AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #41 Del Skrevet 6. juli 2024 Herregud, skjerp deg. Anonymkode: 88e47...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #42 Del Skrevet 6. juli 2024 Hele barndommen og ungdommen min hørte jeg at jeg var så sta og vrang og sær fordi jeg ikke likte klær. Dette fikk jeg høre hver eneste dag. I tillegg gikk foreldrene mine ut til de barna jeg lekte med for å få dem til å overbevise meg til å ha på de klærne. Dette gjorde det bare tusen ganger værre og for meg er klær ett mareritt ennå. Anonymkode: 3e3db...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #43 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud, skjerp deg. Anonymkode: 88e47...340 Hva da? Anonymkode: 3e3db...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 6. juli 2024 #44 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Elektriske klær er ille og alt plastikk er som polyester eller akryl utgår. Jeg liker også sommeren best fordi da er det enklest med klær. Jeg klarer ikke å gå med klær lag på lag jeg da. Da blir det for mye klær og jeg kjenner alle skrukker i klærne og jeg føler meg helt fanget. Klarer ikke å bevege meg i lag på lag. Da går jeg heller å fryser selv om det er dumt også fordi fryser meg ihjæl noe som også er ubehagelig. Og ikke kan jeg ha strømpebukser fordi det både er for klamt og stramt pluss at det er for mye klær og ekkelt å ha på. Anonymkode: 3e3db...922 Mm jeg går aldri med strømpebukser selv. Syns det er maks ubehagelig av samme grunner som deg. Har funnet en type stilongs som fungerer og har flere av akkurat den. Det med oversize fleece utenpå. Med andre ord ser jeg alltid vakker ut på vinteren 😄 Bruker minimalt med polyester og akryl utgår helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #45 Del Skrevet 6. juli 2024 Kassettspiller skrev (2 timer siden): Jeg har autisme og sliter også med klær😅 Men jeg pleier å gå med ukomfortable klesplagg uansett. Hvordan klarer du det? Eller er alle klær ukomfortable? Eneste klær jeg synes er komfortable er store og vide joggeklær. Anonymkode: 3e3db...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. juli 2024 #46 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan klarer du det? Eller er alle klær ukomfortable? Eneste klær jeg synes er komfortable er store og vide joggeklær. Anonymkode: 3e3db...922 Ikke alle klær er ukomfortable, men prøver å passe meg inn i samfunnet med å gå i "finere" klær. Jeg takler det egentlig ikke, fordi jeg føler meg helt utslitt av å gjøre det. Men det har blitt til en (u)vanesak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #47 Del Skrevet 6. juli 2024 Ludovica- skrev (1 minutt siden): Mm jeg går aldri med strømpebukser selv. Syns det er maks ubehagelig av samme grunner som deg. Har funnet en type stilongs som fungerer og har flere av akkurat den. Det med oversize fleece utenpå. Med andre ord ser jeg alltid vakker ut på vinteren 😄 Bruker minimalt med polyester og akryl utgår helt. Har du link til den ? Er den stram og helt tett på huden? Prøver bare å se etter noe jeg kan prøve da jeg synes alt dette er så vanskelig. Anonymkode: 3e3db...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #48 Del Skrevet 6. juli 2024 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ikke alle klær er ukomfortable, men prøver å passe meg inn i samfunnet med å gå i "finere" klær. Jeg takler det egentlig ikke, fordi jeg føler meg helt utslitt av å gjøre det. Men det har blitt til en (u)vanesak. Det skjønner jeg er vanskelig for deg. Anonymkode: 3e3db...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. juli 2024 #49 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg er vanskelig for deg. Anonymkode: 3e3db...922 Livet er hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 7. juli 2024 #50 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan myke jeans mener du? Har du link til nettside? Jeg har prøvd alt av alle jeans i alle butikker og det er noe galt med alt. Dessverre. Så jeg tror nok jeg må gi opp selv om jeg skulle ønske jeg klarte å gå med noe som andre klarer å gå med til pynt. Anonymkode: 3e3db...922 Nei, har ikke noe link. Kjøpt de litt her og der etter å ha prøvd et lass i ørten butikker. Faktisk, så er den mykeste jeansen min nå fra new Yorker. Kan ikke se noe merke på den, for de er selvsagt klippet vekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #51 Del Skrevet 7. juli 2024 Kassettspiller skrev (18 timer siden): Livet er hardt! Ja helt enig. Ikke lett dette livet nei. Anonymkode: 3e3db...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #52 Del Skrevet 7. juli 2024 tøydokka skrev (8 timer siden): Nei, har ikke noe link. Kjøpt de litt her og der etter å ha prøvd et lass i ørten butikker. Faktisk, så er den mykeste jeansen min nå fra new Yorker. Kan ikke se noe merke på den, for de er selvsagt klippet vekk. Takk. Da får jeg ta meg en tur dit. Er ganske langt unna her jeg bor. Anonymkode: 3e3db...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. juli 2024 #53 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja helt enig. Ikke lett dette livet nei. Anonymkode: 3e3db...922 Nei, men heldigvis kan man finne glede i pene klær😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #54 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 1.24): Jeg begynte å slite med dette etter jeg fikk ptsd og angst, og lurer på om det er fordi kroppen min er blitt veldig sensitiv. Det er skikkelig ille og jeg føler nærmest at klærne kveler meg, alt er stramt, ubehagelig osv. Jeg liker også som deg godt å gå i f.eks sommerkjole, eller jersey bukse. Jeans syns jeg er tortur. Løsningen min er å finne fine kjoler og myke klær som er fine eller mer pyntet, så jeg ikke ser ut som jeg bare går i «joggeklær». Da jeg liker å pynte meg. Men har litt samme problemet med sminke, føler jeg kjenner den på huden og det er også ekkelt. Anonymkode: d607f...f91 Jeg vil bare si tusen takk for at du skrev dette. Jeg har det helt likt etter at jeg fikk ptsd og aldri hørt andre nevne noe om dette før, så jeg har bare følt meg rar og annerledes, enda mer enn vanlig. Stramme klær, stive klær, klær med ekle overflater - kan ikke bruke det. Men jeg kan heller ikke ha for tynne stoffer, det må være et lag som er tykt nok til å føles beskyttende. Anonymkode: 43dc3...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå