Gå til innhold

Har du kjøpt noe fordi en blogger eller influencer anbefalte det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, flere ganger;

- Rundreise i Jordan, etter å ha fulgt en reisevlogg som var der. En av de beste feriene jeg har hatt. 

- Trehytte/AirBnB, fantastisk sted, visste jo det var sponset, men man klarer jo å se på video og lese andre reviews og. 

- Årets adventskalender, hvert år. Har faste jeg følger i førjulstiden, og bruker deres review og ratinger til å velge den beste. Har aldri vært skuffet.

- TanRevel. Bruker selvbruning i sommerhalvåret. Flere reklamerte en del for dette, og syntes produktet så interessant ut. Har nå vært fast bruker i 2+ år, og det er den enkleste påføringen, og mest naturlige resultatet. 

- Matkasse. Var matlei, ønsket inspirasjon, så brukte en kampanjekode. Har siden kjøpt nå og da når jeg føler for noe 

 

Sikkert mer og. Følger mange, og tar til meg inspirasjon. 

Anonymkode: 6fe15...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 22.32):

Hvorfor ikke bare utforske ting selv? 

Anonymkode: 0820e...d65

Hvor utforsker du?

Anonymkode: 6fe15...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, men så følger jeg ikke med på noen av dem heller.

Anonymkode: c1d2d...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri, men så følger jeg ikke med på noen av dem heller.

Anonymkode: c1d2d...060

Ingen? 

Du har verken Youtube, instagram eller tiktok? Du ser ikke TV eller leser blader? 

Anonymkode: 6fe15...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger.

Ikke fordi jeg lar meg lure blindt, selv om jeg sikkert har gjort det noen ganger og, men fordi jeg som menneske påvirkes av omgivelsen mine. Det gjør vi alle. Vi lar oss inspirere og påvirke av influensere, aviser, hos andre, annonser og ting vi ikke skjønner at er annonser.

 

Anonymkode: 3b432...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 17.07):

Joda, selvfølgelig! 
Massevis av ting og utfall er litt forskjellig. Kremblush istedenfor pudderblush har blitt en favoritt. Liptint også. Kremkontour derimot ble ikke like populært mest fordi jeg gidder aldri å bruke kontour. 
 

Kjøpte monstera og gulranke etter å ha sett de hos influensere. Geniale planter som tåler alt.
 

Kjøpte kunstige blomster som ser ut som ville blomster - igjen, veldig fornøyd. 
 

Kjøpte parfyme "dupe" på normal og elsker den, eneste jeg bruker nå. 
 

Dette er bare i år. :)

Anonymkode: 0ec72...e2d

Hvor kjøpte du de kunstige blomstrene og hva heter parfymen fra Normal? ☺️

Anonymkode: 29d7e...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svenske kalenderdama har jeg latt meg influense av. Via Caroline Berg Eriksen oppdaget jeg Get Inspired (det hender de har det jeg vil ha billigst). Jeg har også kjøpt Glødgreier pga Sophie Elise (har bytta til billigere men MYE bedre). Jeg har testa Linda Johansens hudpleie (vanvittig bra, men alt for dyrt). 

Vegard Ulvang har påvirka meg i åresvis, det samme med Bjørn Dæhlie (men etter han tok med seg pengesekken til Sveits slutta jeg med det). Kari Traa lurte meg til å kjøpe elendige ullklær. Hun krølltoppen som er klatrer fikk meg også til å kjøpe ullklær. De er veldig gode. 

Kosmetikk, hudpleie og velvære er det mindre amerikanske influensere jeg lar meg påvirke av. På TikTok. Det samme gjelder bøker, det blir jeg også influensa av på BookTok. 

Jeg influencer litt sjøl på SoMe så jeg mener jeg klarer å skille mellom gode og dårlige produkter. Stort sett. F.eks Isabel Raads Nude er ræl, for å si det mildt. 

Jeg har aldri hatt Instagram så jeg kjenner ikke til så mange norske influencere. 

Dette var det jeg kom på. Det er sikkert en haug med folk som har påvirka meg til å kjøpe greier. 

Endret av Solanum
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ingen? 

Du har verken Youtube, instagram eller tiktok? Du ser ikke TV eller leser blader? 

Anonymkode: 6fe15...2c7

Har ikke tiktok eller instagram nei, leser heller ikke i blader. Ser på mye forskjellig på youtube men spoler/hopper over delene hvor det er noe om produkt fra en sponsor.

Anonymkode: c1d2d...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...