Gå til innhold

Hvor høy bodycount er akseptabelt? Når blir det for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KallePils skrev (8 timer siden):

Jeg har gitt opp enhver illusjon om å finne et faktisk koneemne i min generasjon. Litt trist, men mest av alt befriende gitt omstendighetene.

Av en eller annen grunn faller det visst enkelte her tungt for brystet at jeg da også tar følgene av valget mitt og holder ting lettvint. Hvilket jeg egentlig synes er litt rart.

For jenter: Hva skal dere med seksuell frigjøring etter hvis det ikke skal finnes menn dere kan være frigjorte med? 😄

Hva legger du i seksuell frigjøring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

knooters skrev (1 time siden):

Men så finner du sikkert ikke partner via kommentarfeltene til Subjekt, heller. Eller verre steder.

🤣🤣🤣

Hadde aldri trodd det var en greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (3 timer siden):

Hva legger du i seksuell frigjøring? 

Det samme som feministene gjorde:

Anledning til å ha sex med hvem man vil (forutsatt kvalifisert samtykke), når man vil, hvordan man vil, og så langt det går hvor man vil, uten press fra samfunnets normer.

Noe i den dur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sosiale normer skal diktere hvem vi skal ha sex med, hvorfor ikke bruke menn som guinea pigs og se hvordan det ser ut hvis vi forventer at menn skal "spare seg"?

Det er jo bare for alle menn som syns seksuell frigjøring er så grusomt å gå foran med et god forbilde.

(men, det skal vel helst bare være kvinnene som skal "spare seg")

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (1 time siden):

Hvis sosiale normer skal diktere hvem vi skal ha sex med, hvorfor ikke bruke menn som guinea pigs og se hvordan det ser ut hvis vi forventer at menn skal "spare seg"?

Det er jo bare for alle menn som syns seksuell frigjøring er så grusomt å gå foran med et god forbilde.

(men, det skal vel helst bare være kvinnene som skal "spare seg")

Hvis "bare kvinnene skal spare seg" blir jeg jo unektelig litt nysgjerrig på hvem gutta i så fall skal ha seg med. Blir vel i så fall hverandre det, da? 😄

Men jeg tenker vel at det nesten må bli dem som kommer opp med slike forestillinger som får redegjøre for dem.

For min egen del foretrekker jeg å observere og reagere fremfor å skulle styre andre. Livet som diktator virker bare stress.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (2 minutter siden):

Hvis "bare kvinnene skal spare seg" blir jeg jo unektelig litt nysgjerrig på hvem gutta i så fall skal ha seg med. Blir vel i så fall hverandre det, da? 😄

Men jeg tenker vel at det nesten må bli dem som kommer opp med slike forestillinger som får redegjøre for dem.

For min egen del foretrekker jeg å observere og reagere fremfor å skulle styre andre. Livet som diktator virker bare stress.

Men damer har som livsoppgave å bygge egne frie og gode liv, og damer bør absolutt gjøre sine greier uten å tenke på hva menn tenker om det.

Damer skal ikke behøve å oppdra, beskytte og passe på menn, og siden menn etter alt å dømme er ca jevnbyrdige og omtrent like intelligente skapninger, må vi jo regne med at de klarer å passe på seg selv?

Anonymkode: 926bb...7cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du selv blir flau av å si tallet høyt så er det for mange. Kan du eie bodycointen din er det innafor uansett (så lenge du har brukt prevansjon i form av kondom hver gang det ille har vært i et fast forhold)

Anonymkode: ab7b7...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (1 time siden):

Hvis "bare kvinnene skal spare seg" blir jeg jo unektelig litt nysgjerrig på hvem gutta i så fall skal ha seg med. Blir vel i så fall hverandre det, da? 😄

Men jeg tenker vel at det nesten må bli dem som kommer opp med slike forestillinger som får redegjøre for dem.

For min egen del foretrekker jeg å observere og reagere fremfor å skulle styre andre. Livet som diktator virker bare stress.

LOL du gjør ingenting annet enn å prøve å styre andre. 

Anonymkode: 38c89...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok de usikre på seg selv som er opptatt av hvor mange en eventuell og interessant partner må ha hatt før. Der er så mye før det spørsmålet om antall, som  kan fortelle så mye hvem man er. Som er mye viktigere. 

Anonymkode: 25102...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

LOL du gjør ingenting annet enn å prøve å styre andre. 

Anonymkode: 38c89...ff3

Hva man lærer på Kvinneguiden.. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mindre opptatt av hennes tidligere sexliv enn av hennes uintelligente bruk av engelsk ord som bodycount.

Norsk er et godt språk. Det kan brukes til alt.

Anonymkode: 7c791...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke "usikker på seg selv" fordi man ikke ønsker en partner som har ligget med mange. 

Dette, som mye annet, sier noe om personlighet, tenkesett, levesett, verdier og diverse annet. Ikke at noe er bedre/dårligere enn noe annet, men det skal matche. 

Dette betyr ikke at man kan, skal eller vil se etter en "urørt" partner. Men det er i mine øyne fair om man foretrekker noen som har hatt fem partnere før og ikke femti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg er mindre opptatt av hennes tidligere sexliv enn av hennes uintelligente bruk av engelsk ord som bodycount.

