AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Del Skrevet 29. juni I dag tidlig, 8 dager etter innsett (3 dagers tint blasto), tok jeg en graviditetstest som ble positiv. Klarte ikke vente på blodprøven på mandag. Rett etterpå kom det litt blod (for det meste lyserødt slim blandet med cyclogest). Lurer på om dette kan være festeblødning? Har opplevd kjemisk graviditet flere ganger, men da har blødningen kommet en del senere. Anonymkode: 3ccd3...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Del Skrevet 29. juni Dessverre helt umulig å si noe om. Kun 15% av kvinner opplever festeblødning. Cyclogest gir også noe mer sensitive slimhinner, så litt rosa er ikke unormalt når man bruker progesteronstøtte. Masse lykke til. Anonymkode: 4b577...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Del Skrevet 29. juni Ikke festeblødning når testen er positiv. Da kalles det en svangerskapsblødning. Det er ganske vanlig å blø tidlig i svangerskapet. Anonymkode: 4fd02...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Del Skrevet 16. juli Husk at testen kan være positiv opp til 10 dager etter innsett pga eggløsningsprøyta da.. 🌹 Anonymkode: f004a...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Del Skrevet 16. juli Jeg blødde også omtrent da etter innsett… Hun er 4 uker nå Anonymkode: 00d00...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg blødde også omtrent da etter innsett… Hun er 4 uker nå Anonymkode: 00d00...23f Ser tråden er noen uker, håper d gikk veien Anonymkode: 00d00...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå