AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Del Skrevet 29. juni Jeg fikk ett sår for en uke siden og det er betennelse i det og det vesker og er verk. Hvor lang tid tar det før det gror? Sånn ca. Er brannsår. Anonymkode: 8ab8a...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Del Skrevet 29. juni Gjelder dette deg eller kjæledyret ditt? Anonymkode: f9af5...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk ett sår for en uke siden og det er betennelse i det og det vesker og er verk. Hvor lang tid tar det før det gror? Sånn ca. Er brannsår. Anonymkode: 8ab8a...48d Om det er betennelse i det tar det lengre tid. I tillegg spiller immunforsvaret en stor rolle. Det samme gjør næringsinntekt og nok søvn. Om det vesker mye og du får feber må du kontakte lege. Anonymkode: f9af5...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Gjelder dette deg eller kjæledyret ditt? Anonymkode: f9af5...b1e Meg. Ser jeg har publisert feil. Er litt trøtt nå om natta. Beklager. Anonymkode: 8ab8a...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Del Skrevet 30. juni Men hvor lang tid tar det til det gror? Anonymkode: 8ab8a...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå