Gå til innhold

Hvor høy bodycount er akseptabelt? Når blir det for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, og slut shaming er et bevis på hva? 

Tenk en mann som ikke tåler å høre at damer han ikke skal ligge med ha et sexliv, og så klarer han ikke la være å dømme dem på kg.

Se deg i speilet.

Anonymkode: 4482d...60e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ordet pult(Min subjetive mening)

At du legger vekt på kun kvinners erfaring samtidig som du er så mye eldre. Gir en vibe av: Hun liker meg fordi hun ikke vet bedre. Å at du muligens har hatt mange, men ikke unner kvinner det, men det er kun spekulasjon. 
Trenger ikke være sannt, men du prøvde ikke å få det til å høres ut kosligere ut heller. 

Å at hun er ung, og du får utbytte av det. Men du er eldre, så hva får hun? Men nok en gang, jeg har dårlig erfaring med en del menn i samme kategori og syns veldig synd på de kvinnene som må leve med dem, fordi de er ikke fine personer. Igjen, trenger ikke bety at du er en av dem. Å som ei som leste mye drit og mistet mye av min ungdoms glede pga idioter og idiot meningene deres, så kommer følelsen tilbake. Menn som vil skade kvinner, liker det ikke. 

:) Denne smilien (Nok en subjektiv mening) Føler den har et hult utrykk, smiler med døde øyne. 

Anonymkode: 38c89...ff3

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk de med en haug av partnere er kvalmende. Jeg har selv en eksmann med 40-45 damer bak seg i en alder av 25 da vi ble sammen. Ble aldri fortrolig på det.

Nå er det tallet sikkert økt betraktelig. Virker som de mennene med høyt antall sexpartnere er og blir fi**ejegere hele livet.

Ja han var utro, Ja det ble slutt. Nek, han fikk sex hjemme og, men han ville ha andre damer i tillegg.

Anonymkode: 1d497...589

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og legg deg trollet.

Anonymkode: b8511...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Gå og legg deg trollet.

Anonymkode: b8511...b66

Syng trollmor har lagt sine 11 små troll

Anonymkode: 38c89...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googler man:

"is body count linked to infidelity"

"is body count linked to divorce"

Sier så og si alle studier noen gang gjort at ja, antall sexpartnere dramatisk øker fremtidig utroskap og skilsmisse, spesielt kvinners body count påvirker dette, men også i stor grad menns body count. Det også dramatisk øker sjansen for de er misfornøyd med forholdet sitt for hver sexpartner de har før de inngår forholdet.

Spørsmålet er: hva skal man tro på, noen kvinner på KG som skal rettferdiggjøre promiskuiteten sin, eller så og si alle store studier noen gang gjort på området?

Anonymkode: c5293...7cc

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

antall sexpartnere dramatisk øker fremtidig utroskap og skilsmisse,

Anonymkode: c5293...7cc

Stemte på en prikk her. 
Kvalmt er det!

Anonymkode: 1d497...589

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en person er noen som trives med å ligge rundt så er vi uansett en elendig seksuell match. Så hvis antallet er tosifret så tror jeg ikke jeg og en potensiell partner har et forhold til sex som er kompatibelt.

Det handler ikke om shaming. Det handler om at jeg ikke ser poenget med meningsløs sex utenfor en fast relasjon. Og med et såpass ulikt forhold til sex ville det vært idiotisk ,etter min mening, å innlede et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (På 29.6.2024 den 20.33):

Siden bodycount de facto refererer til hvor mange man har drept, og ikke hvor mange man har pult, så er mitt svar at én er for mange.

Tenker det er helt avhengig av kontekst. Hadde ikke hatt noen problemer hvis min kone hadde drept mange, så lenge det var greit det hun gjorde når hun drepte. 

Hadde hun drept på grunn av penger, sinne eller skjøddesløshet... Så hadde det nok vært at en er for mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har en fortid når du er over 40. Og at engang spør betyr det at du ikke er tørr bak ørene enda. 
Voksne folk spør eller bryr seg ikke om det. 

Anonymkode: a04a6...d93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne spør ikke om det. Dere må godt si at antall øker dette og dette. Men la meg da lansere noe annet jeg tenker er høyst reelt: hvis en mann jeg dater spør meg om sexpartnere, vil jeg regne med å finne disse følgetingene: han er veldig risikoavers generelt (engstelig, nevrotisk), han er dømmende, kanskje særlig i sine holdninger overfor kvinner, han er kanskje sjalu og kontrollerende. Han er rikssynser og holder taler om samfunnet, han er lite nysgjerrig. Men andre ord: ingen mann for meg, uansett hvilket antall jeg har.

Anonymkode: 4482d...60e

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 20stk er «mange». 

Selv har jeg en shitload🤣 laaaaangt over 20/30/40/50++

Si 50 da. Om en dame man ligger med da er sånn 25e best av 50.. hun som er best av 50 igjen er jo som regel godt kjørt fra før også🤣 ikke bra det der. 

Anonymkode: 20a4a...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke antall, men motvasjonen som er avgjørende faktor. Har partneren aktivt sett etter å pule rundt, eller er det en partner som lett blir betatt/forelska. Har partneren hatt mange kjærester, eller har partneren lett for å pule på fylla...

Anonymkode: 2417d...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel sånn som det alltid har vært: menn vil at hun skal være en hore. Med HAM.

At en heterofil voksen kvinne, med høy selvgående libido, det de selv påstår er ubegrenset tilgang på sex med menn på hele skalaen med kun en ny partner i tiåret, er en enhjørningfantasi. Det vil de ikke forstå.

Anonymkode: 65520...04b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var stormende forelsket i min eks samboer så spurte han meg dette. Og før jeg svarte sa han at alt over 4-5 for han var uaktuelt. Jeg hadde hatt adskillig flere partnere enn det(mellom 10-20, fire kvinner) men siden han sa «forhold» valgte jeg en hvit løgn og svarte «oi ja da er vi over jeg har vel 6-8) 

 

et år senere valgte han å lese alle chatter og meldinger fra meg og min bestevenninne, noe som over tid gjennom våre 10 år sammen ødela forholdet vårt. Han klarte aldri å tilgi meg følte forakt om jeg for eksempel ble litt kvisete av romantisk serie. Han ville avvise meg seksuelt om jeg da hadde lest eller sett noe. Han frøs meg ut i ukesvis, og meldte seg ut av familie as. Jeg gikk da yngstemann var 8 mnd. Og har brukt 3 år på å komme emg over, 

 

så for meg er dette en helt insane ting- at man kan bry seg sp mye om noens erfaringer fra før. At man lar det ødelegge noe man bygger. Jeg bryr meg ingenting om tidligere erfaringer så lenge min mann er trofast, kjærlig og der for meg. 
 

 

Anonymkode: 08478...b77

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve ordet "bodycount" høres bare merkelig ut. Kroppstelling? 

På den andre siden skjønner jeg ikke hvor det ikke er greit å ønske en partner med noenlunde samme verdier og syn på seksualitet som meg selv? For en som selv har hatt få, må det da være helt greit å foretrekke det samme fra en potensiell kjæreste? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bryr meg ikke så lenge han er trofast. Spør ikke og hadde avsluttet med de som spurte meg

Anonymkode: cb7eb...563

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det kanskje er sunt å ikke vite antallet sitt, fordi det viser at man har et avslappet forhold til sex. Just a thought.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sikkert litt hat for denne kommentaren men la gå.

Som mann så hadde ikke jeg ønsket en dame som har ligget med en del, på grunn av en dame skal verdsettes og være stolt av. Å ha en dame hvor dine kompiser har rørt i grøten før deg er ikke noe å være stolt av. Det er helt greit å leve men man skal også ha litt selvrespekt! Jeg hadde mye mer gått på en dame som er 6/10 men siler ut de hun ligger med og klarer å knipe bena igjen for hun vet hva hun er verdt enn ei som er 10/10 og ligger med alt som tilbyr seg for hun elsker oppmerksomheten.

Jeg kan tenke meg at det er det samme for dere kvinnfolk om oss menn, vil dere virkelig ha en mann som kanskje har ligget med dine venninner fra før av? 

Jeg har respekt og beundrer damer som kan si nei og jeg avskyr damer som hopper på den første "bad boyen" de legger merke til, enda mer avskyr jeg de som griner om det etterpå, det er toppen til patetisk! 🤮

Så ja, "body Count" har litt å si for det reflekterer personligheten deres! Enten eier de ikke selvrespekt ellers så er de utrolig desperat, uansett så er det skikkelig turn-off!

 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker også at det kanskje er sunt å ikke vite antallet sitt, fordi det viser at man har et avslappet forhold til sex. Just a thought.

Min erfaring fra da jeg var ung, er at de uansett ikke slutter å spørre når de har fått vite antallet. Det følger med flere spørsmål, som de først og fremst plager seg selv med. De er nesten alltid sjalu. Hadde en venninne som drev med dette også. Spurte og grov og ble lei seg nesten uansett.

Føler det er sånn usikre tenåringer driver på med.

Anonymkode: 4482d...60e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...