Gå til innhold

Hvor høy bodycount er akseptabelt? Når blir det for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, KallePils said:

Jeg har gitt opp enhver illusjon om å finne et faktisk koneemne i min generasjon. Litt trist, men mest av alt befriende gitt omstendighetene.

Av en eller annen grunn faller det visst enkelte her tungt for brystet at jeg da også tar følgene av valget mitt og holder ting lettvint. Hvilket jeg egentlig synes er litt rart.

For jenter: Hva skal dere med seksuell frigjøring etter hvis det ikke skal finnes menn dere kan være frigjorte med? 😄

Har du sett tråden om mannebabyen? Det er et veldig vanlig scenario som mange kvinner kjenner seg igjen i for det er så ufattelige mange menn som er sånn. 

Anonymkode: 5343b...ebf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 6/29/2024 at 8:27 PM, AnonymBruker said:

Majoriteten av de som finner sammen og som har lyst til å danne familie er vel et sted mellom 25 og 35 år. 

Man må akseptere at de har et levd liv i alle aldre, men den gang jeg fant min kjæreste og fremtidige samboer i en alder av 33 år så ville det vært uaktelt for meg at hun fløy på byen hver helg og månedlig sublet i seng med ukjente. Så mitt cirka antall var i den tiden rundt 20.

Det er mange studier om dette temaet, vil en mann eller kvinne med titalls partnere bak seg, ei som aldri har klart å få til et forhold, og som løper hver gang det oppstår uenigheter eller konflikter finne roen i sjelen med en for resten av livet?

Svaret er soleklart Nei. Så det handler ikke om å shame noen, det handler om å finne en partner hvor det er størst sannsynlighet for å få til et samliv sammen. Kall det gjerne en ROS analyse. 

Et annet viktig punkt for meg var å finne ei hvor hele familien var ikke splittet og delt, hvor det var mer normalt med mine, dine, våre - skillsmissebarn som man ikke tar hensyn til for det er viktigere å skape nye kjærlighetsbarn. 

Anonymkode: bd747...49d

Dette. 

Jeg har travet en stund på Tinder, bemerker meg at det er en del av disse mennene som jeg har snakket med, og de prater jo åpenhjertig om dette når du først får de i prat. Det er veldig enkelt å se hvem av dem som er sånn type. Noen av de har vært i langvarige forhold, men det er tydelig at de har et skjørt ego og ikke klarer å slå seg til ro med en dame. Det er noe med det dopaminet og den erobringen med å få en dame i seng. De tror at det eneste de kan stille opp med er penger og sex. I tillegg så har noen av dem fortalt meg at de fortjener at dama stiller opp jevnt på sex, selv når hun ikke har lyst fordi at det har han krav på. Ikke akkurat i den ordlyden, men ja. 

Anonymkode: 5343b...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Har hun flere enn ti hakk i sengestolpen er det absolutt no go, foretrekker mindre men ikke realistisk med dagens løse damer dessverre.

Hore rundt og samle kjønnsykdommer er så jævlig nasty 🤢

Anonymkode: 5870b...f0a

Du har jo "sjefshora" Kalle her, som tydeligvis trives med å samle kjønnssykdommer. Bare som et apropos.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, KallePils said:

Jeg har gitt opp enhver illusjon om å finne et faktisk koneemne i min generasjon. Litt trist, men mest av alt befriende gitt omstendighetene.

Av en eller annen grunn faller det visst enkelte her tungt for brystet at jeg da også tar følgene av valget mitt og holder ting lettvint. Hvilket jeg egentlig synes er litt rart.

For jenter: Hva skal dere med seksuell frigjøring etter hvis det ikke skal finnes menn dere kan være frigjorte med? 😄

Poenget er jo at hvis du mener body count hos kvinner er et minus, så gjør du deg selv til en "undateable" ved å ligge rundt selv. Du har jo null og niks mer partnerverdi som mann med lang historikk enn som kvinne, spesielt hvis du skal ha en partner som har ca samme verdisett som deg selv.

(gitt at du ikke farer med skrøner, jeg har mine tanker...)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (2 minutter siden):

Poenget er jo at hvis du mener body count hos kvinner er et minus, så gjør du deg selv til en "undateable" ved å ligge rundt selv. Du har jo null og niks mer partnerverdi som mann med lang historikk enn som kvinne, spesielt hvis du skal ha en partner som har ca samme verdisett som deg selv.

(gitt at du ikke farer med skrøner, jeg har mine tanker...)

Jeg har da gjentatt til det kjedsommelige at jeg sikkert ikke er "husband material" lenger?

Hva du forøvrig har tanker om får være opp til deg, det har ingen betydning for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lær dere å bruk riktig ord🙄

Screenshot_20240703_072155_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 30e72...9e2

image.jpeg.211163e2266f52d83f93c95203d2b009.jpeg

Anonymkode: c5293...7cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (På 30.6.2024 den 21.50):

Man skulle tro at bodycount var privat. Jeg spør aldri om det selv, men alle de jeg har datet oppigjennom har på ett eller annet punkt spurt meg hvor mange jeg har ligget med. Siden mitt ærlige svar ikke er noen ulempe for meg, så svarer jeg oppriktig. Og jeg kontrer alltid spørsmålet når jeg får det. 

Informasjonen kan være vanskelig å fordøye. For jeg har mine verdier rundt det. Har hun ligget med under 10, så er det en ikke-sak. Men bikker man 20 så reagerer jeg negativt. Og jo høyere jo mer avsmak får jeg. Jeg har liksom ikke lyst på en kvinne som halve bygda har delt seng med. Så slepphendt holdning til sex har ikke jeg, så høy bodycount faller utenfor mine verdier som legger grunnlag for kjemi. 

Men hun kan likevel berge seg inn med høy body count hos meg. Det handler om hvor og når dette skjedde. Skjedde mesteparten i en fjern storby i ungdomsårene, altså som er 15-20 år siden (grøss nå følte jeg meg gammel), så betyr ikke høyt tall særlig. 

Og så klart handler alt om hvordan hun er og ser ut, hvilke følelser jeg har for henne, kjemien mellom oss og alle andre barometre som legger føring for magefølelse. Sånn sett skal det mye til for at jeg avviser noen pga høy bodycount. Men det har skjedd èn gang.

Plutselig følte jeg meg veldig enig. Har stort sett tenkt «don’t ask, don’t tell», men sånn reelt sett så gjelder det ikke om man vet de har datet mange i samme omgangskrets/byda. 

Er kanskje mer dømmende enn jeg trodde🤔 men står ved mitt at det egentlig ikke er noe jeg tar opp. Følelser og kjemi overstyrer nok det meste når alt kommer til alt likevel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle som sier at dette ikke er av betydning har også en grense selv. En person som ligger med alle som tilbyr seg og har ligget med flere hundre er en person som de aller fleste ville holdt seg unna 

Anonymkode: 356f8...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, KallePils said:

Jeg har gitt opp enhver illusjon om å finne et faktisk koneemne i min generasjon. Litt trist, men mest av alt befriende gitt omstendighetene.

For jenter: Hva skal dere med seksuell frigjøring etter hvis det ikke skal finnes menn dere kan være frigjorte med? 😄

Nå har jeg ikke helt fått med meg hvilken generasjon du er i, men jeg er 100% sikker på at du ikke er talsmann for en majoritet av menn din generasjon. Til det er du altfor ekstrem.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg ikke helt fått med meg hvilken generasjon du er i, men jeg er 100% sikker på at du ikke er talsmann for en majoritet av menn din generasjon. Til det er du altfor ekstrem.

Selvfølgelig er han det. I hans generasjon (30 år) er det mange som gifter seg i Norge hver eneste dag. Altså, finnes det selvfølgelig mange "koneemner" og "ektemannemner" i vårt langstrakte land. Men de vanker ikke i hans omgangskrets. Disse dommedagsprofetiene om at kvinner ikke finner menn for sex eller forhold, slår jo også feil gang på gang. 

Anonymkode: f2d9e...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig er han det. I hans generasjon (30 år) er det mange som gifter seg i Norge hver eneste dag. Altså, finnes det selvfølgelig mange "koneemner" og "ektemannemner" i vårt langstrakte land. Men de vanker ikke i hans omgangskrets. Disse dommedagsprofetiene om at kvinner ikke finner menn for sex eller forhold, slår jo også feil gang på gang. 

Anonymkode: f2d9e...2f5

I 2023 inngikk vi under 20 000 nye giftemål i Norge. Dette har ikke skjedd på 30 år, med unntak av under Covid-epidemien. Og det bor 1,2 millioner flere mennesker her til lands i dag enn det gjorde i 1993.

