Høstluft Skrevet 28. juni #1 Del Skrevet 28. juni Bestilte air bnb leilighet i London, betalte med kredittkort. Leiligheten skulle ha to soveplasser (seng og sovesofa), noe den har, men det er ingen sengetøy til sovesofaen…hverken laken, dyne eller pute. Kun en dyne og pute i senga. Leiligheten skulle også være vasket og ren, men den er skitten, og kjeler osv er langt fra rene. Har skrubbet stekepannen flere ganger nå uten at jeg greier å få den ren. Huseier hverken svarer på melding eller telefon, så hvilke rettigheter har jeg. Dette blir 2 natt i leiligheten, har 2 netter igjen. Betalte med kredittkort og har reiseforsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 29. juni #2 Del Skrevet 29. juni Klage? 🤷♀️ Ta bilder av det og kontakt AirBnB da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstluft Skrevet 29. juni Forfatter #3 Del Skrevet 29. juni Gjort. De mente det ikke var brudd på avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Del Skrevet 29. juni Høstluft skrev (3 minutter siden): Gjort. De mente det ikke var brudd på avtale. Da sitter du igjen med din egen forsikring. Eller å klage på avgjørelsen til Airbnb. Husk at en del kredittkort har forsikring, så her er det ikke bare reiseforsikringen som kan bistå. Vil ingen av dem? Da må du nok regne pengene som tapt. Og du kan og bør legge igjen en omtale som slakter utleier. Og, du? Husk å ikke ta inn bagasjen når du kommer hjem. Få den frosset ned, helst. Har en useriøs utleier veggdyr så fjerner hen dem ikke. Anonymkode: 494dc...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå