Gå til innhold

Har du kjøpt noe fordi en blogger eller influencer anbefalte det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri, blir ikke inspirert til å kjøpe ting av influencere. 

Anonymkode: b9e81...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Massevis. Men jeg følger ganske vettuge influencere som stort sett ikke er sponsa med tull og er veldig åpne og korrekte rundt samarbeida sine. 
Jeg følger feks influencere som driver med samme hobbier som meg selv, der har jeg gjerne kjøpt mønster, materialer og verktøy de viser. Det er kjekt å få input på om et mønster er godt nok for mitt nivå før jeg investerer tid og penger selv.

 

Anonymkode: c719c...d01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Happy Flops, og elsker dem 🙂. Har et par til hagebruk, og et til innebruk. 

Anonymkode: fd5e8...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skygger unna alt de anbefaler, om jeg skulle få øye på det.

Anonymkode: 5f0d6...372

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt klær (ikke sponsede da, men gjelder jo fortsatt som reklame). Ble rett og slett influensa, syns de var så fine på henne at jeg gikk rett inn og kjøpte. Har kjøpt et svindyrt hudserum som samme influenser skryter mye av og har hatt et langt samarbeid med. ANER ikke om det gir effekt, men blir nok litt påvirket av hvor pen denne influenseren er. Er over 30, normalt kritisk og oppegående, og ganske flau over disse tilbøyelighetene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri. Og kommer aldri til å gjøre det. Ingen av dem får min oppmerksomhet:)

Anonymkode: 465dd...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt influensa til å kjøpe godis! Og vil jeg ha de dubaisjokoladene 🤣 
 

Og så har jeg blitt influensa til å prøve noe sminke fra makeup mekka, men er ikke særlig imponert. Jeg er ikke så flink til å sminke meg heller da. Noen får jo alle produkter til å se ut plettfritt ut. (Eller så er det filteret som gjør det. 

Anonymkode: 87302...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Kjøpte kylie lip gloss. Fordi den lovet å vare en stund. Og at den ikke klisset så mye. Så valgte å prøve den. Og er fornøyd, og kjøpte min andre i går. En annen grunn var også naturlige farger som jeg likte godt.

Også venter jeg på skims hold in jeg har kjøpt på tilbud.  Den kostet ikke mer enn annen drit av samme type. Så håper den fungerer som den skal. Da kan det bli flere. Litt dyrt til full pris. Men ok om produktet er som lovet. 

Ellers har jeg ikke kjøpt noe. Men uansett gjør jeg litt research før jeg kjøper 

Foresten jeg kjøpte treningsbukse som influencer naboen  fikk % av salget på. Mest for å hjelpe til. På en måte ok. Men såpass mye feil i stoffet at jeg kjøpte ikke fler. I tilegg ble det raskt et lite hull i skrittet

Anonymkode: 35fda...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet Sky High fra Maybelline etter å sett det på sosiale medier, og den røde syre masken fra The Ordinary.

Men ikke noe vare fordi en enkelt influenser har pushet på det… Tror jeg? 
Ble mer påvirket på bloggertiden😅

Anonymkode: 3204a...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang, i fjor sommer kjøpte jeg solbrillene til yummymummy, jeg trengte nye og de dukket opp akkurat da. Og det har jeg ikke angret på, digger de så mye at jeg kjøpte et par til for å ha i backup. 

Anonymkode: 32494...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

De får jo fortsatt rabatt selv om de kjøper selv og derfor anbefaler de det

Anonymkode: d961e...bc9

Ikke nødvendigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en leppestift i fjor som en influenser bruker nesten hver dag. Ikke sponset, men hun anbefalte den. Jeg er fornøyd! 

Anonymkode: 94939...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste influenseren jeg følger er Helene Hemera 🥰 Har kjøpt et vippesett og en sånn dings til å lage terninger av babymat fordi hun anbefalte det. Usikker på om hun var sponset, men hun virker i hvert fall veldig redelig og reklamerer ikke for all slags dritt.

Anonymkode: 825de...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I fjor valgte jeg hvilken beauty-advendskalender jeg skulle unne meg (og slo også fra meg den kalenderen jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe) etter å ha sett på Margareta Grääs' Youtubekanal. Kjempefornøyd!  

Jeg bestilte også noen bukser som hun elsket fra Lindex. Siden både influenceren og jeg er plus size, gikk jeg for samme buksetype, men de gikk i retur. Modellen passet ikke meg, men sånn er det: ingen kropp er lik, og blant de av oss som er større enn idealet er kleskjøp på nett enda mer uforutsigelig. 

Utenom dette kjøpte jeg noen par øredobber fra en smykkeleverandør som Liva Ingebrigtsen hadde et samarbeid med for lenge siden (husker ikke navnet). Også godt fornøyd med utseende og kvalitet. 

Må dessuten innrømme at jeg digger Linnea Myhres samarbeid med Solo. Både julebrusen og den tropiske har blitt kjøpt flere ganger. 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sta sånn sett, hvis jeg ser en influenser reklamere/anbefale noe så skal jeg i hvert fall ikke kjøpe det.

Anonymkode: 790dc...921

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva var det, i så fall? Og hva synes du om det du kjøpte, helt ærlig? 

Anonymkode: cc7c3...619

Nei lar være for de får betalt for det. Ser jo i andre videoer bruker de andre ting!

Anonymkode: a11e5...661

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...