Gå til innhold

Jeg orker ikke mer av mannebabyen


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å plukke opp og rydde etter andre voksne mennesker. Mannebabyen i hus har eget rom og eget bad for min egen overlevelse, men det er så skittent og rotete der at jeg mister all respekt og tenning. Jeg prøver å opprettholde et samliv, men klarer ikke se på han som noe annet enn en forvokst tenåring. Han klager over mangel på sex, noe jeg forstår siden vi ikke har hatt sex på mange måneder. Jeg vil ikke ha sex med en jeg overhodet ikke tenner på, en jeg ikke klarer å få lyst på. Initierer han sex snurrer det bilder av de skitne rommene, rotet jeg har plukket opp etter han og all irritasjonen jeg har bygget opp kommer til overflaten. Jeg har prøvd alt. Anerkjennelse, belønning, kjeft, silent treatment, parterapi og latt han gå uten rene klær fordi han ikke vasker dem selv. Ingenting hjelper og jeg orker ikke bo sånn lenger. Jeg vil ikke at barna våre skal lære at det er greit å slenge fra seg og vi i skitt og rot.

Trengte å få det ut. 

Anonymkode: b8dfb...3a6

  • Liker 7
  • Hjerte 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hvorfor gidder du bli boende med han? 

Anonymkode: c73b3...a2e

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 minutter siden):

En liten tanke. 
Ta det opp med han?

Hvorfor? Dersom ts må oppdra et voksent menneske er det mennesket ikke voksent, men et barn. Og da er det etisk uforsvarlig for ts å opprettholde et samliv som inkluderer sex. Man har ikke sex med barn. Enten de nå er barn mentalt eller fysisk. Og voksne som ikke evner eller ønsker opprettholde normal renslighet er barn, mentalt. 

Det er intet poeng å «ta det opp», om ikke for å permanent avvikle samlivet. Og da kan jo ts like godt bare starte rett på avviklingen. Hun behøver ikke oppgi noen grunn for å avslutte et forhold. 

Anonymkode: b5ede...ef0

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde jeg ikke orket å leve med. 
 

 

Anonymkode: 494e5...677

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå in på romet og badet hans og kanskje finn deg en hobby og slutt å vær kontroll freak.

Anonymkode: be027...f86

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (10 minutter siden):

En liten tanke. 
Ta det opp med han?

Hvor får du inntrykk av at hun ikke har tatt det opp med han? Hun har prøvd alt sier hun. 

Ts: du må bare være 100% ærlig med han, at du ikke har lyst å ligge med han fordi han er en tenåring slask. At forholdet står i fare, så hvis han ønsker sexlivet tilbake og å beholde forholdet så kommer den endringen NÅ. Han kommer sikkert til å bli både sint og furten, men du må bare stå fast på ditt. 

Anonymkode: deb78...26a

  • Liker 13
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor? Dersom ts må oppdra et voksent menneske er det mennesket ikke voksent, men et barn. Og da er det etisk uforsvarlig for ts å opprettholde et samliv som inkluderer sex. Man har ikke sex med barn. Enten de nå er barn mentalt eller fysisk. Og voksne som ikke evner eller ønsker opprettholde normal renslighet er barn, mentalt. 

Det er intet poeng å «ta det opp», om ikke for å permanent avvikle samlivet. Og da kan jo ts like godt bare starte rett på avviklingen. Hun behøver ikke oppgi noen grunn for å avslutte et forhold. 

Anonymkode: b5ede...ef0

Fordi det er sånn det er å leve sammen i et voksent forhold. Da forteller man den andre hva som plager en. Om det ikke går i god jord,Neivel. Da får han ta konsekvensene av det. Som blir å bo alene. Om dette var meg. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tanke. Hva med å ikke relatere sex til status på badet som du ikke bruker? Dette virker mest som unnskyldninger kvinner bruker for å ikke tenne på mannen fordi de ikke egentlig tenner på han i utgangspunktet. Vanskelig å innrømme at man ikke har en seksuelt attraktiv mann.

Anonymkode: ad650...d30

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke gå in på romet og badet hans og kanskje finn deg en hobby og slutt å vær kontroll freak.

Anonymkode: be027...f86

Jeg går ikke inn på badet eller rommet med mindre et av barna har gått inn der. 

Anonymkode: b8dfb...3a6

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke gå in på romet og badet hans og kanskje finn deg en hobby og slutt å vær kontroll freak.

Anonymkode: be027...f86

Unnskyld meg?! Vet du hvor skadelig det er å ha det så skittent og rotete? Deilig å bli invadert av kryp i huset fordi mannen har rom som aldri blir ryddet og vasket. Våte håndklær på gulvet som avgir fukt i rommet så det ender med muggsopp. Muggsopp sprer seg. Kryp sprer seg. 
Det er faktisk en grunn til at leietakere er pliktig til å holde leiligheter i orden. Kommer utleier å ser at det flyter og ikke blir vasket, så er det faktisk oppsigelsesgrunn! Nettopp fordi hus og hjem blir ødelagt på sikt. 

Anonymkode: deb78...26a

  • Liker 5
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En liten tanke. Hva med å ikke relatere sex til status på badet som du ikke bruker? Dette virker mest som unnskyldninger kvinner bruker for å ikke tenne på mannen fordi de ikke egentlig tenner på han i utgangspunktet. Vanskelig å innrømme at man ikke har en seksuelt attraktiv mann.

