flamingoline Skrevet 29. juni #1 Del Skrevet 29. juni Hei Spør dere om tips. Prøvd lenge å finne ny parfyme. Vært innom å testet ut mye forskjellig. Min favoritt var valentino valentina pink for de som var borti den. Om noen har tips til en liknende, skriv gjerne opp. Ser den selges på fruugo til 3000 kr nå, og enkelte tester i 2ml til 90 kr. Men føler ikke de sidene er helt pålitelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 29. juni #2 Del Skrevet 29. juni flamingoline skrev (18 minutter siden): Hei Spør dere om tips. Prøvd lenge å finne ny parfyme. Vært innom å testet ut mye forskjellig. Min favoritt var valentino valentina pink for de som var borti den. Om noen har tips til en liknende, skriv gjerne opp. Ser den selges på fruugo til 3000 kr nå, og enkelte tester i 2ml til 90 kr. Men føler ikke de sidene er helt pålitelige. Det er en nettside som eksperter advarer mot. Er også vurderinger på trustpilot som kan være verdt å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flamingoline Skrevet 29. juni Forfatter #3 Del Skrevet 29. juni Kassettspiller skrev (27 minutter siden): Det er en nettside som eksperter advarer mot. Er også vurderinger på trustpilot som kan være verdt å lese. Ja, er derfor jeg ikke bestiller fra den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Del Skrevet 29. juni Tror denne tråden hadde passet bedre inn under velvære, mote og kosmetikk enn kropp og helse. Anonymkode: 7c501...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 29. juni #5 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror denne tråden hadde passet bedre inn under velvære, mote og kosmetikk enn kropp og helse. Anonymkode: 7c501...6ef Tråden er flyttet. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 29. juni #6 Del Skrevet 29. juni Jeg tror den er såpass unik at man ikke klarer å finne en lik parfyme desverre, men mange parfymer kan jo ha noe ved seg som du også liker. Disse har også en jordbær note: Burberry Her Elixir de Parfum Mon Paris Yves Saint Laurent Om du går inn på Fragrantica og søker med prefume finder (i menyen til venstre), kan du finne ut hva andre som liker denne parfymen også liker. https://www.fragrantica.com/perfume-finder/?p=29901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flamingoline Skrevet 30. juni Forfatter #7 Del Skrevet 30. juni Elle Melle skrev (12 timer siden): Jeg tror den er såpass unik at man ikke klarer å finne en lik parfyme desverre, men mange parfymer kan jo ha noe ved seg som du også liker. Disse har også en jordbær note: Burberry Her Elixir de Parfum Mon Paris Yves Saint Laurent Om du går inn på Fragrantica og søker med prefume finder (i menyen til venstre), kan du finne ut hva andre som liker denne parfymen også liker. https://www.fragrantica.com/perfume-finder/?p=29901 Takk, skal prøve ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå