Hunmedham Skrevet 5. juli 2024 #61 Del Skrevet 5. juli 2024 Klær av skikkelige stoffer, av god kvalitet og uten synlige logoer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #62 Del Skrevet 5. juli 2024 Hunmedham skrev (7 timer siden): Klær av skikkelige stoffer, av god kvalitet og uten synlige logoer. Enig. Anonymkode: c2162...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #63 Del Skrevet 5. juli 2024 Når jeg tenker på status når det kommer til klær, så tenker jeg mer på klesstilen enn merke. Dannelse og stil. Kle seg pent eller gjennomført, og riktig til tid og sted. Og ikke minst klær som passer kroppen. Anonymkode: dedb4...f1e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. juli 2024 #64 Del Skrevet 6. juli 2024 Det var på 80talet klær var status Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 6. juli 2024 #65 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når jeg tenker på status når det kommer til klær, så tenker jeg mer på klesstilen enn merke. Dannelse og stil. Kle seg pent eller gjennomført, og riktig til tid og sted. Og ikke minst klær som passer kroppen. Anonymkode: dedb4...f1e Helt enig. Man ser ofte at de ter seg på en annen måte, de har nøytrale klær og er diskrét pyntet og sminket. Og ser du mer nøye på dem ser du at den enkle frisyren sannsynligvis kostet 4000 hos frisøren og at klokka som ikke akkurat ser så trendy ut er en Rolex. Det er oss fra middelklassen som går rundt i disse såkalte «statussymboler» som veldig mange har av gangen over en periode. Som da alle hadde Michael Kors-veske. Når det gjelder Tesla er det en annen sak. Det var veldig dyrt å kjøpe Tesla før - rundt millionen, (X og S) og derfor var det ansett som en statusbil av en del. Nå har det kommet nye modeller av Tesla som er rimelige (Y og 3), og som kanskje er den beste elbilen man kan få for en relativt nøktern sum. Det er derfor man ser så mange av dem, ikke fordi de er status. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #66 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 17.35): Motebildet endres jo og det varierer hva som er «it produktene» etterhvert som hva som er i vinden og hvilke produkter «alle» vil ha. Som Canada Goose jakke til Celine veske til Blæst poncho. Hvilke slike produkter har du gått til anskaffelse av og hvilke anser du som «status» (noe alle vil ha)? Her jeg bor skal «alle» ha Blæst poncho for tiden, Hoka sko samt så kjører de alle Tesla. Husker før når alle ville ha expedition parka fra Canada Goose eller mer nylig Holzweiler hettegenser. De it produktene jeg selv har kjøpt var 2xu tights når det var populært og Buffalo platåsko i ungdsomstiden. Anonymkode: dff47...850 Bøffla-sko. 🤭 Anonymkode: 3cca1...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juli 2024 #67 Del Skrevet 6. juli 2024 Nyborg, Kentaur, Almedahl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #68 Del Skrevet 8. juli 2024 Rosa Dartle skrev (På 6.7.2024 den 7.50): Helt enig. Man ser ofte at de ter seg på en annen måte, de har nøytrale klær og er diskrét pyntet og sminket. Og ser du mer nøye på dem ser du at den enkle frisyren sannsynligvis kostet 4000 hos frisøren og at klokka som ikke akkurat ser så trendy ut er en Rolex. Det er oss fra middelklassen som går rundt i disse såkalte «statussymboler» som veldig mange har av gangen over en periode. Som da alle hadde Michael Kors-veske. Når det gjelder Tesla er det en annen sak. Det var veldig dyrt å kjøpe Tesla før - rundt millionen, (X og S) og derfor var det ansett som en statusbil av en del. Nå har det kommet nye modeller av Tesla som er rimelige (Y og 3), og som kanskje er den beste elbilen man kan få for en relativt nøktern sum. Det er derfor man ser så mange av dem, ikke fordi de er status. Rolex er jo middelklassen som har fått penger. Om gamle penger bruker dyre klokker bruker de Breguet, Patek Philippe etc. og det er et om. Men det er en helhet som forteller om bakgrunn. Anonymkode: 2cf7c...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #69 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 13.25): Ja, du finner ikke en eneste tråd på moteforumet, der det ikke kommer inn minst to nedlatende idioter som tror de er hevet over trender og mote og messer en variant av «dere er sauer» eller «jeg går med hva jeg vil». Cerulean sweaterfolk kaller jeg dem. Anonymkode: 2289b...dfc Cerulean Sweater… Sett litt mye på The Devil wear Prada? Anonymkode: 2cf7c...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #70 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Cerulean Sweater… Sett litt mye på The Devil wear Prada? Anonymkode: 2cf7c...a99 Nei, det holdt med èn gang for å forstå den. Anonymkode: 2289b...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #71 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 17.35): Motebildet endres jo og det varierer hva som er «it produktene» etterhvert som hva som er i vinden og hvilke produkter «alle» vil ha. Som Canada Goose jakke til Celine veske til Blæst poncho. Hvilke slike produkter har du gått til anskaffelse av og hvilke anser du som «status» (noe alle vil ha)? Her jeg bor skal «alle» ha Blæst poncho for tiden, Hoka sko samt så kjører de alle Tesla. Husker før når alle ville ha expedition parka fra Canada Goose eller mer nylig Holzweiler hettegenser. De it produktene jeg selv har kjøpt var 2xu tights når det var populært og Buffalo platåsko i ungdsomstiden. Anonymkode: dff47...850 Status. Så lite oppsiktsvekkende som mulig, egentlig. status blant fjortiser. Jakke med rosa pels rundt halsen. Anonymkode: a4a7d...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #72 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 20.11): Ja. Status er når man ikke bryr seg om man har Birkin eller H&M, eller når man har råd til Birkin, men kjøper H&M. DÉT er status. Anonymkode: da246...cea Takk! Kall meg en miljøvennlig og økonomisk onkel Skrue. Klær må ikke være dyre for å kunne være fine eller for at man velger å ta godt vare på dem. Hilsen skjult bærumsfrue Anonymkode: 5cb71...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 8. juli 2024 #73 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Status. Så lite oppsiktsvekkende som mulig, egentlig. status blant fjortiser. Jakke med rosa pels rundt halsen. Anonymkode: a4a7d...c88 Status er Harry.. samme ulla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå