Gå til innhold

Forelsket i yngre mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en dame på snart 40 år som er stormende forelsket/betatt i en kollega som er 13 år yngre enn meg. Jeg har vært singel i snart 3 år og han er også singel. Han er den kjekkeste jeg vet om, utrolig smart og reflektert og liker å trene/holde seg i aktivitet(bra kropp 🤤)

Vi har en god tone på jobb og ender alltid opp med å flørte/rote på jobbfester. Utenom jobb/fest snakker vi lite sammen.

Jeg skjønner at jeg mest sannsynlig bare er en hyggelig flørt for han, men er det overhode noen sjanse for at et forhold med denne aldersforskjellen kan funke? 

Klarer ikke å slutte å tenke på han..

Anonymkode: 85876...406

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

er det overhode noen sjanse for at et forhold med denne aldersforskjellen kan funke? 

jeg kan gi deg et svar om et halvt år eller så. Er nemlig i et ferskt forhold med en ti år yngre mann. 

Anonymkode: c28a2...e24

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

jeg kan gi deg et svar om et halvt år eller så. Er nemlig i et ferskt forhold med en ti år yngre mann. 

Anonymkode: c28a2...e24

Så hyggelig ☺️

Lykke til 🥰

Anonymkode: 85876...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lykke til 🥰

tusen takk☺️

mtp om det kan fungere i lengden; jeg er veldig skeptisk! Men jeg vet ikke om jeg er det bare fordi jeg grunnleggende alltid forventer motgang, eller om det faktisk finnes en naturlov iboende i mennesket som sier at det er feil. 

Men nå har jeg tatt skrittet ut på tynn is; den får briste eller bære. 

 

 

Anonymkode: c28a2...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

Jeg er en dame på snart 40 år som er stormende forelsket/betatt i en kollega som er 13 år yngre enn meg. Jeg har vært singel i snart 3 år og han er også singel. Han er den kjekkeste jeg vet om, utrolig smart og reflektert og liker å trene/holde seg i aktivitet(bra kropp 🤤)

Vi har en god tone på jobb og ender alltid opp med å flørte/rote på jobbfester. Utenom jobb/fest snakker vi lite sammen.

Jeg skjønner at jeg mest sannsynlig bare er en hyggelig flørt for han, men er det overhode noen sjanse for at et forhold med denne aldersforskjellen kan funke? 

Klarer ikke å slutte å tenke på han..

Anonymkode: 85876...406

Vært i sammen med min 10 år yngre mann i 8 år. Vi er 35 og 45 og har to barn sammen.

Det har visst blitt nokså vanlig. Er vel i snitt 2-3 innlegg i mnd her i kg rundt  tema ‘stor aldersforskjell der kvinnen er eldst’🙂

Anonymkode: 812a6...eb6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du forelsket, da tar du skrittet videre nå. Ingen hensikt å utsette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor stor aldersforskjell. Glem det.

Anonymkode: 1008c...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

er det overhode noen sjanse for at et forhold med denne aldersforskjellen kan funke? 

Anonymkode: 85876...406

På lang sikt? Hm, skal du ha flere barn? Vil han ha barn? Det er nok den kneika som knekker de fleste forhold med litt større aldersforskjell. Det fordrer at man er sikre på at man er på samme sted i livet. 

Anonymkode: 67c96...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...