Gå til innhold

Hvor høy bodycount er akseptabelt? Når blir det for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bodycount betyr antall drepte. 

Anonymkode: f2d9e...2f5

Skikkelig skøyer du

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går ikke rundt og bryr meg om antall partnere til folk generelt, men under 10 når det kommer til hvem jeg ville vært sammen med. Jeg har selv hatt 3, og vil ha en mann med like verdier som meg selv.

Anonymkode: 89571...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martelè skrev (2 timer siden):

Skikkelig skøyer du

Det er det det betyr. At enkelte duder fra den tjukkeste mannosfæren bruker begrepet om kvinners seksualpartnere i den hensikt å kaste mer dritt om kvinners seksualitet, forandrer ikke begrepet egentlige betydning. Du har ikke sex med en body = død kropp. Ergo, kan ikke antall dine tidligere partnere kalles BODYcount.

Anonymkode: f2d9e...2f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen øvre grense. Bryr meg ikke om det er 20-30-50-100. Jeg er sammen med mannen, basert på hvem han er i dag. Hvordan han behandler meg og hvordan kjemi vi har. Om han har ligget rundt før vi møttes tenker jeg ikke på. 

Antar, siden han er en veldig kjekk mann, at det er mange tidligere damer inni bildet. 

Alternativet er jo å finne en mindre pen mann/dame, så trenger man ikke bekymre seg for et høyt antall. 

Pene mennesker har flere partnere enn mindre pene. Må være vanskelig å innse at å finne en nydelig pen, godhjertet, sjarmerende, flott dame som har vært med under 10 menn. Ærlig talt. Tror dere at dere er så spesielle at ingen andre av ALLE de som har prøvd seg, har fått et ja utenom et knippe menn, hvor dere selv er inkludert. Finnes mange sjarmerende, kjekke menn der ute. 

Anonymkode: bf69c...2d2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ikke noe jeg har trengt å bry meg så mye med, så jeg vet ikke. Samme for mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er det det betyr. At enkelte duder fra den tjukkeste mannosfæren bruker begrepet om kvinners seksualpartnere i den hensikt å kaste mer dritt om kvinners seksualitet, forandrer ikke begrepet egentlige betydning. Du har ikke sex med en body = død kropp. Ergo, kan ikke antall dine tidligere partnere kalles BODYcount.

Anonymkode: f2d9e...2f5

Body count har blitt en gjengs begrep for antall sexpartnere man har hatt, enten det er menn eller kvinner. Du må gjerne fortsette å piske den døde hesten, men begrepet Body count er kommet for å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper samtlige her inne som sier de ikke bryr seg hadde tenkt litt på det og kanskje rynket litt på nesten om de fikk vite at partneren sin har vært i sengs med en god del. Spesielt om det var høyere enn hva en har selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten1 skrev (42 minutter siden):

Tipper samtlige her inne som sier de ikke bryr seg hadde tenkt litt på det og kanskje rynket litt på nesten om de fikk vite at partneren sin har vært i sengs med en god del. Spesielt om det var høyere enn hva en har selv. 

Tipper jeg ikke hadde rynket på nesen. Jeg rynker ikke på nesen over sex.

Sex er Sundt, godt og gøy. Så lenge det ikke er noen lausunger eller sykdommer i bildet, så bryr jeg meg null.

Man lever bar en gang. Å fornekte seg av livets goder er idioti. Man får pule og kose seg når man kan.

Antall er uinteressant.

 

Anonymkode: fce05...305

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Morten1 said:

Tipper samtlige her inne som sier de ikke bryr seg hadde tenkt litt på det og kanskje rynket litt på nesten om de fikk vite at partneren sin har vært i sengs med en god del. Spesielt om det var høyere enn hva en har selv. 

I et forhold vil jo de fleste havne i den situasjonen at den ene parten har hatt flest partnere. Det er et non-issue i praksis.

Men som et apropos: nå driver jo misogynistene og runker til denne Mads Larsen-artikkelen om kvinners datingpreferanser, og skal belære oss om at kvinner er kravstore og ikke vet hva som er best for dem selv i datingmarkedet (reelt sitat fra en Subjekt-skribent). Hvis det er slik at de fleste kvinner som har en viss lengde på "liggelisten" sin er utelukket for incels og kvasi-incels, hva hjelper det da om de "senker kravene"?

Alle disse debattene er bare pisspreik for å unngå at menn må ta ansvar for egen datingsuksess.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Ekteskapet sitt, det…! 😂

Anonymkode: 696de...437

Vi har faktisk et utrolig godt ekteskap selv etter så mange år sammen har vi det utrolig godt sammen. Hadde aldri i livet satt det på spill og det vet jeg at min mann heller ikke hadde. Men jeg snakket om FØR vi traff hverandre, en er bare ung en gang og det bør utnyttes 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. 

Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om antall sexpartnere, men også deres antall igjen. Har man ligget med en som har ligget med 100 så kan det være langt verre enn å ligge med 10 selv. Men det viktigste er definitivt personligheten og væremåten til de hun har ligget med.

Har hun ligget med noen som har kjøpt illegale rusmidler som finansierer prostitusjon? I såfall blir det veldig rart om hun skulle klaget på en annen ex som kjøpte sex. Har hun hatt sex med en som stemmer frp eller høyre, men så er hun selv opptatt av å verne miljøet? I såfall holder jeg meg naturligvis unna. Har hun tatt risikable valg som å ha sex som backpacker i India hvor det kryr av resistente bakterier? Hvilke andre risikable valg kan hun i såfall ta om vi en gang får barn? Da holder jeg meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (På 9.7.2024 den 21.59):

Body count har blitt en gjengs begrep for antall sexpartnere man har hatt, enten det er menn eller kvinner. Du må gjerne fortsette å piske den døde hesten, men begrepet Body count er kommet for å bli.

Uttrykket body count er kommet for å dø.

Anonymkode: 4482d...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majer skrev (51 minutter siden):

Det handler ikke om antall sexpartnere, men også deres antall igjen. Har man ligget med en som har ligget med 100 så kan det være langt verre enn å ligge med 10 selv. Men det viktigste er definitivt personligheten og væremåten til de hun har ligget med.

Har hun ligget med noen som har kjøpt illegale rusmidler som finansierer prostitusjon? I såfall blir det veldig rart om hun skulle klaget på en annen ex som kjøpte sex. Har hun hatt sex med en som stemmer frp eller høyre, men så er hun selv opptatt av å verne miljøet? I såfall holder jeg meg naturligvis unna. Har hun tatt risikable valg som å ha sex som backpacker i India hvor det kryr av resistente bakterier? Hvilke andre risikable valg kan hun i såfall ta om vi en gang får barn? Da holder jeg meg unna.

"Live and learn" er et sitat som har unngått deg ser jeg 🙂 

Anonymkode: 542aa...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten1 skrev (På 9.7.2024 den 22.16):

Tipper samtlige her inne som sier de ikke bryr seg hadde tenkt litt på det og kanskje rynket litt på nesten om de fikk vite at partneren sin har vært i sengs med en god del. Spesielt om det var høyere enn hva en har selv. 

Og hva så? Det gir ikke et godt grunnlag fra å begynne med slut shaming igjen eller å blande seg i hva fremmede mennesker driver med. Det er og blir privat. Men noen (les: noen menn) ønsker å gjøre privatsak til offentlige anliggender, altså ønsker de å gjøre det stuerent å stikke nesen sin i andres saker. Det vil aldri bli stuerent.

Anonymkode: 4482d...60e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Live and learn" er et sitat som har unngått deg ser jeg 🙂 

Anonymkode: 542aa...0c5

Man kan endre seg, men ser man eks på statistikk rundt kriminalitet ser man at det ofte er de samme som går igjen. Vold og rusmisbruk er eksempler på klassikere. La oss si at halvparten lærer av egne feil. Da er det fremdeles mange som ikke gjør det. Det er mange hundre tusen fantastiske kvinner i Norge så hvorfor ta sjansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Majer skrev (2 minutter siden):

Man kan endre seg, men ser man eks på statistikk rundt kriminalitet ser man at det ofte er de samme som går igjen. Vold og rusmisbruk er eksempler på klassikere. La oss si at halvparten lærer av egne feil. Da er det fremdeles mange som ikke gjør det. Det er mange hundre tusen fantastiske kvinner i Norge så hvorfor ta sjansen?

Det blir et personlig valg så klart, så ønsker ikke å legge press på deg der.

Men tenker på generelt grunnlag at man går glipp at de mest empatirike og kanskje til og med de viseste dersom man aldri tør ta sjansen på noen som ikke var perfekt fra start. Det er noe med det å kjenne på gølvet også klare å reise seg som bygger karakter 🙂

Anonymkode: 542aa...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kvinner må senke kravene, og finne seg noen på eget nivå"

I et parallellunivers:

"Jeg vil ikke ha kvinner som har ligget med mer enn et par stykker før meg"

Det er forbløffende hvordan argumentasjonen skyter seg i føttene på tvers av aktuelle tråder rundt dating. ;Man kan ikke på den ene siden fremstille kvinner som kravstore og "ikke finne seg noen på eget nivå", samtidig som man som mann plutselig skal forsvare å vrake folk som er på sitt eget nivå, men bare tilfeldigvis har den egenskapen at man har ligget med en håndfull menn for mange år siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (13 timer siden):

"Kvinner må senke kravene, og finne seg noen på eget nivå"

I et parallellunivers:

"Jeg vil ikke ha kvinner som har ligget med mer enn et par stykker før meg"

Det er forbløffende hvordan argumentasjonen skyter seg i føttene på tvers av aktuelle tråder rundt dating. ;Man kan ikke på den ene siden fremstille kvinner som kravstore og "ikke finne seg noen på eget nivå", samtidig som man som mann plutselig skal forsvare å vrake folk som er på sitt eget nivå, men bare tilfeldigvis har den egenskapen at man har ligget med en håndfull menn for mange år siden.

De samme sier også at de ikke vil ha jevnaldrende eller overvektige damer.

Anonymkode: f2d9e...2f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...