Det er veldig tydelig hvilken retning vi er på vei.

Bare som et lite apropos til ekteskap. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (3 minutter siden):

I 2023 inngikk vi under 20 000 nye giftemål i Norge. Dette har ikke skjedd på 30 år, med unntak av under Covid-epidemien. Og det bor 1,2 millioner flere mennesker her til lands i dag enn det gjorde i 1993.

Det er veldig tydelig hvilken retning vi er på vei.

Bare som et lite apropos til ekteskap. 🙂

Jeg tipper det at du drar fremtiden og håpet rundt kjærlighet gjennom gjørma minst 5 ganger om dagen og oppfordrer menn til å drite i å stole på damer hjelper mye for at folk skal finne hverandre. 

Anonymkode: 38c89...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tipper det at du drar fremtiden og håpet rundt kjærlighet gjennom gjørma minst 5 ganger om dagen og oppfordrer menn til å drite i å stole på damer hjelper mye for at folk skal finne hverandre. 

Anonymkode: 38c89...ff3

Takk, men jeg tror nok at du overvurderer meg litt nå. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KallePils skrev (Akkurat nå):

Takk, men jeg tror nok at du overvurderer meg litt nå. 😄

Jeg blir deppa av deg og andre, så dere har fått ei.

Anonymkode: 38c89...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom 30 år som seksuelt aktiv har jeg aldri spurt og aldri blitt spurt om antall tidligere partnere. Personlig synes jeg det er en litt sær ting å spørre om, og mine partnere ser ut til å ha vært av samme oppfatning.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (55 minutter siden):

I 2023 inngikk vi under 20 000 nye giftemål i Norge. Dette har ikke skjedd på 30 år, med unntak av under Covid-epidemien. Og det bor 1,2 millioner flere mennesker her til lands i dag enn det gjorde i 1993.

Det er veldig tydelig hvilken retning vi er på vei.

Bare som et lite apropos til ekteskap. 🙂

Det er like mange kvinner som ikke ønsker å gifte seg. To nabopar av meg har vært samboere i lang tid, hhv. 22 og 30 år. De vil ikke gifte seg. Samtidig kan du ikke hevde at de ikke har forpliktet seg til hverandre bare fordi de ikke har et papir som sier at de er gift. Ei venninne av meg vil ikke gifte seg med samboer, da hun har barn fra før. Hvis hun dør, vil han få mer rettigheter til barnas hjem enn hvis de bare er samboere. Enda ei venninne er samboer med en mann som har et selskap i en bransje med mye risiko. Hun ønsker å bli holdt helt utenfor hvis han opplever krise, slik at kreditorer ikke vil kunne ta hennes eiendeler for å dekke hans gjeld. Mange grunner, vet du. 

Anonymkode: f2d9e...2f5

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Nesten alle som sier at dette ikke er av betydning har også en grense selv. En person som ligger med alle som tilbyr seg og har ligget med flere hundre er en person som de aller fleste ville holdt seg unna 

Anonymkode: 356f8...a89

Tja, det er vel mer riktig å si at en person som har ligget med få er en person andre har valgt å holde seg unna - mens den som har ligget med mange beviselig er noen mange ikke har lyst å holde seg unna.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jdz said:

Gjennom 30 år som seksuelt aktiv har jeg aldri spurt og aldri blitt spurt om antall tidligere partnere. Personlig synes jeg det er en litt sær ting å spørre om, og mine partnere ser ut til å ha vært av samme oppfatning.

Men så finner du sikkert ikke partner via kommentarfeltene til Subjekt, heller. Eller verre steder.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 19.54):

Hvor mange tidligere sexpartnere er for mange for deg? Hva er tallet for når du høflig avslutter datingen på grunn av for mange tidligere sexpartnere?

Anonymkode: 5d16c...80e

Ønsker man ikke svaret,ikke spør.

Anonymkode: 06535...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ønsker man ikke svaret,ikke spør.

Anonymkode: 06535...f51

Om du har lyst til å risikere å leve livet med feil person. 

Ikke det samme, men om jeg er redd mannen har hatt seg med veninna mi så vil jeg bli lei meg om svaret er ja, men han er ikke verdt å leve med så lenge svaret ikke er nei. Noen ganger må vi få det svaret vi ikke liker, så vi kan utelukke dem.

Anonymkode: 38c89...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...