Norsk er et godt språk. Det kan brukes til alt.

Anonymkode: 7c791...ef0

Ikke bare uintelligent bruk, men også feil bruk. Bodycount er antall døde kropper i krig/ulykke og lignende.

Anonymkode: f2d9e...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunmedham skrev (36 minutter siden):

Man er ikke "usikker på seg selv" fordi man ikke ønsker en partner som har ligget med mange. 

Dette, som mye annet, sier noe om personlighet, tenkesett, levesett, verdier og diverse annet. Ikke at noe er bedre/dårligere enn noe annet, men det skal matche. 

Dette betyr ikke at man kan, skal eller vil se etter en "urørt" partner. Men det er i mine øyne fair om man foretrekker noen som har hatt fem partnere før og ikke femti.

Selvfølgelig. Problemet oppstår når man selv har hatt 50, men krever at partneren har hatt max 5. Som du selv sier, så sier dette, som mye annet, noe om personlighet, tenkesett, levesett og verdier. 

Anonymkode: f2d9e...2f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Problemet oppstår når man selv har hatt 50, men krever at partneren har hatt max 5.

Men det er jo også et valg den enkelte kan ta. Dobbeltmoralsk, kanskje - men det kommer jo an på hva grunnen er. Uansett er dette subjektivt. Jeg har ligget med mange, mannen min hadde ligget med svært få da jeg traff ham. Jeg har alltid satt pris på denne "eksklusiviteten" og tenkt på den som en slags gave til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (7 minutter siden):

Men det er jo også et valg den enkelte kan ta. Dobbeltmoralsk, kanskje - men det kommer jo an på hva grunnen er. Uansett er dette subjektivt. Jeg har ligget med mange, mannen min hadde ligget med svært få da jeg traff ham. Jeg har alltid satt pris på denne "eksklusiviteten" og tenkt på den som en slags gave til meg. 

Jeg snakker om nettopp dobbeltmoral. Jeg ønsker ikke em dobbeltmoralsk partner. Fordi et slik krav neppe kommer alene som dobbeltmoral. Det vil ofte gjelde forskjellige standard for ham og henne, ift. det å gå på byen, ha kontakt med motsatt kjønn og så videre. Jeg ønsker meg et likeverdig og likestilt forhold. I slike forhold er det ikke plass for dobbeltmoralen. Selv om din mann har ligget med mange færre da du traff ham, så regner jeg med at du ikke valgte ham ene og alene FORDI han hadde veldig få, eller hadde det som krav? Jeg snakker om dem som har pult rundt, men har som KRAV at partner er tilnærmet jomfru.

Anonymkode: f2d9e...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er mindre opptatt av hennes tidligere sexliv enn av hennes uintelligente bruk av engelsk ord som bodycount.

Norsk er et godt språk. Det kan brukes til alt.

Anonymkode: 7c791...ef0

1920323214_fc550x550white.jpg.b439117efb0be7698d249e03ae50ac0f.jpg

Anonymkode: 5870b...f0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nesten alle som sier at dette ikke er av betydning har også en grense selv. En person som ligger med alle som tilbyr seg og har ligget med flere hundre er en person som de aller fleste ville holdt seg unna 

Anonymkode: 356f8...a89

For meg så blir antallet i seg selv så feil fokus.

Det er mannen selv jeg faller for. Han jeg giftet meg med hadde en ganske livlig ungdomstid. Jeg spurte aldri om antallet (og tror ikke han hadde et tall på det), men jeg forstod at det var ganske høyt. Mitt er veldig lavt. Hadde han fortsatt den livsstilen, så hadde vi aldri passet sammen. Da hadde det allikevel ikke vært antallet i seg selv som gjorde at vi ikke passet sammen. Han valgte heller ikke meg fordi jeg ikke hadde så stor erfaring. Om noe, så valgte han meg til tross for det.

Jeg ønsker å velges for den jeg er, ikke for livet jeg har levd/ikke levd. Jeg har selv valgt bort menn som jeg har opplevd at har hatt større fokus på antall tidligere sexpartnere enn hvem jeg er og om vi passer sammen.

Anonymkode: e8b9e...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (13 minutter siden):

Men det er jo også et valg den enkelte kan ta. Dobbeltmoralsk, kanskje - men det kommer jo an på hva grunnen er. Uansett er dette subjektivt. Jeg har ligget med mange, mannen min hadde ligget med svært få da jeg traff ham. Jeg har alltid satt pris på denne "eksklusiviteten" og tenkt på den som en slags gave til meg. 

Da skjønner du forhåpentligvis at andre også har lyst på den eksusiviteten. Jeg har hatt få og vil ha en mann med få. Vil føle det er noe spesielt mellom oss, samtidig som at han har levd et liv da. Men forhåpentligvis et liv med gode relajsoner og ikke en rølpete fylla drittsekk som slesker etter kvinner for å få dem til å suge seg på toalettet eller sender knulle? Meldinger til alle han får match med på tinder.

Vil ha en romantiker.

Anonymkode: 38c89...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da skjønner du forhåpentligvis at andre også har lyst på den eksusiviteten. Jeg har hatt få og vil ha en mann med få.

Naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...