AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Del Skrevet 30. juni Hadde spontan analsex i går og i dag kjenner jeg meg kvalm og litt uggen. Blir litt bekymret da årsak til analsex var fordi jeg har tatt biopsi av livmorhals og ikke kan ha vaginalt samleie på en stund. Frykter litt at kvalmen enten kommer av det ene eller det andre. kanskje kvalmen kommer litt av at det «skvalmpes» litt i magen når en har sex? Skal være sagt at jeg ikke har hatt sex på et halvt år cirka, så det er uvanlig bevegelse for meg i så måte. Anonymkode: 3674a...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Del Skrevet 30. juni Ikke rart at mage og tarm reagerer når man dytter ting inn i feil ende av tarmen. Anonymkode: 592a3...930 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 30. juni #3 Del Skrevet 30. juni Jeg tenker at man skal avstå fra anal også. Ikke bare vaginal.. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Del Skrevet 30. juni svartkatt skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at man skal avstå fra anal også. Ikke bare vaginal.. Hvorfor avstå fra anal når det er livmorhalsen som har blitt undersøkt? Anonymkode: 3674a...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 30. juni #5 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor avstå fra anal når det er livmorhalsen som har blitt undersøkt? Anonymkode: 3674a...65b Biopsi er prøvetaking. Ikke bare en undersøkelse. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Del Skrevet 30. juni Veggen mellom vagina og rectum er veldig veldig tynn, så tenker du har utsatt underlivet ditt for uheldig stimuli. du burde kanskje snakket med en lege? Det er uansett dypt unaturlig dor kroppen å få noe opp den veien ting skal ut, så foreslår at dere finner måter å ha sex på som ikke skader kroppen din Anonymkode: 67bb2...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #7 Del Skrevet 30. juni Skvalmpes? Du hadde vel ikke tømt tarmen godt nok på forhånd, og det ble vel hardere enn hva du egentlig er i form til. Så lenge det ikke blør eller lekker i noen av hullene går det nok fint. Anonymkode: 207c8...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #8 Del Skrevet 30. juni Fikk beskjed om å vente med all penetrerende sex 2 uker. Og husk at ved analsex kan det komme bakterier derfra fremover og, og etter biopsi er man mer mottagelig for infeksjon. Etter å ikke ha hatt sex på 6 måneder klarer du vel å vente 1-2 uker til Anonymkode: b135b...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #9 Del Skrevet 30. juni Du kunne vel bare ha sugd han? Anonymkode: 4f8b2...529 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er to grunner til at du også burde avstå fra analsex etter biopsi: 1. På grunn av faren for å overføre tarmbakterier fra endetarmen inn i vagina (kan skje uten at man har vaginalt samleie), og dermed øke risikoen for infeksjon i biopsisåret. 2. Veggen mellom vagina og endetarm er veldig tynn, så du kan komme borti og irritere biopsiområdet indirekte via bevegelsene ved analsex. Hvis dette forverrer seg så snakk med lege og få evt. sjekket at alt er i orden i biopsiområdet. Anonymkode: b308d...079 Tusen takk for informative svar. Jeg var tydeligvis korttenkt. Får håpe dette ikke har gjort noen skade. Blør noe ennå etter biopsien, men skal følge med og håpe det ikke blir noe mer, pluss at kvalme avtar. Anonymkode: 3674a...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #11 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk beskjed om å vente med all penetrerende sex 2 uker. Og husk at ved analsex kan det komme bakterier derfra fremover og, og etter biopsi er man mer mottagelig for infeksjon. Etter å ikke ha hatt sex på 6 måneder klarer du vel å vente 1-2 uker til Anonymkode: b135b...44c Jeg skulle absolutt ha ventet, skjønner jeg nå, men ble grepet av øyeblikket av ulike årsaker. Anonymkode: 3674a...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #12 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kunne vel bare ha sugd han? Anonymkode: 4f8b2...529 Tenkte jeg ikke på Anonymkode: 07a54...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #13 Del Skrevet 30. juni Jeg ble kvalm fordi han rota rundt oppi der og forstyrret avføringen. Ville ha anal hver gang. Jeg gjorde det slutt og kommer neppe til å ha analsex igjen. Anonymkode: 51d36...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #14 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ble kvalm fordi han rota rundt oppi der og forstyrret avføringen. Ville ha anal hver gang. Jeg gjorde det slutt og kommer neppe til å ha analsex igjen. Anonymkode: 51d36...8a8 Du ble kvalm når dere hadde hatt analsex? så fælt at han ikke ville høre på deg og respektere at du ikke ville - bra du gjorde det slutt! Anonymkode: 3674a...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #15 Del Skrevet 30. juni Det hele ville gått bra om du ga han oralsex etter å ha gitt han analsex. Ja jeg vet, kvinner gir sex og mannen får. Det er biologisk. Anonymkode: daa2f...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 1. juli #16 Del Skrevet 1. juli Ryddet for brukerangrep og tulleinnlegg, og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 1. juli #17 Del Skrevet 1. juli Noen nevner faren for infeksjon. Faren er der selvfølgelig, men det er den uansett. Det holder at du går på do og evt ikke har 100 prosent hygiene i den forbindelse. Kvalmen skyldes biopsi-såret og at dette antakelig har blitt "provosert" når du hadde sex. At sexen foregikk analt har ingen ting med kvalmen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #18 Del Skrevet 1. juli Suger du så går kvalmen over. Anonymkode: 7ad71...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #19 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Suger du så går kvalmen over. Anonymkode: 7ad71...5cc Hvorfor har du dette behovet for å trolle? Anonymkode: 3674a...65b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #20 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det hele ville gått bra om du ga han oralsex etter å ha gitt han analsex. Ja jeg vet, kvinner gir sex og mannen får. Det er biologisk. Anonymkode: daa2f...a1a Ja,full kjeften med dritt🤮 Anonymkode: d695d...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå