Gå til innhold

Hvordan fant dere menn damer når dere var 20-28 år gamle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg (23 år) synes det er vanskelig å møte damer for tida utenom å bruke apper og diverse. Er dette en trend som har pågått de siste tiårene eller har det alltid vært vanskelig? Hvor er det greit å sjekke opp damer liksom?

Anonymkode: 167cc...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinder.

Anonymkode: 9cf35...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sjekket opp damer, har bare hatt vennlig kontakt med de og så har det utviklet seg til mer intime forhold med noen av de. Det kan man gjøre hvor som helst og når som helst, men traff jo mange flere, mye hyppigere da jeg gikk på skolen og dro på fest hver helg.

Anonymkode: 8a87b...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg vet jeg ikke er i målgruppe for tråden (siden jeg er dame) - men jeg traff mannen min som student. Da jeg var på din alder, traff alle (både de som varte og de som ikke varte) hverandre i studentmiljøet. På samme studium, en eller annen forening, samfunnet - eller såklart fest! 

K38

Anonymkode: a6595...ab4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mann, men mor.

Både sønner og venner av dem har funnet sine kjærester gjennom venner og bekjente på sosiale arrangementer. Ble egentlig overrasket over det, for trodde det var Tinder som gjaldt nå. Ikke så mye for folk på vår alder med mindre de kun ønsker sex, ble jeg fortalt. 

De er i overgangen tenåringer til begynnelsen av 20- årene. 

Anonymkode: 31e57...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at det ble slutt med min første kjæreste da jeg var 19, hadde jeg ingen dame før jeg som 27-åring ble invitert på hyttetur av en kamerat. Han hadde også invitert andre, og der var det ei hyggelig jente jeg ble kjent med. Nå har vi vært gift i 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min var 28 da vi møttes, han er nå 31. Møttes gjennom gaming.

Anonymkode: 9ce8e...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å finn måter å være sosial med damer. 

Anonymkode: d7921...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ts, dette er en person av den verste personlighets typen du kan møte. Typisk narsisit, psykopat. ALDRI ta tips fra dem om du ikke ønsker å bli et problem for andre ⚠️🛑☢ 

Anonymkode: d7921...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Ikke hør på han som sier at du blir mer populær i 30 årene. Det stemmer ikke. Du er mest populær også som mann, når du er i 20 årene. Kanskje litt mer rundt 25 og til kanskje 28. Fysikken forverrer seg i 30 årene og det liker ikke damene.

Jeg er kanskje ikke den beste til å gi råd, men jeg ville som andre skriver her fokusert på å være sosial. Vær med på arrangement, fritidsaktiviteter, idretter osv. Der en kan møte andre. Byen er også en mulighet. Til mer artig du synes det er, til mer tiltrekker du andre til å prate med deg. Et smil er som en magnet på andre.

Ikke la være å bruke daringapper. Tinder, facebook dating ol. Være der mulighetene ligger. Men du bør jobbe med bildene og skrive en grei bio. Men husk å ikke ta deg nær av å ikke matche med dem du vil, for det gjør nesten ingen menn. Det er en rar arena, men sjansen er større enn null for at du finner ei.

Fokuser på å holde deg fysisk attraktiv og ha et godt liv/være lykkelig. For det gjør det mer sannsynlig at både kvinner og menn tar kontakt med deg.

Endret av Hermann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff dem på universitetet, på fester og noen ganger på jobb da jeg jobbet under studiene. Altså i helt alminnelige situasjoner

 

M53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har snakket med ei jente du liker, kan du be henne ut på en kaffe eller noe annet. Hun vil ta hintet og svare deg deretter. Noen blir også kjærester med veninner de har kjent en stund. Plutselig blir de glad i hverandre. Det er generelt lurt å kjenne og være veninner med jenter, slik at du kan møte andre jenter gjennom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hermann said:

TS. Ikke hør på han som sier at du blir mer populær i 30 årene. Det stemmer ikke. Du er mest populær også som mann, når du er i 20 årene. Kanskje litt mer rundt 25 og til kanskje 28. Fysikken forverrer seg i 30 årene og det liker ikke damene.

