Gå til innhold

App til å tracke kosthold og div


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett litt på denne nye appen til en influencer, Vivaview, men det er ingen prøveperiode på den. Noen som har prøvd den og vil dele erfaring før jeg eventuelt kjøper abo? Har lifesum atm, men er så lei av all feil informasjon på logging av maten der.. klør meg i huet hver gang jeg skal registrere et måltid i lifesum! Samtidig har Vivaview faste tracking osv i samme app! Nysgjerrig men usikker.. har du prøvd? 🙄

Anonymkode: 0ca00...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med feil info? 

Jeg bruker denne appen, kanskje jeg må bytte da 🤔

Anonymkode: 1b306...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (8 minutter siden):

Har du prøvd MyFitnessPal? 

Jeg synes den fungerer greit. 

Nei kjøpte abo hos lifesum så ble til at jeg bare holdt meg til den. Men takk for tips, sjekker ut☺️

Anonymkode: 0ca00...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med feil info? 

Jeg bruker denne appen, kanskje jeg må bytte da 🤔

Anonymkode: 1b306...e89

Matvarene der er innlagt med mye feil næringsinnhold, da «alle» kan adde og redigere det som er der. Slik jeg forsto det bruker Vivaview matvaretabellen som liste, noe som skal være riktig for oss norske brukere iallfall! 🧐

Anonymkode: 0ca00...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg har ikke prøvd enda men er fristet som du. Leser om den her: 

www.vivaview.no .. virker som appen inneholder mye greier i en og samme app. Kan liksom slette 5 apper om jeg bruker alt som er her😬 og stort + at de bruker matvaretabellen!! 

Anonymkode: 0ca00...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei kjøpte abo hos lifesum så ble til at jeg bare holdt meg til den. Men takk for tips, sjekker ut☺️

Anonymkode: 0ca00...e4c

Ok, MyFitnessPal har gratisversjon med reklame. Det er også ganske enkelt å legge inn matvarer der selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den og elsker den. Det var litt bugs og trøbbel ved lansering men ser ut som det er fikset opp i nå🤩 jeg har slettet 3 andre apper fordi  Vivaview har alt i en og samme app! Veldig gøy med tracking av vann, vekt, kroppsmål osv. 

Mye mer enn bare kosthold i denne appen. Pakkelister og gavelister som er perfekt for meg med 3 barn, holde styr på alt 🎁 mannen lastet ned appen også, så vi kan dele handlelister osv!

Anonymkode: 0ca00...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp 3 dager gratis bruk til å teste den 😃 gleder meg

Anonymkode: 0ca00...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For gratis app, MFP. Om du ikkje vil ha reklame, MacroFactor. Abo er betre prisa enn MFP og du får ein bra, stabil app som trekk data frå verifiserte kjelder og ikkje prøver å vere femten tusen ting. Ein app som prøver å vere alt vil aldri gjere jobben like bra som spesialiserte apps.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker å være skjult reklame mest av alt.

Og til eier av nettsiden (TS?) - det er flere formelle feil på siden og personvernerklæringen inneholder ikke lovpålagt informasjon. Og til å være ei nettside av en influenser, for en app laget av en influenser, så er det ekstremt merkelig at navnet til innehaver ikke er nevnt en eneste gang noe sted på siden.

Til dere som tar appen i bruk så ville jeg vært svært skeptisk med å legge inn noen form for personlig info der. Just a heads up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aazy skrev (1 time siden):

For gratis app, MFP. Om du ikkje vil ha reklame, MacroFactor. Abo er betre prisa enn MFP og du får ein bra, stabil app som trekk data frå verifiserte kjelder og ikkje prøver å vere femten tusen ting. Ein app som prøver å vere alt vil aldri gjere jobben like bra som spesialiserte apps.

Det har du helt rett i, Takk for tips! Sjekker ut☺️

Anonymkode: 0ca00...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (52 minutter siden):

Dette virker å være skjult reklame mest av alt.

Og til eier av nettsiden (TS?) - det er flere formelle feil på siden og personvernerklæringen inneholder ikke lovpålagt informasjon. Og til å være ei nettside av en influenser, for en app laget av en influenser, så er det ekstremt merkelig at navnet til innehaver ikke er nevnt en eneste gang noe sted på siden.

Til dere som tar appen i bruk så ville jeg vært svært skeptisk med å legge inn noen form for personlig info der. Just a heads up.

Jeg er ts og det var bare et enkelt spm om noen hadde testen den.. 

om det er mangler i personvernerklæringen har jeg ingen peiling på.. vil bare ha en app som tracker kostholdet mitt riktig🙄 

Anonymkode: 0ca00...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er ts og det var bare et enkelt spm om noen hadde testen den.. 

om det er mangler i personvernerklæringen har jeg ingen peiling på.. vil bare ha en app som tracker kostholdet mitt riktig🙄 

Anonymkode: 0ca00...e4c

Ok. Men du signerte vel på at du godtok personvernerklæringen når du registrerte deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Ok. Men du signerte vel på at du godtok personvernerklæringen når du registrerte deg?

Ja det gjorde jeg! Men som med alle andre apper, vi gidder jo ikke å lese gjennom den. Så regner med 80% av appene jeg har er det en feil her eller der da😂

Anonymkode: 0ca00...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...