Gå til innhold

Hvilken app til 2-åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

🍿😊

Anonymkode: 4e6e4...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

There's no app to replace your lap (with a book) 😘

Anonymkode: efed3...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du burde hatt appen for troll på forum. 

Anonymkode: 19a64...0b5

Du burde det ja

Anonymkode: 7f131...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fikk ipad når hn var 18 mnd ,da hadde hn

talking tom

tegneapp

regneapp for 3-5 åringer ( alltid likt tall )

fotball spill

mario spill

fantorangen

lego spill

bøker fra disney

han fikk max 20 min daglig til hn begynte på skolen, skjem er helt ok så lenge de ikke sitter hele dagen

Anonymkode: a418c...246

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så sykt å lese svarene her :hoho: Var ikke mange tips å få... Men TAKK til de som faktisk kom med noen. 

Og jo, jeg er en oppegående 4-barnsmor som har velutviklede, smarte og høflige barn. De leker MASSE, de ser/leser MASSE i bøker, leker ute og alt mulig annet. Men av og til så er det veldig kjekt med skjerm. Syns ikke DU det selv også? 🤔 

Det er snakk om LITT underholdning i situasjoner der leking, bevegelse o.l ikke passer seg eller er mulig. Og da ønsker jeg gjerne tips til noen apper som faktisk er gode/lærerike. Dette har fungert utmerket på mine eldre barn, men er en stund siden så husker ikke appene de hadde, samt sikkert kommet noe nytt. 

Anonymkode: fe1d6...cc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Herregud så sykt å lese svarene her :hoho: Var ikke mange tips å få... Men TAKK til de som faktisk kom med noen. 

Og jo, jeg er en oppegående 4-barnsmor som har velutviklede, smarte og høflige barn. De leker MASSE, de ser/leser MASSE i bøker, leker ute og alt mulig annet. Men av og til så er det veldig kjekt med skjerm. Syns ikke DU det selv også? 🤔 

Det er snakk om LITT underholdning i situasjoner der leking, bevegelse o.l ikke passer seg eller er mulig. Og da ønsker jeg gjerne tips til noen apper som faktisk er gode/lærerike. Dette har fungert utmerket på mine eldre barn, men er en stund siden så husker ikke appene de hadde, samt sikkert kommet noe nytt. 

Anonymkode: fe1d6...cc2

Hipp barnespill. Duplo spill. Albert  

Anonymkode: c3f9d...f82

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse 

Little police station. 

Little firestation. 

Little hospital. 

Pou. 

Gøy for barn. 

Barnet tar ikke skade av litt skjerm, betyr jo ikke at du ikke leser bøker for barnet ditt, gøy med litt variasjon 😊

Anonymkode: 20182...a77

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...