Jeg er kanskje ikke den beste til å gi råd, men jeg ville som andre skriver her fokusert på å være sosial. Vær med på arrangement, fritidsaktiviteter, idretter osv. Der en kan møte andre. Byen er også en mulighet. Til mer artig du synes det er, til mer tiltrekker du andre til å prate med deg. Et smil er som en magnet på andre.

Ikke la være å bruke daringapper. Tinder, facebook dating ol. Være der mulighetene ligger. Men du bør jobbe med bildene og skrive en grei bio. Men husk å ikke ta deg nær av å ikke matche med dem du vil, for det gjør nesten ingen menn. Det er en rar arena, men sjansen er større enn null for at du finner ei.

Fokuser på å holde deg fysisk attraktiv og ha et godt liv/være lykkelig. For det gjør det mer sannsynlig at både kvinner og menn tar kontakt med deg.

Enig med denne. Syns det er godt skrevet! Og som en annen over sier, vær hyggelig og vennlig, noen ganger så utvikler det seg til noe mer. :) Det er den beste og fineste måten. :) 

Som 25-28 år ser menn best ut. De fleste menn over 30 år ser ikke bra ut og det sier noe om han over her når det eneste han klarer er å få seg damer i starten av 20-årene. Typisk for sånne menn er at de er umodne, mindre intelligent og ser ganske slitne ut. Vær bedre enn dette TS og ikke la sånne dårlige menn snakke deg ned :)  

Anonymkode: 80822...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må ikke benytte Tinder etc. De appene er laget for at brukeren skal være lengst mulig på dem (ellers tjener de ikke penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på organisert idrett 😀

Anonymkode: edb97...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var før Tinder, så fant dem påOkCupid, Blink, Nettby og Darkdate. Aldri møtt noen gjennom venner eller på byen.

Anonymkode: 5c9c0...5c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sønnen her på 19 fant via venner , de var ute på konsert/dans. Bor på bygda. Og her er det en del musikk arrangement gjennom året.  Ser og fleste vennene hans er sammen med personer de har truffet når de er ute på dans/konsert i helger, eller hos venner

Anonymkode: bce7d...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant partnere på universitetet. Ikke mange, altså. Kun 2 i løpet av studietiden. Det var lettere å bli kjent og å velge rett. Mindre ONS, men det gjorde ikke meg noe i allefall. 

Jeg fant også en kjæreste gjennom felles kjente - på fest. Vi var sammen i 2 år, og hadde det veldig fint (lenge i allefall). 

Så i sum: mer fysiske møter hvor man blir kjent over tid. Og fordelen var at jeg fikk jo trening i det sosiale også. Jeg var litt klønete først, men ble flinkere på å tone meg inn over årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

William_S skrev (11 timer siden):

Man må ikke benytte Tinder etc. De appene er laget for at brukeren skal være lengst mulig på dem (ellers tjener de ikke penger)

Jeg sutrer mye over Tinder, men akkurat det der er noe jævla piss. 

Tinder er en helt grei platform for å møte nye mennesker du ellers ikke ville sett.

Det er bare ikke en dating plattform. Ikke bli lei deg for hva andre mennesker har som motivasjon for å være der. 

Men det er heller ikke 90% av alle andre sosiale settinger der du møter nye mennesker og der mennesker beviselig møter sitt livs kjærlighet. 

Beklager, men det er ikke Tinder sin skyld at du ikke fokuserer. Selv om appen er designet for å utnytte det. Det er som å si at tilbud på 4 for 100 sjokolade plater gjør deg  feit... Nei, det er ikke det. det er at du bruker de 100 kronene og spiser dem!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant henne i bryllupet, da den første kompisen giftet seg. 

Tipset er uansett å delta på alt man kan av sosiale tilstelninger, og gjerne lære seg å danse. Er du med og arrangerer, så kommer du i kontakt med desto flere.

Anonymkode: 6155e...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...