Gå til innhold

Veier det samme som før svangerskap men klærne er løsere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før jeg ble gravid veide jeg 72 kg. La på meg 20 kg, etter å ha startet med fasting og gåturer så har jeg kommet ned i 77 kg, altså fem kilo mere enn før svangerskap. Men det rare er, at alle gamle klær passer og føles til og med litt for store. Jeg har jo enda 5 kilo til å gå ned?? Den eneste forskjellen er at jeg nå har gått 1 times tur hver dag, jeg var ganske lat før jeg ble gravid. Men har jeg virkelig klart å bygge muskler på 1 times turgåing?? Vet jo at muskler veier mere enn fett, men jeg trodde jeg måtte trene typ crossfit eller noe. Noen som har opplevd lignende? Syns bare hele greia er fasinerende😀

Anonymkode: 0dfd8...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du har bytta noe fett med noe muskler, veldig bra! Er det litt oppover bakker på turen din så har bakside lår og rumpe kjørt seg ekstra hardt, og det er store muskelgrupper 

Anonymkode: 4c053...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften ble misvisende foresten, jeg er jo 5 kilo tyngre nå enn før graviditet. 🤪

Ts

Anonymkode: 0dfd8...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja du har bytta noe fett med noe muskler, veldig bra! Er det litt oppover bakker på turen din så har bakside lår og rumpe kjørt seg ekstra hardt, og det er store muskelgrupper 

Anonymkode: 4c053...3dc

Det er tre lange oppoverbakker, den ene ganske bratt. Så deilig at det ikke alltid er så mye som skal til da, har alltid trodd at man måtte på treningsstudio og virkelig løfte tunge vekter for at fettet skulle bli bytta ut med muskler. 

Ts

Anonymkode: 0dfd8...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For cm er forskjell. Hva vekta viser, er ikke alltid så viktig å følge med på. Muskler veier mer enn fett. Følg med på cm mål. 

Anonymkode: 47612...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For cm er forskjell. Hva vekta viser, er ikke alltid så viktig å følge med på. Muskler veier mer enn fett. Følg med på cm mål. 

Anonymkode: 47612...a5c

Nå blir det å heller ta fram målebånd ja , deilig å vite at man har blitt litt sterkere i kroppen. 😊

Ts

Anonymkode: 0dfd8...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...