Gå til innhold

Hvor høy bodycount er akseptabelt? Når blir det for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det er totalt irrelevant så lenge hen er trofast. Jeg er kvinne i 30 årene og har hatt sex med et sted mellom 60 og 70 personer, med hånda på hjertet kan jeg garantere at det ikke gjør meg mindre trofast og dedikert i et fast forhold. Det er to helt ulike ting som ikke utelukker hverandre, jeg kan gjerne ligge rundt når jeg er singel, men i et forhold er det helt utelukket å ha sex med noen andre enn partner. Jeg synes forøvrig det er greit at potensielle partnere har litt erfaring og har rast fra seg, men det ville aldri falt meg inn å spørre om antall. De som tar opp slikt er gjerne veldig usikre og det ser jeg på som et mye større problem enn å ha tatt for seg av de gledene livet har å by på. 

Anonymkode: 2d92c...1d9

Det er ikke sånn at alle har et behov til å rase fra seg. Jeg krever mer for å bli tent på noen, så vil ikke ha sex med noen som ons. Det er ikke attraktivt for meg i det hele tatt.

Anonymkode: 38c89...ff3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ingenting konstruktivt ved å holde tellingen på det. 😅 blir litt som han fyren som søker i skogen med metall-detektor. Please please, ha det gøy med metalldetektoren, men det stopper der. 🙈

Anonymkode: 76ad8...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jo ingenting konstruktivt ved å holde tellingen på det. 😅 blir litt som han fyren som søker i skogen med metall-detektor. Please please, ha det gøy med metalldetektoren, men det stopper der. 🙈

Anonymkode: 76ad8...c4a

Jo, for hva med sykdommer? Om du får aids, må dem du kan ha smittet oppsøkes. Derfor er det bra med liggelister, sykdomsspredning. 

Anonymkode: 38c89...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Nei. De vil bare ikke ha ei som alle andre har hatt før dem.

Anonymkode: 696de...437

Alle? Det er helt normalt at en har hatt noen før. Som f. eks statistikker sier noe om. Hvis det er problematisk å forholde seg til, så er man usikker og ikke oppdatert på hva som er normalt. 

Anonymkode: 25102...d9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jo, for hva med sykdommer? Om du får aids, må dem du kan ha smittet oppsøkes. Derfor er det bra med liggelister, sykdomsspredning. 

Anonymkode: 38c89...ff3

Du må ha liggeliste på dem du har hatt ubeskyttet sex med etter at du testet deg sist. Det viktigste er å teste seg og beskytte seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jo, for hva med sykdommer? Om du får aids, må dem du kan ha smittet oppsøkes. Derfor er det bra med liggelister, sykdomsspredning. 

Anonymkode: 38c89...ff3

Ja altså, det finnes noe som heter kondom og så noe annet som heter forholdsregler. 😅 men ja, viktig å sjekke seg. Men ofte når jeg har sjekket meg så vil jo ikke leger sjekke, spesielt på sånn spesialklinikk, hvor du får et ark og så skal du skrive ned historikk og basert på det vurderer de hvor vidt du kan teste deg eller ikke. Da spør de om du har vært i utlandet osv, den slags type spm. Jeg trodde i min enkelhet at man sjekket alt hos fastlegen og at det bare var til å spørre. Akkurat som blodprøve. Men de sjekker stort sett for klamydia og gonoré som standard. Nå er ikke jeg helsepersonell så tar dette med en klype salt. 🙏

Anonymkode: 76ad8...c4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, for hva med sykdommer? Om du får aids, må dem du kan ha smittet oppsøkes. Derfor er det bra med liggelister, sykdomsspredning. 

Anonymkode: 38c89...ff3

Men ja, hvis du kjøper hus, hva med hvis der blir vannlekkasje, eller hva hvis man får invasjon av maur, eller melbiller. Eller hvis du går på jobb, hva hvis bussen får motorstopp den dagen. 😅 midd i madrassen? Det ene utelukker ikke det andre. 

Anonymkode: 76ad8...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv 10 ink mannen min! Jeg traff han når jeg var 25 og har heller ikke ligget med noen andre etter at jeg traff han.

Helt ærlig så angrer jeg på at jeg ikke lå mer rundt enn det jeg gjorde ! 

