Surpomp Skrevet 30. juni 2024 #21 Del Skrevet 30. juni 2024 skreppamedleppa skrev (1 minutt siden): 😅 For det første legger jeg godviljen til når jeg leser innlegg med skrivefeil eller hvor det ikke er rett skrevet og fokuserer mer på innhold. Det er ikke alltid nødvendig at alle trådene med ukorrekt staving eller feil bare skal handle om det... For det andre er det jo skrevet under klær og mote forumet så jeg syntes kanskje ikke det var så veldig vanskelig å skjønne poenget. For det tredje har jeg dysleksi og er vandt til at bokstaver hopper litt rundt og gir lite mening så enten noe er rett eller ikke rett er ikke alltid så nøye i min verden da mye kan se rart ut selv om det er rett🤪 You make the best of what you got... Jeg tror jeg er blitt ganske dreven på å finne sammenheng og fornuft der ord eller settninger ser litt rart ut.. Tydelig at diagnosen dysleksi har blitt en epidemi……. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 30. juni 2024 #22 Del Skrevet 30. juni 2024 (endret) Surpomp skrev (3 minutter siden): Tydelig at diagnosen dysleksi har blitt en epidemi……. Skjønner også godt hvorfor du valgte nicket ditt. Ikke svarte jeg deg på noe som helst og ikke er jeg pliktig til å vise deg papirene fra PPT som jeg fikk på 90 tallet, og ikke er det jeg som har opprettet tråden. Ønsker du å diskutere min dysleksi i en tråd på mote forumet må du gjerne gjøre det men det får heller bli uten meg. Endret 30. juni 2024 av skreppamedleppa 4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 30. juni 2024 #23 Del Skrevet 30. juni 2024 skreppamedleppa skrev (1 minutt siden): Skjønner også godt hvorfor du valgte nicket ditt. Ikke svarte jeg deg på noe som helst og ikke er jeg pliktig til å vise deg papirene fra PPT, og ikke er det jeg som har opprettet tråden. Ønsker du å diskutere min dysleksi i en tråd på mote forumet må du gjerne gjøre det men det får heller bli uten meg. Beklager hvis du føler deg truffet, men mitt poeng er at norsknivået tydeligvis er fallende i store deler av befolkningen. Jeg har også laget en egen tråd om dette. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #24 Del Skrevet 30. juni 2024 13 grader er altfor kaldt når det er midtsommer. Anonymkode: 48210...9f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 30. juni 2024 #25 Del Skrevet 30. juni 2024 Surpomp skrev (1 time siden): Nei, jeg syntes det var vanskelig å forstå…… Jeg har fortsatt ikke forstått hvorfor man skriver det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #26 Del Skrevet 30. juni 2024 13 grader er kjole/skjørt, cardigan, jakke og sneakers. Anonymkode: ea8d7...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #27 Del Skrevet 30. juni 2024 Raven.Writingdesk skrev (6 timer siden): Imponert over at dere klarte å forstå noe som helst av HI og gi seriøse svar tilbake. Det bar ikke veldig vanskelig å forstå i grunn Anonymkode: 76df7...036 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #28 Del Skrevet 1. juli 2024 Jeg kler meg delvis etter vær men jeg klarer ikke gå med det jeg føler er vinterklær om sommeren. Så da fryser jeg litt rett og slett. Heldigvis bor jeg i en del av landet som får litt sommer og nå er jeg på ferie et sted med 30 grader. Men det var noen dager før jeg reiste at jeg frøs med sommerkjole, bare ben, speakers og genser. Anonymkode: 06e7e...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. juli 2024 #29 Del Skrevet 1. juli 2024 Kle deg etter været, ikke etter sesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #30 Del Skrevet 2. juli 2024 Surpomp skrev (På 30.6.2024 den 12.23): Beklager hvis du føler deg truffet, men mitt poeng er at norsknivået tydeligvis er fallende i store deler av befolkningen. Jeg har også laget en egen tråd om dette. Jeg er så dritlei av enkelte personer som skal hakke på andre bare for ordfeilene. Det er innholdet som er det viktigste i denne sammenheng.Du får ta opp dette problemet andre steder. Også får du være klar over at enkelte kan ha medfødt en «feil» som gjør at de ikke kan skrive korrekt norsk slik som du er svært opptatt av. Bruk tiden på noe annet enn å sitte skrive kommentarer som ikke har med temaet å gjør. Du får ha en korrekt god norsk sommer med alle de ordfeilene du kan klare å finne i løpet av sommeren. Håper du finner en del slik du kan bruke tiden på det. ps! Også beklager jeg at alle ikke er så skarpe i norsk slik du utrykker deg å være. Punktum!!! Anonymkode: 409a8...b47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #31 Del Skrevet 2. juli 2024 Om jeg skal feks på en utendørs sommerfest der jeg vet det blir kaldt og jeg vil gå med kjole, bruker jeg en sykkelshorts i ull og en tynn ullsinglet under kjolen. Tar og med en god cardigan eller genser jeg kan ha utenpå. https://www.sparkjop.no/shorts-i-ull_73814 https://www.sparkjop.no/flora-singlet-i-merinoull-med-blondekant-819025 Anonymkode: e95bd...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #32 Del Skrevet 2. juli 2024 Det er ikke glatt på veien og ingen snø, mer skal ikke til for å nyte sommeren for meg. Anonymkode: 0695c...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #33 Del Skrevet 2. juli 2024 Jeg forsto heller ikke hvordan folk her viste at det var snakk om klær, da det mangler "kle seg" i både overskriften og innlegget. Men jeg tenkte heller ikke på hvilket underforum. For jeg fant innlegget øverst på utforsk eller hva det heter. Så skjønner godt folk reagerte. Men jeg kler meg med langermet kjoler og eventuelt en strømpebukse til. Men det gjør jeg også gjærne på vår/høst/vinter. Eventuelt finne en sommerkjole, også ha på en cardigan/jakke over, om det er greit nok å gå med bare bein. Ellers blir det mye dongeribukse og collegegenser eller andre gensre jeg finner i skapet når det er under 15 grader. Anonymkode: 12f13...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #34 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forsto heller ikke hvordan folk her viste at det var snakk om klær, da det mangler "kle seg" i både overskriften og innlegget. Men jeg tenkte heller ikke på hvilket underforum. For jeg fant innlegget øverst på utforsk eller hva det heter. Så skjønner godt folk reagerte. Anonymkode: 12f13...e20 Men det er jo lov å spørre ts hva ts mente da om det var noe en ikke forstod og ikke oppføre seg som en frekk barbarisk menneske full av hån. Det er andre ting enn rettskriving det har gått nedover med og det er vanlig folkeskikk. Jeg foretrekker heller et høffelig menneske enn helt korrekt skrivemåte. Anonymkode: bd05a...87b 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. juli 2024 #35 Del Skrevet 2. juli 2024 Kler meg etter vær og temperatur ikke hvilken årstid det er, er det 13 grader kler jeg meg med bukse, genser og en tynn jakke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #36 Del Skrevet 2. juli 2024 Jeg kler meg sommerlig. Sommerklærne har ventet lenge nok. Så jeg går med shorts, om det er kaldt. har jeg en varm strømpebukse under. Stikker sola frem ila dagen. Tar jeg va meg strømpebuksa og genseren. Det går på igjen mot kvelden. Anonymkode: c8295...b7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #37 Del Skrevet 2. juli 2024 Det ser så teit ut når jeg tydelig ser folk gå rundt å fryse fordi de ikke har mer vett til å kle på seg etter vær. De som går med ankelsokker midtvinters, convers sko i slapps og som går i sommerkjoler når været og gradestokken sier kaldt. Jeg kler meg etter vær. Anonymkode: 05880...a9d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå