Gå til innhold

Hvor høy bodycount er akseptabelt? Når blir det for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss sette to forskjellige kvinner opp for sammenligning, så kan incelsa velge mellom de. Du MÅ velge ei. 

Kvinne 27 år. Har hatt 20 ONS. Edru. Har brukt gummi. Hun har verken gitt blowjobs eller hatt analsex. Kun vaniljesex. 

Kvinne 35 år. Enke. Har hatt en partner. De hadde et godt og utforskende sexliv. De hadde sex tre ganger i uka. De forsøkte bondage, analsex, wetsex og forskjellige leketøy. De hadde mange tusen samleier. 

Hvem av de vil du ha? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solanum skrev (9 minutter siden):

La oss sette to forskjellige kvinner opp for sammenligning, så kan incelsa velge mellom de. Du MÅ velge ei. 

Kvinne 27 år. Har hatt 20 ONS. Edru. Har brukt gummi. Hun har verken gitt blowjobs eller hatt analsex. Kun vaniljesex. 

Kvinne 35 år. Enke. Har hatt en partner. De hadde et godt og utforskende sexliv. De hadde sex tre ganger i uka. De forsøkte bondage, analsex, wetsex og forskjellige leketøy. De hadde mange tusen samleier. 

Hvem av de vil du ha? 

Ingen må i realiteten velge ei.

Anonymkode: 38c89...ff3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen må i realiteten velge ei.

Anonymkode: 38c89...ff3

De fleste har i realiteten ingen kø av villige, pene, unge damer som står og banker på døra deres. 

Anonymkode: f2d9e...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hunmedham said:

Men det er jo også et valg den enkelte kan ta. Dobbeltmoralsk, kanskje - men det kommer jo an på hva grunnen er. Uansett er dette subjektivt. Jeg har ligget med mange, mannen min hadde ligget med svært få da jeg traff ham. Jeg har alltid satt pris på denne "eksklusiviteten" og tenkt på den som en slags gave til meg. 

Det du svarer på er jo nettopp det som sier mye (negativt) om noens personlighet - nemlig at man krever mer fra andre enn man kan levere selv. Det finnes ingen akseptabel grunn for noen som har 50 partnere å kreve noen som har hatt 5, siden alle forklaringer om personlighetstrekk o.l. bare faller tilbake på dem selv.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 2.22):

Elsker at kona var jomfru før meg, er noe jeg alltid kommer til å være takknemlig for og respektere hun for 🥰

 

Anonymkode: c5293...7cc

Råflaks for deg, så vet hun ikke hva hun går glipp av. Det er stort sett menn med komplekser (og for hva vet vi jo alle...) som tenker sånn som deg.

Det heter forresten henne, ikke hun. 

Anonymkode: 47870...035

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Råflaks for deg, så vet hun ikke hva hun går glipp av. Det er stort sett menn med komplekser (og for hva vet vi jo alle...) som tenker sånn som deg.

Det heter forresten henne, ikke hun. 

Anonymkode: 47870...035

Ikke sant? Og tenk å respektere ei dame fordi hun ikke har sexlyst. Det er en veldig merkelig ting å gjøre.

Anonymkode: f2d9e...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 20.27):

Majoriteten av de som finner sammen og som har lyst til å danne familie er vel et sted mellom 25 og 35 år. 

Man må akseptere at de har et levd liv i alle aldre, men den gang jeg fant min kjæreste og fremtidige samboer i en alder av 33 år så ville det vært uaktelt for meg at hun fløy på byen hver helg og månedlig sublet i seng med ukjente. Så mitt cirka antall var i den tiden rundt 20.

Det er mange studier om dette temaet, vil en mann eller kvinne med titalls partnere bak seg, ei som aldri har klart å få til et forhold, og som løper hver gang det oppstår uenigheter eller konflikter finne roen i sjelen med en for resten av livet?

Svaret er soleklart Nei. Så det handler ikke om å shame noen, det handler om å finne en partner hvor det er størst sannsynlighet for å få til et samliv sammen. Kall det gjerne en ROS analyse. 

Et annet viktig punkt for meg var å finne ei hvor hele familien var ikke splittet og delt, hvor det var mer normalt med mine, dine, våre - skillsmissebarn som man ikke tar hensyn til for det er viktigere å skape nye kjærlighetsbarn. 

Anonymkode: bd747...49d

Spesielt resonnement. Har du kilder på disse påstandene om at en person med mange ligg er en partner som løper ved hver konflikt?

Jeg hadde nærmere 50 sexpartnere bak meg da jeg møtte min mann i slutten av 20-årene. Han? Hundrevis.

Vi var ferdige med å utforske. Ferdige med å så ville frø. Nå er vi 10 år inn i ekteskapet. Midt i småbarnsbobla og fremdeles lykkelige sammen.

Vi har både kranglet og skuffet hverandre i årenes løp, men aldri har noen av oss hverken vurdert å gå ut av relasjonen eller søke andre. Vi vil ha hverandre og vi velger hverandre.

Anonymkode: f96cf...d3c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (1 time siden):

man krever mer fra andre enn man kan levere selv

Hvorfor kalle det å KREVE? Jeg sa bare at jeg satt pris på det, som en gave. Men hadde det vært annerledes ville ikke det gjort noe, vi hadde fortsatt vært sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hunmedham said:

Hvorfor kalle det å KREVE? Jeg sa bare at jeg satt pris på det, som en gave. Men hadde det vært annerledes ville ikke det gjort noe, vi hadde fortsatt vært sammen.

Jeg snakker generelt om debatten, ikke om deg spesifikt. Altså at menn med 50 på listen (eller som har ønsket å ha mange på listen og ikke lykkes med det) problematiserer kvinner med 50, og klager over løssluppenhet, ukritisk valg av sexpartnere, såkalte "tilknytningsskader" og liknende. Det blir jo da bare beskrivende for dem selv, hvis de mener det gjelder kvinnene.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (2 minutter siden):

Jeg snakker generelt om debatten, ikke om deg spesifikt. Altså at menn med 50 på listen (eller som har ønsket å ha mange på listen og ikke lykkes med det) problematiserer kvinner med 50, og klager over løssluppenhet, ukritisk valg av sexpartnere, såkalte "tilknytningsskader" og liknende. Det blir jo da bare beskrivende for dem selv, hvis de mener det gjelder kvinnene.

Det vet de nok selv. Men det er jo dette som er det fine med frie valg i et fritt land. Man kan selv velge hvem man vil ha som partner, og begrunnelsene er og blir en privatsak.

Heldigvis er det slik at man ikke trenger å vise frem et vitnemål over antall sexpartnere man har hatt. Slikt er jo også privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny info til alle: fra nå teller det bare hvis man får orgasme sammen med personen. Dette gjelder både menn og kvinner.

Min bodycount er to. :D 

Anonymkode: d20f1...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hunmedham said:

Det vet de nok selv. Men det er jo dette som er det fine med frie valg i et fritt land. Man kan selv velge hvem man vil ha som partner, og begrunnelsene er og blir en privatsak.

Heldigvis er det slik at man ikke trenger å vise frem et vitnemål over antall sexpartnere man har hatt. Slikt er jo også privat.

Det er nettopp det. Men i dette tilfellet er det jo som at folk som holder på å sulter ihjel, står på barrikadene og skriker "Jeg trenger ikke finne meg i å spise hva som helst!!! Poteter er æsj, jeg må ha kjøtt!" Eller kanskje mer at man går inn på en restaurant og skjeller ut kokken for å ha laget dårlig mat uten at man har smakt på retten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ny info til alle: fra nå teller det bare hvis man får orgasme sammen med personen. Dette gjelder både menn og kvinner.

Min bodycount er to. :D 

Anonymkode: d20f1...ea0

Min er null, og jeg har fire barn 🤣🤣

Anonymkode: f2d9e...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ny info til alle: fra nå teller det bare hvis man får orgasme sammen med personen. Dette gjelder både menn og kvinner.

Min bodycount er to. :D 

Anonymkode: d20f1...ea0

Fiffig. 

Snakker vi egentlig rundt tjue? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er vanskelig å svare på. Handler jo mye om livssituasjon, og personlighet. Noen er "heldige" og vært i faste forhold siden tenårene, og er kanskje nå oppe i 4-5 stk i voksen alder, mens ei som har hatt uflaks og har datet mange med ambisjon om å finne den rette kan være mye høyere. Ser ingenting galt med noen av dem.

Synes det er et mye større problem hvis de har et rykte på seg med å ha hatt masse ons, eller at omgangskretsen min vet de har ligget med mange. Hadde flere jenter i omgangskretsen min i 20-årene som var promeskiøse, og i mine øyne var disse uaktuelle som kjærestemateriale. Samme med kvinner som har sex som hobby, Swingers etc., eller inntektskilde som OF eller andre former for prostitusjon.

Anonymkode: cb6a8...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve tallet sier lite, det er f.eks vesentlig forskjell på om han hadde 20 partnere i ungdommen og har vært i et langvarig forhold siden, , eller om han har hatt 20 partnere i siste kvartal.

Jeg har vært gift i 20 år, og jeg har fortsatt ingen interesse av å vite hvor mange partnere han hadde før meg. Så lenge jeg er den siste, er resten av historien uinteressant. Jeg klarer ikke å forstille meg hvor høyt antallet måtte være for at jeg skulle vurdere å skille meg fra ham. Tresifret hadde ikke brydd meg det minste, men jeg hadde definitivt blitt overrasket.

Anonymkode: cbf2f...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holder meg inna folk som bruker ordet body count iallefall 

Anonymkode: 06245...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker begrep som «bodycoumt» hopper jeg glatt over uansett 😆

Anonymkode: fd4fb...2a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...