Gå til innhold

Parfyme


flamingoline

Anbefalte innlegg

Hei 

Spør dere om tips. Prøvd lenge å finne ny parfyme. Vært innom å testet ut mye forskjellig. 

Min favoritt var valentino valentina pink for de som var borti den. Om noen har tips til en liknende, skriv gjerne opp. 

Ser den selges på fruugo til 3000 kr nå, og enkelte tester i 2ml til 90 kr. Men føler ikke de sidene er helt pålitelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flamingoline skrev (18 minutter siden):

Hei 

Spør dere om tips. Prøvd lenge å finne ny parfyme. Vært innom å testet ut mye forskjellig. 

Min favoritt var valentino valentina pink for de som var borti den. Om noen har tips til en liknende, skriv gjerne opp. 

Ser den selges på fruugo til 3000 kr nå, og enkelte tester i 2ml til 90 kr. Men føler ikke de sidene er helt pålitelige. 

Det er en nettside som eksperter advarer mot. Er også vurderinger på trustpilot som kan være verdt å lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (27 minutter siden):

Det er en nettside som eksperter advarer mot. Er også vurderinger på trustpilot som kan være verdt å lese. 

Ja, er derfor jeg ikke bestiller fra den siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne tråden hadde passet bedre inn under velvære, mote og kosmetikk enn kropp og helse.

Anonymkode: 7c501...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tror denne tråden hadde passet bedre inn under velvære, mote og kosmetikk enn kropp og helse.

Anonymkode: 7c501...6ef

Tråden er flyttet. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den er såpass unik at man ikke klarer å finne en lik parfyme desverre, men mange parfymer kan jo ha noe ved seg som du også liker. 

Disse har også en jordbær note:

Burberry Her Elixir de Parfum

image.png.6718e9ee03d50358e5cf76d76ab7a41e.png

Mon Paris Yves Saint Laurent

image.png.1f9228550360f12e091694572756100b.png

 

Om du går inn på Fragrantica og søker med prefume finder (i menyen til venstre), kan du finne ut hva andre som liker denne parfymen også liker.

https://www.fragrantica.com/perfume-finder/?p=29901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elle Melle skrev (12 timer siden):

Jeg tror den er såpass unik at man ikke klarer å finne en lik parfyme desverre, men mange parfymer kan jo ha noe ved seg som du også liker. 

Disse har også en jordbær note:

Burberry Her Elixir de Parfum

image.png.6718e9ee03d50358e5cf76d76ab7a41e.png

Mon Paris Yves Saint Laurent

image.png.1f9228550360f12e091694572756100b.png

 

Om du går inn på Fragrantica og søker med prefume finder (i menyen til venstre), kan du finne ut hva andre som liker denne parfymen også liker.

https://www.fragrantica.com/perfume-finder/?p=29901

Takk, skal prøve ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...