Gå til innhold

Hvor høy bodycount er akseptabelt? Når blir det for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mr.Anon skrev (2 minutter siden):

Får sikkert litt hat for denne kommentaren men la gå.

Som mann så hadde ikke jeg ønsket en dame som har ligget med en del, på grunn av en dame skal verdsettes og være stolt av. Å ha en dame hvor dine kompiser har rørt i grøten før deg er ikke noe å være stolt av. Det er helt greit å leve men man skal også ha litt selvrespekt! Jeg hadde mye mer gått på en dame som er 6/10 men siler ut de hun ligger med og klarer å knipe bena igjen for hun vet hva hun er verdt enn ei som er 10/10 og ligger med alt som tilbyr seg for hun elsker oppmerksomheten.

Jeg kan tenke meg at det er det samme for dere kvinnfolk om oss menn, vil dere virkelig ha en mann som kanskje har ligget med dine venninner fra før av? 

Jeg har respekt og beundrer damer som kan si nei og jeg avskyr damer som hopper på den første "bad boyen" de legger merke til, enda mer avskyr jeg de som griner om det etterpå, det er toppen til patetisk! 🤮

Så ja, "body Count" har litt å si for det reflekterer personligheten deres! Enten eier de ikke selvrespekt ellers så er de utrolig desperat, uansett så er det skikkelig turn-off!

 

 

Jeg har ikke respekt for verken de som sier nei eller de som sier ja. Jeg har respekt for folk som lever slik de vil leve uten å la seg styre av normer, så lenge de er hyggelige. Nå lever ikke jeg på et lite sted, så det er sjeldent jeg dater en fyr mine venninner har hatt noe med å gjøre. Om man sier nei eller ja til sex har ikke noe med selvrespekt å gjøre med mindre man går på akkord med seg selv.

Anonymkode: 4482d...60e

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne i midten av 30-årene her. 

Vet du, det er faktisk ikke så veldig viktig for meg. Etter å ha datet han jeg er lykkelig sammen med nå i noen måneder, spurte jeg ham om hvor mange han hadde ligget med — men ikke fordi jeg hadde et tak på hva som er akseptabelt. Det var vel mer en blanding av nysgjerrighet, og et ønske om å bli godt kjent med hele ham og hans historie. 

Han har ligget med en del flere enn meg, men det plager meg virkelig ikke. Det er ikke et høyere tall enn at jeg godt kan forstå at det er blitt sånn etter 30 år som singel og mye på reisefot. Spesielt når han er en søt og karismatisk fyr som det er lett å bli glad i, og som genuint bryr seg om menneskene han møter. Klart folk vil ligge med ham da! Det ville jo jeg også, jeg var bare heldig og fikk beholde ham, hehe. 

Jeg synes på en måte at det er litt digg å vite at han har vært ute i verden og lekt seg litt, så vet han hva som finnes der ute på den andre siden og verdien av hva han og jeg nå har bygget sammen.

Anonymkode: 50b79...c32

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Anon skrev (16 minutter siden):

Får sikkert litt hat for denne kommentaren men la gå.

Som mann så hadde ikke jeg ønsket en dame som har ligget med en del, på grunn av en dame skal verdsettes og være stolt av. Å ha en dame hvor dine kompiser har rørt i grøten før deg er ikke noe å være stolt av. Det er helt greit å leve men man skal også ha litt selvrespekt! Jeg hadde mye mer gått på en dame som er 6/10 men siler ut de hun ligger med og klarer å knipe bena igjen for hun vet hva hun er verdt enn ei som er 10/10 og ligger med alt som tilbyr seg for hun elsker oppmerksomheten.

Jeg kan tenke meg at det er det samme for dere kvinnfolk om oss menn, vil dere virkelig ha en mann som kanskje har ligget med dine venninner fra før av? 

Jeg har respekt og beundrer damer som kan si nei og jeg avskyr damer som hopper på den første "bad boyen" de legger merke til, enda mer avskyr jeg de som griner om det etterpå, det er toppen til patetisk! 🤮

Så ja, "body Count" har litt å si for det reflekterer personligheten deres! Enten eier de ikke selvrespekt ellers så er de utrolig desperat, uansett så er det skikkelig turn-off!

 

 

Hvorfor betyr flere partnere automatisk (for en kvinne) at man ikke evner å si nei og mangler selvrespekt? Hvorfor kan det ikke bety at man liker sex og benytter seg av sjansene man har til å ha det med noen man liker når man er singel? Hvor mange menn sier nei til sex de har lyst på «bare fordi»? Hvorfor tror du at kvinner med mange partnere ikke likevel har avvist flertallet av sine beilere?

Pleier dere ikke også å klage fælt over at kvinner er for kresne? Kanskje ikke deg, men vedder armen min på at mange av de som klager over at kvinner har altfor høye krav er nettopp de samme som synes vi skal være så jomfruelige som mulig.

Anonymkode: 65520...04b

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, karer. Nå har dere lært dette: At det "ikke spiller noen rolle" hvor mange som har knullet din kone, før du skal avstå fra andre damer for henne resten av livet ditt.

Hører du, din kvinnehater? 😂

Seriøst: Hvorfor gidder dere dette tøyset…?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 19.54):

Hvor mange tidligere sexpartnere er for mange for deg? Hva er tallet for når du høflig avslutter datingen på grunn av for mange tidligere sexpartnere?

Anonymkode: 5d16c...80e

Hvis dama har mer enn 15 partnere ville jeg ikke vært interessert.

Anonymkode: 18dfd...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (2 timer siden):

Sånn, karer. Nå har dere lært dette: At det "ikke spiller noen rolle" hvor mange som har knullet din kone, før du skal avstå fra andre damer for henne resten av livet ditt.

Hører du, din kvinnehater? 😂

Seriøst: Hvorfor gidder dere dette tøyset…?

Fordi han er ikke alene om å avstå fra andre kvinner for livet. Hun avstår jo også fra andre menn? 

Så det blir da ikke en så stor greie for folk flest. De fleste har lyst til å finne noen å dele hverdagen med, for det er så mye koslig i livet forbi sex. Som å se serier sammen, le sammen, finne en gjemt sti, roadtrip, å være enig når man snakker ut om noe sosialt drama å føle seg sett og hørt, handle sammen, alle de små øyeblikkene og nærværet av å ha noen der. Noen å planlegge med 🥲❤ Sex kan kun gi sex, vi trenger noen ganger mer av verden enn det. 

Anonymkode: 38c89...ff3

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 10.54):

Hvor mange tidligere sexpartnere er for mange for deg? Hva er tallet for når du høflig avslutter datingen på grunn av for mange tidligere sexpartnere?

Anonymkode: 5d16c...80e

Bryr meg fint lite om det, med mindre det er snakk om flere hundre. Da ville jeg kanskje tenkt at vedkommende har et "problem" og kanskje ikke kan være trofast over tid.

Endret av Mayer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi han er ikke alene om å avstå fra andre kvinner for livet. Hun avstår jo også fra andre menn? 

Hva har det med saken å gjøre?

Jeg trenger ikke "slå meg til ro". Jeg har et fint liv materielt, jeg har familie og venner, jeg har ting å fylle dagene med, og jeg får "øvrige behov" dekket via flyktigere forbindelser.

hvorfor skulle jeg knytte meg til noen bestemt dame, og dermed altså måtte avstå fra andre?

«Fordi hun avstår fra andre menn» er ikke engang et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (6 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre?

Jeg trenger ikke "slå meg til ro". Jeg har et fint liv materielt, jeg har familie og venner, jeg har ting å fylle dagene med, og jeg får "øvrige behov" dekket via flyktigere forbindelser.

hvorfor skulle jeg knytte meg til noen bestemt dame, og dermed altså måtte avstå fra andre?

«Fordi hun avstår fra andre menn» er ikke engang et svar.

Fordi du forelsker deg og elsker henne.

Sorry, svaret er så enkelt og så klissete.

Eller dere inngår et åpent forhold.

Bare et par forslag til svar her.

Anonymkode: 4482d...60e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun flere enn ti hakk i sengestolpen er det absolutt no go, foretrekker mindre men ikke realistisk med dagens løse damer dessverre.

Hore rundt og samle kjønnsykdommer er så jævlig nasty 🤢

Anonymkode: 5870b...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil vel aldri få riktig antall når du spør noen...

Jeg selv er usikker, men er mellom 30-40stk.

