannen min. 

 

Kvinne42

Anonymkode: f8166...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 18.05):

Er ikke det bare en myte? Hørt den så.mange ganger

Anonymkode: 43d4d...853

Det er faktisk ikke en myte. 

Anonymkode: 0aa7e...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Lovise78 skrev (På 30.6.2024 den 23.35):

Lysten er der. Må bare finne en oppegående mann å bruke den på ...

Er du interessert i å prøve en fyr på 75 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...