Gå til innhold

Hva kan man jobbe med hjemmefra som er fleksibelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en 80% turnusstilling i kommunen, men jeg tjener ikke nok. Ideellt sett skulle jeg gjerne tjent 10k mer i mnd'en. Jeg er alene med en tenåring, og jeg er lei av å alltid ha dårlig råd. Selv nå når det er ferie, må jeg være sparsom. Hva faen er vitsen med å jobbe, om man aldri kan unne seg noe ekstra?

Jeg er på utkikk etter noe jeg kan gjøre hjemmefra, når det passer meg. OF er selvf uaktuelt😅 Andre seriøse forslag? For noen år tilbake fint jeg en side hvor man kunne hente seg skriveoppdrag og få betalt for det man gjorde, men finner den ikke igjen.. Det var ulike ting, som å oversette tekster, skrive ting for selskaper etc. Andre kreative ting man kan tjene penger på, uten å "selge sjela si"?

Anonymkode: 9614d...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får sikkert en del forslag som det du nevner selv, og det finnes nok folk som gjør det, men du skal både være flink og ha flaks for å tjene såpass som 10 000 ekstra i måneden på fast basis.

Da tror jeg det er bedre å satse på en ekstrajobb i butikk eller på hotell, passe barn, dyr, vaske eller noe. Og kanskje kan tenåringen også bidra?

Får du ikke øket stillingen din opp til 100 %?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff skrev (11 minutter siden):

Du får sikkert en del forslag som det du nevner selv, og det finnes nok folk som gjør det, men du skal både være flink og ha flaks for å tjene såpass som 10 000 ekstra i måneden på fast basis.

Da tror jeg det er bedre å satse på en ekstrajobb i butikk eller på hotell, passe barn, dyr, vaske eller noe. Og kanskje kan tenåringen også bidra?

Får du ikke øket stillingen din opp til 100 %?

Problemet med en ekstra jobb, er at det er så vanskelig å få det til å gå opp med turnusjobben, siden man har variable arbeidsdager og dag/kveld. I tillegg føler jeg ikke at jeg har energi til å gå på en ny (fysisk) jobb etter vanlig jobb. Det gjorde jeg riktignok i 20-årene..

Anonymkode: 9614d...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes fleksible småjobber spm man kan gjøre hjemmefra, men 10k mer regelmessig er nok vanskelig. Man kan kanskje tjene noen tusen her og der, men dette er bare oppdrag som kommer og går.

Anonymkode: c7519...e81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett tenåringen i arbeid og gi den samtidig ukelønn som medfølger økonomisk ansvar for bussbillett og klær og eventuelt aktiviteter (kino, spise ute etc). Her kan du potensielt spare mye samtidig som tenåringen får lære økonomisk ansvar. 

Anonymkode: fd729...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BobbySocks skrev (3 timer siden):

Kan du ikke heller øke stillingen din?

Dette er jo det åpenbare valget. 
Fleksible jobber som kan gjøres hjemmefra uten noen spesiell kompetanse og som gir 10k i måneden vokser ikke på trær, da hadde jo alle hatt dem. 

Anonymkode: d6806...fcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (14 timer siden):

Kan du ikke heller øke stillingen din?

Ikke noe ledig enda. Jobber stort 100% hver mnd uavhengig av stillingsprosent.

Anonymkode: 9614d...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...