Anonymkode: c3ff0...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KallePils skrev (22 minutter siden):

Men det gjør jeg jo ikke?

Nei. Men andre menn har evnen til å elske. Du kan gjerne lese litt om det for å få et teoretisk innblikk i hva det å elske er.

Anonymkode: f2d9e...2f5

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (1 time siden):

Hva har det med saken å gjøre?

Jeg trenger ikke "slå meg til ro". Jeg har et fint liv materielt, jeg har familie og venner, jeg har ting å fylle dagene med, og jeg får "øvrige behov" dekket via flyktigere forbindelser.

hvorfor skulle jeg knytte meg til noen bestemt dame, og dermed altså måtte avstå fra andre?

«Fordi hun avstår fra andre menn» er ikke engang et svar.

Du TRENGER ikke det. Vil du fly rundt til du blir gammel og ikke lenger er attraktiv for damer, så velger du det. Men ikke kom hit som 40-åring og klag over at kvinner ikke tar deg seriøst, at du ikke har fått barn og så videre. Alle må stå for sine valg. Du trives med å pule rundt, da fortsetter du med det. Enkelt og greit. Alle er forskjellige.

Anonymkode: f2d9e...2f5

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (1 time siden):

Hva har det med saken å gjøre?

Jeg trenger ikke "slå meg til ro". Jeg har et fint liv materielt, jeg har familie og venner, jeg har ting å fylle dagene med, og jeg får "øvrige behov" dekket via flyktigere forbindelser.

hvorfor skulle jeg knytte meg til noen bestemt dame, og dermed altså måtte avstå fra andre?

«Fordi hun avstår fra andre menn» er ikke engang et svar.

Fordi Norge A/S trenger flere nordmenn, så menn må virkelig skjerpe seg og sørge for å skaffe seg KONE og BARN. Ta en for fedrelandet! Tenk på kong Olav når du ligger der, ikke på at dama har hatt 25 andre sexpartnere for deg, og så sørger du for å øke befolkningen så godt du kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beloved skrev (6 minutter siden):

Fordi Norge A/S trenger flere nordmenn, så menn må virkelig skjerpe seg og sørge for å skaffe seg KONE og BARN. Ta en for fedrelandet! Tenk på kong Olav når du ligger der, ikke på at dama har hatt 25 andre sexpartnere for deg, og så sørger du for å øke befolkningen så godt du kan. 

Hvorfor skal han tenke at hun har hatt 25 før ham, når han selv har hatt 100 før henne?

Anonymkode: f2d9e...2f5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skal han tenke at hun har hatt 25 før ham, når han selv har hatt 100 før henne?

Anonymkode: f2d9e...2f5

Beklager, jeg trodde at han argumenterte for at han ikke skulle avstå fra andre damer "for ei dame med høy bodycount", men ser at han ikke direkte skrev det, jeg bare tolket det slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beloved skrev (31 minutter siden):

Beklager, jeg trodde at han argumenterte for at han ikke skulle avstå fra andre damer "for ei dame med høy bodycount", men ser at han ikke direkte skrev det, jeg bare tolket det slik. 

Jeg har gitt opp enhver illusjon om å finne et faktisk koneemne i min generasjon. Litt trist, men mest av alt befriende gitt omstendighetene.

Av en eller annen grunn faller det visst enkelte her tungt for brystet at jeg da også tar følgene av valget mitt og holder ting lettvint. Hvilket jeg egentlig synes er litt rart.

For jenter: Hva skal dere med seksuell frigjøring etter hvis det ikke skal finnes menn dere kan være frigjorte med? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/29/2024 at 7:54 PM, AnonymBruker said:

Hvor mange tidligere sexpartnere er for mange for deg? Hva er tallet for når du høflig avslutter datingen på grunn av for mange tidligere sexpartnere?

Anonymkode: 5d16c...80e

Jeg har aldri spurt og aldri blitt spurt noen gang i hele mitt liv. Hvorfor skulle det interessere meg? Det som handler om er hvordan han behandler meg, hvordan vi snakker sammen. Det som derimot har fått meg til å avslutte er når folk dater flere samtidig, eller ligger med flere samtidig. Det er fullstendig uakseptabelt. Enten så investerer han i meg tilbake med det jeg fortjener eller så er det fuck off. 

Anonymkode: 5343b...ebf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...