Så lenge det er frivillig fra begge parter å det brukes prevensjon både for å forhindre uønskede graviditeter men også beskytter seg mot div sykdommer så ser jeg virkelig ikke problemet. Har ingenting å si hvor mange mannen min har ligget med før han traff meg. Poenget er at han ikke har noen uønskede barn rundt om eller fått noen sykdommer. Dessuten har han heller ikke ligget med noen andre etter at vi traff hverandre, så vi klarer begge og være trofaste, uavhengig av hvor mange vi har ligget med. Vi har nå snart vært sammen i 20 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen dealbreaker, men det er selvsagt en faktor i hvor attraktiv en person er, slik som det meste annet de har foretatt seg i livet. Alle livets erfaringer sier noe om en person.

Anonymkode: 260fd...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma det vel. Er det ingenting annet å bry seg om? 

Om du ser etter kjærlighet gå for det, vil du være singel og kose deg går for det.

Anonymkode: 4bab5...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei. De vil bare ikke ha ei som alle andre har hatt før dem.

Anonymkode: 696de...437

Mens de selv ønsker gjerne å være en som alle andre har hatt før dama ...

Anonymkode: f2d9e...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jo, for hva med sykdommer? Om du får aids, må dem du kan ha smittet oppsøkes. Derfor er det bra med liggelister, sykdomsspredning. 

Anonymkode: 38c89...ff3

Det løses enkelt ved å bruke kondom. Som uansett ALLTID bør brukes ved løse forbindelser. Jeg hadde aldri giddet å involvere meg i en mann som mener det er greit å ha tilfeldig sex uten kondom, uavhengig av hvor mange han har hatt før meg. Idioter gidder jeg ikke. 

Anonymkode: f2d9e...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å snakke om "bodycount" er uakseptabelt. 🚩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andro skrev (1 time siden):

Å snakke om "bodycount" er uakseptabelt. 🚩

Nåja. Kommer nå ann på om begge er komfortable og villig til å diskutere det.
Om det er akseptabelt eller ikke, er derved bestemt på et enkeltindivid plan.
Og så har ordvalg og kroppspråket meget mye å si for hvordan spørsmålene blir oppfattet.
Man kan gjøre det med finesse. Men dette er bare min mening. På et enkeltindividuelt plan haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

avent skrev (14 timer siden):

Jeg har selv 10 ink mannen min! Jeg traff han når jeg var 25 og har heller ikke ligget med noen andre etter at jeg traff han.

Helt ærlig så angrer jeg på at jeg ikke lå mer rundt enn det jeg gjorde ! 

Ekteskapet sitt, det…! 😂

Anonymkode: 696de...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (1 time siden):

Å snakke om "bodycount" er uakseptabelt. 🚩

Ikke for meg. Du kan ikke bestemme hva som er greit for oss alle sammen. Å ingen av oss er komplett unike, så jeg tipper at det er en grei nok gruppe av de som både syns det er ugreit og greit.

Anonymkode: 38c89...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg er det veldig enkelt. En som spør om hvor mange jeg har ligget med er utenfor mine preferanser.

En som spør gjør seg selv uaktuell for meg, samtidig vil han jo aldri finne ut av om mitt antall partnere er «innafor»😊

Anonymkode: fce05...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For meg er det veldig enkelt. En som spør om hvor mange jeg har ligget med er utenfor mine preferanser.

En som spør gjør seg selv uaktuell for meg, samtidig vil han jo aldri finne ut av om mitt antall partnere er «innafor»😊

Anonymkode: fce05...305

Intet stort tap.

Anonymkode: 696de...437

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke for meg. Du kan ikke bestemme hva som er greit for oss alle sammen. Å ingen av oss er komplett unike, så jeg tipper at det er en grei nok gruppe av de som både syns det er ugreit og greit.

Anonymkode: 38c89...ff3

Det er helt åpenbart at Andro snakker for seg selv. Ikke alle kommentarer dreier seg om deg og dine meninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martelè skrev (53 minutter siden):

Nåja. Kommer nå ann på om begge er komfortable og villig til å diskutere det.
Om det er akseptabelt eller ikke, er derved bestemt på et enkeltindivid plan.
Og så har ordvalg og kroppspråket meget mye å si for hvordan spørsmålene blir oppfattet.
Man kan gjøre det med finesse. Men dette er bare min mening. På et enkeltindividuelt plan haha

Bodycount betyr antall drepte. 

Anonymkode: f2d9e...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...