Anonymkode: ad650...d30

Hadde du hatt lyst til å ha sex med en mann som pusser tennene med en tannbørste som ligger oppi søppel på vasken? Eller en mann som dusjer i en dusj med kluter som har blitt brukt på doen for to måneder siden? Eller en mann som tar på seg skitne klær som har ligget på skittent baderomsgulv i flere dager? Eller med en mann som har sittet på en do full av avføring? Hvor tenker du den sexen skal foregå? I min rene seng? På den sofaen alle bruker?

Anonymkode: b8dfb...3a6

  • Liker 15
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde du hatt lyst til å ha sex med en mann som pusser tennene med en tannbørste som ligger oppi søppel på vasken? Eller en mann som dusjer i en dusj med kluter som har blitt brukt på doen for to måneder siden? Eller en mann som tar på seg skitne klær som har ligget på skittent baderomsgulv i flere dager? Eller med en mann som har sittet på en do full av avføring? Hvor tenker du den sexen skal foregå? I min rene seng? På den sofaen alle bruker?

Anonymkode: b8dfb...3a6

Huff! Dette høres virkelig ille ut ts. Han har ikke boevne.. 

Anonymkode: deb78...26a

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En liten tanke. Hva med å ikke relatere sex til status på badet som du ikke bruker? Dette virker mest som unnskyldninger kvinner bruker for å ikke tenne på mannen fordi de ikke egentlig tenner på han i utgangspunktet. Vanskelig å innrømme at man ikke har en seksuelt attraktiv mann.

Anonymkode: ad650...d30

Unnskyldning?? Nå er du veldig langt utpå jordet! Du forstår ikke at hvordan mannen ER påvirker kvinnens sexlyst??

🙃

  • Liker 9
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde du hatt lyst til å ha sex med en mann som pusser tennene med en tannbørste som ligger oppi søppel på vasken? Eller en mann som dusjer i en dusj med kluter som har blitt brukt på doen for to måneder siden? Eller en mann som tar på seg skitne klær som har ligget på skittent baderomsgulv i flere dager? Eller med en mann som har sittet på en do full av avføring? Hvor tenker du den sexen skal foregå? I min rene seng? På den sofaen alle bruker?

Anonymkode: b8dfb...3a6

Æææsj 😱 Du må jo nesten gjøre det slutt? Forstår at det er vanskelig da, med barn involvert. 

Anonymkode: 52b01...bae

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han alltid vært sånn? Synest dette er et tema som ofte er tatt opp. Menn som ikke "hjelper til hjemme" vi er ingen like, men jeg stusser over hvorfor dere lar det gå så langt og hvor dere i det hele tatt ble sammen med en slik mann/rotekopp. Jeg har en sor vennekrets å jeg kan ikke si at dette noen gang er et tema blant oss damene, kanskje vi bare er heldige alle samnen? Om dette skjedde meg, om min mann plutselig endret oppførsel å bare levde i sitt eget rot hadde jeg nok bedt ham pakke sakene sine og ikke kommet tilbake før han hadde endret holdning. Kan ikke vær noe godt samboerskap dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hadde du hatt lyst til å ha sex med en mann som pusser tennene med en tannbørste som ligger oppi søppel på vasken? Eller en mann som dusjer i en dusj med kluter som har blitt brukt på doen for to måneder siden? Eller en mann som tar på seg skitne klær som har ligget på skittent baderomsgulv i flere dager? Eller med en mann som har sittet på en do full av avføring? Hvor tenker du den sexen skal foregå? I min rene seng? På den sofaen alle bruker?

Anonymkode: b8dfb...3a6

Hvorfor i HELVETE er du sammen med denne ekle mannen????

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som kjenner lukt av troll?

Anonymkode: be027...f86

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen andre som kjenner lukt av troll?

Anonymkode: be027...f86

Ja dette er så ekkelt at jeg skjønner ikke at det går an. Ingen kvinne ved sine fulle fem hadde vært sammen med en så ekkel fyr 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

En liten tanke. Hva med å ikke relatere sex til status på badet som du ikke bruker? Dette virker mest som unnskyldninger kvinner bruker for å ikke tenne på mannen fordi de ikke egentlig tenner på han i utgangspunktet. Vanskelig å innrømme at man ikke har en seksuelt attraktiv mann.

Anonymkode: ad650...d30

Menn må for all del fortsette å leve i den illusjonen at vi kvinner bare overdriver og bruker mangel på elementær deltakelse som en unnskyldning for å ikke ha samleie. At dere ikke evner å forstå at elementær deltakelse, minimalt renhold og fordeling av ansvar i et voksent partnerskap er naturlig, og at det å ikke ta sin del er mangel for respekt for partner, er helt utrolig for meg. Når du ikke en gang evner å ta din minimale del av ansvaret for forholdet, familien og hjemmet, da er det helt naturlig å miste lysten på deg. Vi ønsker oss en likeverdig partner som drar lasset sammen med oss, er det så utrolig vanskelig å forstå? 

Anonymkode: e0da7...f9b

  • Liker 15
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...