AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #41 Del Skrevet 29. juni 2024 Jeg bæsja på meg av wegowy ! Det kom så akutt diare at man ikke rakk do. Og rapene luktet død og fordervelse. Hele tiden luft i magen. Prampack og rapa det værste var dog likevel de psykiske bivirkningene. Jeg har så psykisk langt nede i min periode på wegowy. Alt virket tyngre. Først når jeg slutta og opplevde at psyken ble umiddelbart bedre, forsto jeg at depresjon var bivirkning av medisin vær obs på om du skulle få triste tanker av medisin ❤️ Anonymkode: caa63...6db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #42 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bæsja på meg av wegowy ! Det kom så akutt diare at man ikke rakk do. Og rapene luktet død og fordervelse. Hele tiden luft i magen. Prampack og rapa det værste var dog likevel de psykiske bivirkningene. Jeg har så psykisk langt nede i min periode på wegowy. Alt virket tyngre. Først når jeg slutta og opplevde at psyken ble umiddelbart bedre, forsto jeg at depresjon var bivirkning av medisin vær obs på om du skulle få triste tanker av medisin ❤️ Anonymkode: caa63...6db Takk for at du deler dine erfaringer ♡. Er helt forferdelig dersom man får disse bivirkningene. Håper du føler deg bedre nå etter at du sluttet på Wegovy. ❤️ styrkeklemmer fra meg Anonymkode: d76fe...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #43 Del Skrevet 28. desember 2024 Gått på wegovy et halvt års tid og har hatt mye kvalme og bivirkninger som du beskriver. Det jeg har funnet ut er at hvis jeg spiser super - clean, sundt , ja slik man skal.. uten sukker, fett etc , altså ikke junk - så føler jeg meg så fresh , pigg og frisk med wegovy. Men hvis jeg spiser sukker, fett og junk kan jeg bli sengeliggende med gastro-plager.. Wegovy gjør virkelig at man blir det man spiser . Hvis man spiser søtt og fett, vil det straffe seg, har jeg funnet ut Anonymkode: e6efa...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #44 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 19.48): Jeg er sykepleier, så veldig forsiktig med å spre usannheter ang medisiner. Deler KUN mine egne erfaringer. Jeg kommer ingen vei med deg, så jeg foreslår at du slutter å kommentere innlegget. Jeg håpte på en god dialog, dele erfaringer osv. Men sånn samtalen utviklet seg med deg , så er det best å ikke skrive noe mer til hverandre. Vil avslutte med et lite tips: man kan være uenige , uten å krangle. Kanskje noe du kan ta med deg her og videre i livet. En god diskusjon er alltid bra, men du mener alle må være enig med deg. Med den holdningen feiler du generelt på alle arenaer. Takk for meg! Ønsker deg alt godt Anonymkode: d76fe...be9 Jeg å kan kalle meg sykepleier om jeg vil.. jeg er ikke det, men kan kalle meg det.. Anonymkode: 35590...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #45 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 22.06): Har noen flere opplevd at dere i perioder blir VELDIG dårlig av wegovy, 1-2 døgn etter å ha satt dosen? I form av illeluktende rap som lukter RÅTTENT egg, kattedrit og gudene vet hva! Det starter med illeluktende rap, som utvikler seg til illeluktende oppkast og diaré i 1-2 døgn. Noen uker i strekk går det veldig fint å gå på wegowy. Men plutselig får jeg bivirkninger som ikke er til å holde ut. Når det skjer , så må jeg kaste pennen, og begynne på en ny. Da går det fint igjen. Jeg har prøvd å eksperimentere med om ulik oppbevaring av wegovywn kan være årsak til at den plutselig blir "dårlig". Har oppbevart den i både kjøleskap og romtemperatur. Men ser ikke noe sammenheng. Noen som opplever det samme som meg. Jeg snakker ikke om å bli bare litt uvel. Jeg blir sengeliggende, dehydrert og 100% ute av drift. Lukten av en rap henger igjen i rommet flere minutter etterp. Beklager detaljer... Men må dele for å vite om det er flere som opplever dette, og hva dere evt gjør for å ungå at det skjer? Snakte med farmasøyt på apoteket i dag, de har ikke hørt om dette som en bivirkning. Men de anbefaler meg å levere sprøyter tilbake, med pakningsvedlegg, når jeg opplever dette på nytt. Så vil de sjekke opp mot leverandør om det er noe galt med noen av dosene... erfaringer noen ? Anonymkode: d76fe...be9 De som bøtter ned med mat til tross for at de går på wegovy får nok egg rap, oppkast og dårlig form. ja. Å veier mye i utgangspunktet. Kjenner ei som bøttet innpå med mat. Da er det snakk om en hel drue pakke i slengen liksom. Resultatet ble eggrap og kvalme. Oppblåst mage og hodepine. Så startet hun med å telle klikkene på wegovy pennen for å ha den i 5-6 uker i stedet for 4 uker. Nå ser jeg kiloene raser på igjen. Til tross for at hun fortsatt går på wegovy. Hun sier selv å at hun har lagt på seg igjen. Anonymkode: 35590...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #46 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 23.59): Poenget mitt består. Jeg skrev det var maten gjentatte ganger. Du valgte å se bort fra det og fremdeles trekke frem feil med sprøyten. Anonymkode: bd8bb...63f Men du var jo ikke særlig hyggelig. Man tar ikke så lett til seg siste delen av innlegget når du starter så dømmende. Anonymkode: 97a58...d52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #47 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har aldri opplevd eggrap og dårlig ånde på Wegovy, men kvalme hvis jeg spiser for mye og/eller for kraftig mat og forstoppelse har jeg opplevd… og lever med fortsatt. Anonymkode: 5b7c1...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 29. desember 2024 #48 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg hadde eggrap da jeg brukte saxenda, men merker ingenting på wegovy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 29. desember 2024 #49 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 11.39): Si meg, bruker du Internett uten oppfølging fra foreldrene dine? Hvorfor er du så ufin og nebbete ? Dette er mitt første innlegg på kvinneguiden. Og jeg forstår nå hvorfor folk snakket ned om forumene her inne, når man har sånne usaklige (ikke)medmennesker som deg her inne. SELVFØLGELIG får jeg oppfølging av lege. Og selvfølgelig vet vi alle at det kan være en bivirkning med eggrap osv. MEN , disse pleier å gå over med tid osv. DET som faktisk er spesielt i min sak er at det kun skjer med bestemte penner. Når jeg bytter til ny penn , så blir der INGEN symptomer. Jeg har forsøkt å ta vare på pennene jeg blir dårlig av , for så å ta den igjen etter ett par uker. Og det samme skjer da på nytt. Så mitt genuine spørsmål (ikke idiotiske som du skal det til) er om det er noen av sprøytene det kan skje noe galt meg. Jeg har brukt sprøyten fast i over 1 år. Og det har gått mange mnd uten bivirkninger, men når den "dårlige sprøyta" plutselig dukker opp, så skjer det igjen. Jeg vil påstå at det er noe feil med enkelte sprøyter, og at det er kjedelig å kaste så dyre medisiner man har betalt for selv. Jeg gjentar: Når dette skjer, prøver jeg ny sprøyte i mellom for å se om det går bra da. Og da opplever jeg IKKE at jeg blir dårlig. Men så fort jeg går tilbake på den jeg har fått reaksjon på så blir jeg SKAMDÅRLIG. Anonymkode: d76fe...be9 Jeg er også forholdsvis ny på kg og ja, å få nebbete tilbakemeldinger i stedet for høflighet er mer regelen enn unntaket her, dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå