Gå til innhold

hva gjør dere som er 100% alene med barna nå på sommeren ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

100% alene med to her, men er heldig og har foreldre som gjerne vil stille opp. 

Skjønner på en måte at du har dårlig samvittighet, men tror nok det er noe du kjenner mest på selv. Jeg var mye alene i oppveksten som attpåklatt med foreldre som jobbet mye. Men husker feriene som veldig greie. Likte godt å være alene og synes det var veldig digg å få styre som jeg ville. Var jo sammen med familien på ettermiddagene/kveldene uansett. 

Det at jeg hadde huset for meg selv gjorde også at jeg nesten allitd hadde venninner på besøk for da kunne vi være alene uten foreldre som maste 😅 Var på ingen måte sånn at det gikk vilt for seg eller noe, men vi koste oss med å lage pizza, se film osv. Helt topp 😊

Anonymkode: 2079f...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også 100% alene med 2 barn på 8 og 4 år. Eldste går på SFO, bortsett fra de 4 ukene det er sommerstengt i juli. Yngste går i barnehagen, men har 3 uker ferie samtidig som eldste. Vi drar til Spania i 2 uker, all inclusive i 14 dager. Deretter er vi hjemme i en uke. Eldste er hos besteforeldre (mine foreldre ) den siste uka. 

Anonymkode: 4d323...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...