Gå til innhold

Ta en digital te- eller kaffekopp!

Kassettspiller

Anbefalte innlegg

Har du hatt det litt tøft eller bare ønsker deg en avbrekk for noe? Bare å forsyne seg med ikke eksisterende kaffe eller te!

🍵

Husk å ta vare på hverandre! Sommeren kan være utfordrende for mange og det er ikke alltid dette synes.❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Detter er presis den type tilbud jeg søker 💙

Er det greit at jeg later som om jeg røyker? 

Endret av KnekkeBørre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Detter er presis den type tilbud jeg søker 💙

Er det greit at jeg later som om jeg røyker? 

Ja, vi har et fint røykeområde!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Ja, vi har et fint røykeområde!

Superb :danse2:

Jeg synes det er knasende flott å kunne pøse ut mine bekymringer her inne. Det er lissom ikke så lett lissom. Livet er hardt igrunn. Kort og hardt. Som en bodybuildende dverg. 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Superb :danse2:

Jeg synes det er knasende flott å kunne pøse ut mine bekymringer her inne. Det er lissom ikke så lett lissom. Livet er hardt igrunn. Kort og hardt. Som en bodybuildende dverg. 🍀

Ja, ser i flere tråder her inne hvor mange som sliter og flere tør ikke å åpne seg opp for sine nærmeste. 

Det er hjerteskjærende og jeg skulle ønsket at man kunne hjulpet alle!❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin tråd! Jeg tør bare å åpne meg her inne. Samboer og venninna mi vet at jeg sliter psykisk, men ikke hvor ille det egentlig er. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (På 1.7.2024 den 0.10):

Så fin tråd! Jeg tør bare å åpne meg her inne. Samboer og venninna mi vet at jeg sliter psykisk, men ikke hvor ille det egentlig er. 

Det er godt å kunne være åpen om både smått og stort!♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyCupOfTea skrev (På 5.7.2024 den 14.37):

Akkurat det jeg trenger nå!

Regner med at du foretrekker kaffe fremfor te🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (1 time siden):

Det er godt å kunne være åpen om både smått og stort!♥️

Ja, er det 😊 Og litt lettere inne enn irl. Jeg er ikke så flink til å åpne meg, dessverre og bærer på mye av dette alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ja, er det 😊 Og litt lettere inne enn irl. Jeg er ikke så flink til å åpne meg, dessverre og bærer på mye av dette alene. 

Det er en tungt å måtte bære på dette!

Synes selv det er lettere å være åpen om ting på nettet, selv om man kan oppleve mye negativt der😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Det er en tungt å måtte bære på dette!

Synes selv det er lettere å være åpen om ting på nettet, selv om man kan oppleve mye negativt der😅

Ja, det er tungt 😢

Ja, man kan oppleve mye negativt på nettet og mye stygge/frekke kommentarer, men her på sosial prat er det bare fryd og gammen. (Hva er egentlig gammen?😂) Hjelper mye at man ikke kan være anonym på sosial prat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig gammen?😂

Sikkert bare et ord for morro skyld😉

Hjelper mye at man ikke kan være anonym på sosial prat. 

Dette visste jeg ikke! Skulle vært interessant å sett hvordan innleggene hadde blitt hvis man hadde tatt bort anonymbruker fra hele kvinneguiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert bare et ord for morro skyld😉

Dette visste jeg ikke! Skulle vært interessant å sett hvordan innleggene hadde blitt hvis man hadde tatt bort anonymbruker fra hele kvinneguiden!

Hehe, ja er nok det 😂

Jeg er sikker på at det hadde vært mye hyggeligere her inne om AB-funksjonen hadde blitt tatt bort. Selv om jeg kan forstå at folk ønsker å være anonyme om de tar opp noe vanskelig om forhold/relasjoner, barn, sykdom, vanskelige ting på jobb/skole osv. Men å være anonym på f.eks tv/film, kultur/musikk og mat/drikke skjønner jeg ikke vitsen med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja er nok det 😂

Jeg er sikker på at det hadde vært mye hyggeligere her inne om AB-funksjonen hadde blitt tatt bort. Selv om jeg kan forstå at folk ønsker å være anonyme om de tar opp noe vanskelig om forhold/relasjoner, barn, sykdom, vanskelige ting på jobb/skole osv. Men å være anonym på f.eks tv/film, kultur/musikk og mat/drikke skjønner jeg ikke vitsen med. 

Man opplever mye rart her inne på Kvinneguiden. Ble selv meldem for kort tid siden og hjelpes😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man opplever mye rart her inne på Kvinneguiden. Ble selv meldem for kort tid siden og hjelpes😱

Ja, mye rart her inne 😱 men også mange hyggelige folk. Jeg lagde min første bruker her allerede i 2002. Hadde den i noen år, så var jeg borte i maaange år før jeg kom tilbake med denne brukeren. Syns det var koseligere her før, før forumet ble så stort. Færre frekke folk og mer rom for humor og sarkasme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mye rart her inne 😱 men også mange hyggelige folk. Jeg lagde min første bruker her allerede i 2002. Hadde den i noen år, så var jeg borte i maaange år før jeg kom tilbake med denne brukeren. Syns det var koseligere her før, før forumet ble så stort. Færre frekke folk og mer rom for humor og sarkasme. 

Jeg skapte egentlig brukeren for å lage en tråd om autisme. Skulle la folk spørre meg og jeg skulle svarte😅

Tenkte at jeg skulle slutte etter den tråden, men må innrømme at det ble vanskelig når jeg så alt Kvinneguiden kunne by på!🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

Jeg skapte egentlig brukeren for å lage en tråd om autisme. Skulle la folk spørre meg og jeg skulle svarte😅

Tenkte at jeg skulle slutte etter den tråden, men må innrømme at det ble vanskelig når jeg så alt Kvinneguiden kunne by på!🤩

Å, den tråden må jeg finne. Syns temaet er veldig interessant.

Nei, nei du må ikke slutte. Er veldig hyggelig å ha deg her 💜 Hehe, man kan bli ganske så avhengig av KG, ja 😂 Og så er det så fint at her inne er man aldri alene selv om man føler seg ensom. Alltid noen å skravle med her på sosial prat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Å, den tråden må jeg finne. Syns temaet er veldig interessant.

Nei, nei du må ikke slutte. Er veldig hyggelig å ha deg her 💜 Hehe, man kan bli ganske så avhengig av KG, ja 😂 Og så er det så fint at her inne er man aldri alene selv om man føler seg ensom. Alltid noen å skravle med her på sosial prat. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...