Gå til innhold

hadde sex med en shemale i natt, herregud for en herlig natt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er bifil, og egentlig alltid vert veldig nygerrig på dette med shemale, så nå gjorde jeg alvor av det, og det var utrolig god sex, både pupper og pikk var bare wow. hen var også flink med både fingrer og tunge også.

hen var intersex ( intetkjønn og var faktisk født sånn, trodde de måtte operere jeg ,men kanskje ikke alle som gjør det )

det var en ny følelse som var en nyttig erfaring for meg.

er det flere som har prøvd dette?

Anonymkode: 417f6...4b3

Hei. Er selv Shemale. Har både klitoris og skjede, men og en penis som er noe mindre/ noe deformert. Har ikke skikkelig baller og testikler, de sitter der inne skult. Har normale bryster, kvinnelig utseende og null skjeddvekst.

Jeg kan ha sex, både skjede stimulering av klitoris, men og stimulering av penis som blir stiv. Begge gir meg oragasme, men de orgasmene er så forskjellige, vanskelig å forklare. Kan også få orgasme begge steder samtidig. Det er utrolig deilig å få samtidig.

Anonymkode: 90795...746

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja det er en drøm jeg har. Sex med en kvinne som var bryster og penis.  Men kommer aldri til å tørre. Hater analsex. Men alikevel så er den kvinnekroppen rå. Må ha kvinnelige trekk. Tenner ikke på menn. M45

Anonymkode: 3aa55...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 17.59):

Jeg er bifil, og egentlig alltid vert veldig nygerrig på dette med shemale, så nå gjorde jeg alvor av det, og det var utrolig god sex, både pupper og pikk var bare wow. hen var også flink med både fingrer og tunge også.

hen var intersex ( intetkjønn og var faktisk født sånn, trodde de måtte operere jeg ,men kanskje ikke alle som gjør det )

det var en ny følelse som var en nyttig erfaring for meg.

er det flere som har prøvd dette?

Anonymkode: 417f6...4b3

Så utrolig digg!

Jeg er hetero og tenner null på menn, men shemale tenner meg skikkelig... har lyst til å ta hen hardt og ronke hen samtidig + bli sugd og slikket av hen... 

Hvordan fikk du tak i/traff du hen? 

Anonymkode: 16ea2...19d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shemales er helt villt. Overrasket over at det ikke er mer populært.

Ble deepthroated av en shemale i Krakow. Gud bedre.

Anonymkode: 45f12...eda

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...