Gå til innhold

Hvorfor er noen svigermødre slemme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har jeg også tenkt mye på. Min svigermor er egentlig en grei og hjelpsom dame, en god bestemor. Men hun har alltid hatt behov for å hevde seg overfor meg. Særlig da barna var små, og hun alltid visste best og stadig overkjørte meg som mamma. Og hun har kommet med mange stikk til meg opp i gjennom årene. 
Ser hun på meg som en slags konkurrent kanskje? Er det sårt at jeg er kvinnen i livet til sønnen hennes? Er hun redd for å miste sin posisjon i familien? 
Uansett så er hun en viktig person i livene våre, både barna, mannens og mitt, så for meg er det viktig å prøve å ha et godt forhold. Selv om det har betydd at jeg har svelget mange kameler. 

Anonymkode: 006f7...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det handler om sjalusi. Min svigermor er ok, men min svigersøster er en heks. Hun tåler ikke hvis mannen prioriterer meg og barna, eller hvis jeg får noe av han (hun har dårlig råd, han har veldig god økonomi.). Og da tar hun det ut på meg og skriver stygge meldinger om meg til han, også syns hun det er rart at jeg ikke vil omgåes henne. 

Anonymkode: 8f11a...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...