Gå til innhold

Hvorfor er USA så underutviklet på kunnskap om matlaging og kosthold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

katties skrev (36 minutter siden):

Det spørs blant hvem i Norge. Drar man steder som er litt mindre, slik jeg er fra, så spiser man ikke masse UP. Ikke alt av brød er UP heller. Jeg selv kjøper rundstykker fra Coop som man selv steker. Finnes flere typer; her er én av dem:

https://www.forbrukerradet.no/tester/grove-rundstykker/produkt/coop-grove-sma-baguetter-300-gram

Det eneste slike og andre lignende baguetter har av tilsetningsstoff er vitamin C, som gjør dem ikke-UP.

Der du begynte å sitere meg handlet om det generelle kunnskapsnivået i Norge vs USA. Gå gjerne tilbake til der du avsporet. Jeg ønsket ikke å diskutere ultraprossesert mat, men utdanning. Min «trådlinje» sporet du fra og mistet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet trenger ikke bare å ligge på kunnskapsnivået til kokken, men på interessene til det potensielle publikumet de sikter seg etter.

Skal man lage innhold på nett i form av videoer, blogger eller oppskrifter på nett, så må man lage innhold som folk vil se på. Da er det dårlig butikk i sikte seg inn på de 5% som interesserer seg for ordentlig mat, når 95% kun er interessert i pizza, kebab, hotdog, hamburger og kyllingnuggets.

Det gjelder nok de fleste andre ting også. I musikkprogrammer lignende Idol, så ser man kun helt enkel popmusikk 

Anonymkode: 09729...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...