AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Del Skrevet 29. juni Noen som har forsøkt dette rundt denne alderen? Hadde dere effekt? Evt hvor lang tid tok det? Nettopp bestilt nå. Skal den tas hver dag hele syklusen eller fra EL? Leser litt forskjellig. Takknemlig for svar ☺️ Anonymkode: 61f8e...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Del Skrevet 30. juni Ingen? Anonymkode: 61f8e...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Del Skrevet 30. juni Jeg bruker wild jam for å bedre menstruasjonsplager og overgangsalderplager. Anonymkode: 928dd...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Del Skrevet 30. juni Tar den hver dag hele måneden, fordi jeg har eggløsningsplager også. Synes det er vanskelig å si om de har effekt. Jeg kan fortsatt ha sterke smerter under eggløsning, men psykisk er jeg ikke så nedfor. Anonymkode: 928dd...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker wild jam for å bedre menstruasjonsplager og overgangsalderplager. Anonymkode: 928dd...069 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar den hver dag hele måneden, fordi jeg har eggløsningsplager også. Synes det er vanskelig å si om de har effekt. Jeg kan fortsatt ha sterke smerter under eggløsning, men psykisk er jeg ikke så nedfor. Anonymkode: 928dd...069 Takk for svar. Leste at det kunne gjøre det lettere å bli gravid? Eller har jeg misforstått noe? Anonymkode: 61f8e...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Leste at det kunne gjøre det lettere å bli gravid? Eller har jeg misforstått noe? Anonymkode: 61f8e...fd9 Det vet jeg ingenting om Anonymkode: 928dd...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 30. juni #7 Del Skrevet 30. juni Du kan lese litt om det her: https://www.babyverden.no/prover/forberedelser/slik-blir-du-lettere-gravid/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå