Kassettspiller Skrevet 3. august #601 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): OGSÅ TIL DERE SOM SER HVOR DET ER GITT TILBUD TIL HVOR MANGE?!?! HVOR STÅR DET?!? 😋 https://rapport-dv.uhad.no/t/SO-datavarehus/views/Hovedopptakstallfordeltpstudiertiluniversitetoghgskolede3sisterene/Hovedopptakstall?%3Aembed=y&%3AisGuestRedirectFromVizportal=y Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #602 Del Skrevet 4. august har noen kommet inn på studie fra venteliste den siste uka? Anonymkode: 1880d...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #603 Del Skrevet 4. august Nei, fremdeles på venteliste her. Tror i morgen er siste oppdatering/endring før etterfyllingsopptaket. Anonymkode: f9f36...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #604 Del Skrevet 5. august Nei, ingen endring her heller. Fortsatt på venteliste på samme plassering. Anonymkode: 4ce5d...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #605 Del Skrevet 5. august Noen som har fått noe enda idag? Anonymkode: f9f36...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #606 Del Skrevet 5. august Helt stille i dag .. Anonymkode: 7a4ca...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora Cornelia Skrevet 5. august #607 Del Skrevet 5. august Universiteter og høgskoler overbooker fordi de forebygger no show ved studiestart. Samme som flyselskaper. Så ikke alle studier har i realiteten venteliste fordi det f.eks. er gamblet på å ta opp 100 studenter til 70 studieplasser allerede. Dersom alle starter studiet kan det bli fylt opp i forelesningssalene, men studiestedene risikerer ikke å starte med tomme plasser fordi folk har trukket seg. Så jeg ville ikke hatt store håpet for ventelistene. Det som erfaringsvis virker er å ringe og sende epost til studiestedet 1-2 uker etter oppstart, si du står klar til å begynne i morgen om noen har slutta. Da kan det finnes plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #608 Del Skrevet 5. august Aurora Cornelia skrev (16 minutter siden): Universiteter og høgskoler overbooker fordi de forebygger no show ved studiestart. Samme som flyselskaper. Så ikke alle studier har i realiteten venteliste fordi det f.eks. er gamblet på å ta opp 100 studenter til 70 studieplasser allerede. Dersom alle starter studiet kan det bli fylt opp i forelesningssalene, men studiestedene risikerer ikke å starte med tomme plasser fordi folk har trukket seg. Så jeg ville ikke hatt store håpet for ventelistene. Det som erfaringsvis virker er å ringe og sende epost til studiestedet 1-2 uker etter oppstart, si du står klar til å begynne i morgen om noen har slutta. Da kan det finnes plasser. Det siste stemmer ikke. Også i etterfyllingsopptaket følger vi ventelistene. Å ringe, eller å komme innom og si at man kan ta en plass har ingen hensikt. Eventuelle ledige plasser blir lagt ut på nettsidene/restetorget. Anonymkode: 99e0f...f01 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #609 Del Skrevet 5. august Arbeidsdagen er over 16.30? Siste frist? 😅 Anonymkode: f9f36...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #610 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det siste stemmer ikke. Også i etterfyllingsopptaket følger vi ventelistene. Å ringe, eller å komme innom og si at man kan ta en plass har ingen hensikt. Eventuelle ledige plasser blir lagt ut på nettsidene/restetorget. Anonymkode: 99e0f...f0J1 Jeg vet positivt at flere har gjort det. Men listene følges helt i starten. Anonymkode: 2655f...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #611 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet positivt at flere har gjort det. Men listene følges helt i starten. Anonymkode: 2655f...02e Og jeg vet positivt at det ikke er slik. Vi hadde det sånn før vi fikk samordna opptak, nå følger vi ventelistene hele veien. Anonymkode: 99e0f...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #612 Del Skrevet 6. august har noen fått noe svar idag? Anonymkode: 1880d...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #613 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): har noen fått noe svar idag? Anonymkode: 1880d...e62 Nei, dessverre. Begynner å tro at det kun er å vente på etterfylligsoptaket. Anonymkode: f9f36...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #614 Del Skrevet 6. august men var det ikke etterfyllingsopptak idag også på torsdag? Anonymkode: 1880d...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #615 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): men var det ikke etterfyllingsopptak idag også på torsdag? Anonymkode: 1880d...e62 Jeg trodde etterfyllingen refererte til studieplassene som deles ut etter studiestart, som et resultat av at folk ikke har møtt? Anonymkode: f9f36...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #616 Del Skrevet 8. august Sendt en mail til Universitetet og spurte om jeg kunne forvente noen flere endringer i ventelisten. De sa at det var "svært usannsynlig" at de kom til å sende ut tilbud til flere på mitt studie 😔 For min del er det da bare å prøve igjen neste år ❤️ Anonymkode: f9f36...d2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym762 Skrevet 8. august #617 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Sendt en mail til Universitetet og spurte om jeg kunne forvente noen flere endringer i ventelisten. De sa at det var "svært usannsynlig" at de kom til å sende ut tilbud til flere på mitt studie 😔 For min del er det da bare å prøve igjen neste år ❤️ Anonymkode: f9f36...d2f Hei, Det var leit:( Hvilken studiet studie søkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #618 Del Skrevet 8. august 9 hours ago, AnonymBruker said: Sendt en mail til Universitetet og spurte om jeg kunne forvente noen flere endringer i ventelisten. De sa at det var "svært usannsynlig" at de kom til å sende ut tilbud til flere på mitt studie 😔 For min del er det da bare å prøve igjen neste år ❤️ Anonymkode: f9f36...d2f hvilket studie var dette/ hvilken skole? Anonymkode: 1880d...e62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #619 Del Skrevet 10. august Har noen sett noe bevegelse i ventelista?☺️ har stått på samme plass siden hovedopptaket .. Anonymkode: 7a4ca...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #620 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har noen sett noe bevegelse i ventelista?☺️ har stått på samme plass siden hovedopptaket .. Anonymkode: 7a4ca...bc5 Jeg har rykket opp mellom 40-100 plasser på de studiene jeg har stått på venteliste på - ikke det at det har gjort at jeg har kommet noe nærmere å få plass på de øverste ønskene 🤣 Anonymkode: ee321...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå