AnonymBruker Skrevet 29. juni #21 Del Skrevet 29. juni 🍿😊 Anonymkode: 4e6e4...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #22 Del Skrevet 29. juni There's no app to replace your lap (with a book) 😘 Anonymkode: efed3...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #23 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du burde hatt appen for troll på forum. Anonymkode: 19a64...0b5 Du burde det ja Anonymkode: 7f131...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #24 Del Skrevet 29. juni Min fikk ipad når hn var 18 mnd ,da hadde hn talking tom tegneapp regneapp for 3-5 åringer ( alltid likt tall ) fotball spill mario spill fantorangen lego spill bøker fra disney han fikk max 20 min daglig til hn begynte på skolen, skjem er helt ok så lenge de ikke sitter hele dagen Anonymkode: a418c...246 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #25 Del Skrevet 30. juni Herregud så sykt å lese svarene her Var ikke mange tips å få... Men TAKK til de som faktisk kom med noen. Og jo, jeg er en oppegående 4-barnsmor som har velutviklede, smarte og høflige barn. De leker MASSE, de ser/leser MASSE i bøker, leker ute og alt mulig annet. Men av og til så er det veldig kjekt med skjerm. Syns ikke DU det selv også? 🤔 Det er snakk om LITT underholdning i situasjoner der leking, bevegelse o.l ikke passer seg eller er mulig. Og da ønsker jeg gjerne tips til noen apper som faktisk er gode/lærerike. Dette har fungert utmerket på mine eldre barn, men er en stund siden så husker ikke appene de hadde, samt sikkert kommet noe nytt. Anonymkode: fe1d6...cc2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #26 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Herregud så sykt å lese svarene her Var ikke mange tips å få... Men TAKK til de som faktisk kom med noen. Og jo, jeg er en oppegående 4-barnsmor som har velutviklede, smarte og høflige barn. De leker MASSE, de ser/leser MASSE i bøker, leker ute og alt mulig annet. Men av og til så er det veldig kjekt med skjerm. Syns ikke DU det selv også? 🤔 Det er snakk om LITT underholdning i situasjoner der leking, bevegelse o.l ikke passer seg eller er mulig. Og da ønsker jeg gjerne tips til noen apper som faktisk er gode/lærerike. Dette har fungert utmerket på mine eldre barn, men er en stund siden så husker ikke appene de hadde, samt sikkert kommet noe nytt. Anonymkode: fe1d6...cc2 Hipp barnespill. Duplo spill. Albert Anonymkode: c3f9d...f82 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #27 Del Skrevet 30. juni Disse Little police station. Little firestation. Little hospital. Pou. Gøy for barn. Barnet tar ikke skade av litt skjerm, betyr jo ikke at du ikke leser bøker for barnet ditt, gøy med litt variasjon 😊. Anonymkode: 20182...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå