AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Del Skrevet 29. juni Egentlig har jeg gitt opp håpet om å noen gang finne igjen gullsmykket mitt som forsvant under en flytting for flere år siden...MEN...kanskje noen med evner til å se mer enn meg kan hjelpe? Det er veldig rart, for jeg oppbevarte smykket alltid i en smykkeboks, men etter flyttingen var det borte. Flyttehjelpere var bare folk i familie som jeg stoler 100% på, så det har ikke forsvunnet slik! Anonymkode: 58a72...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. juni #2 Del Skrevet 29. juni Det ligger på bunnen av Mjøsa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Del Skrevet 29. juni Ingen kan se det. Anonymkode: b2b4f...3ff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Del Skrevet 2. juli Har du et gulv med stenfliser av sten noen sted? Anonymkode: e5799...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Del Skrevet 2. juli Jeg ser noe rødt stoff/ tøy som smykket har satt seg fast i. Anonymkode: a6a38...eec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Del Skrevet 2. juli Det ligger i en beholder, trolig noe av blikk. Anonymkode: f0dfb...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Del Skrevet 2. juli 8 hours ago, AnonymBruker said: Har du et gulv med stenfliser av sten noen sted? Anonymkode: e5799...e73 Takk for svar! Nei, det har vi ikke. Anonymkode: 58a72...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #8 Del Skrevet 2. juli 14 hours ago, AnonymBruker said: Har du et gulv med stenfliser av sten noen sted? Anonymkode: e5799...e73 Men kom på at det var steinfliser i gangen der vi flyttet fra.. Anonymkode: 58a72...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Del Skrevet 2. juli 😂 Folk er gærne, og desperate etter å bli lurt. Anonymkode: 54f19...2e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #10 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 22.20): Egentlig har jeg gitt opp håpet om å noen gang finne igjen gullsmykket mitt som forsvant under en flytting for flere år siden...MEN...kanskje noen med evner til å se mer enn meg kan hjelpe? Det er veldig rart, for jeg oppbevarte smykket alltid i en smykkeboks, men etter flyttingen var det borte. Flyttehjelpere var bare folk i familie som jeg stoler 100% på, så det har ikke forsvunnet slik! Anonymkode: 58a72...c82 Vel, da oppbevarte du det enten ikke i boksen ved flytting, og altså er det i en lomme, veske, skuff etc. Eller så har det falt ut under flytting og er enten kastet med embalasjen eller i noe annet pakket sammen med smykkene. Overtro hjelper deg ikke her, ts. Bruk hjernen til det den er skapt for - rasjonell tanke. Jeg ville startet med sist gang du brukte smykket. Trolig med en kjole og veske, kan man anta? Anonymkode: 7a2ab...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #11 Del Skrevet 2. juli 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ser noe rødt stoff/ tøy som smykket har satt seg fast i. Anonymkode: a6a38...eec lol Anonymkode: ce3dc...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #12 Del Skrevet 2. juli Det ligger dypt nedgravd på havets bunn.. Sammen med den siste hjernecellen din. Ingen kan «se» sånne ting. Hvorfor vil du bli lurt? Anonymkode: 95f62...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #13 Del Skrevet 2. juli 11 minutter siden, AnonymBruker said: 😂 Folk er gærne, og desperate etter å bli lurt. Anonymkode: 54f19...2e2 Ja, folk elsker å tro på spøkelser, spåkoner, trollmenn, tusser og troll. Selv i 2024. Det er derfor Åndenes makt er plitt så populært, fordi det er så mange stein gale tullinger i dette landet. De bør kanskje komme seg ut litt. Anonymkode: ce3dc...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå